Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #115 üzenetére

    A Deus Ex: Mankind Dividedbe nagyjából 150 órám van az elmúlt fél évből. És találkoztam DX12-ben egyetlen hibával sem. Volt régen egy glitch artnak gúnyolt bug, de az nem a játék hibája volt, hanem a fordítóké, mivel az AMD és az NVIDIA is alkalmazott D3D12_ROOT_DESCRIPTOR struktúraátalakítást, hogy gyorsabban fussanak a shaderek. Az AMD ezt a múlt évben kivette a meghajtóból. Az NV-nél nem tudom, hogy kivette-e, nyilván ők is megtehetik. Persze az AMD egyszerűbben enged el egy ilyet, mert nekik ez az optimalizálási stratégia 2-4%-os extrát hoz, míg az NV-nek 10-15%-ot is, amit nehezebb elengedni, inkább rábeszélik a fejlesztőket, hogy olyan kódot írjanak, aminek ez az optimalizálás nem árt, de ettől a Deus Ex: Mankind Divided kódja teljesen legit, a meghajtók taknyolnak, taknyoltak bele. Lehet haragudni a fejlesztőkre, de nem ők mondták az AMD-nek és az NV-nek sem, hogy a megírt kódjukat cseréljék le a fordítás előtt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák