Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    Bootloop javítás Laptopszalon módra:

    - Miért nem vettél iPhone-t inkább?
    - Miért nem vettél Samsungot inkább?
    - Ezek a telefonok szarok, márkás csúcsmodellt kell venni.
    - Nem tudjuk a Wayteq szervizbe küldeni, ne menjünk bele miért nem.
    - Sosem találkoztunk még ezzel a hibával, mit csináltál vele?
    - Van itt egy kis repedés a kijelző sarkán, lehet buktad a garit.
    - Nem tudjuk mennyi idő lesz a javítás, Németországba megy vissza futárral, de a repedés miatt lehet javítatlanul visszajön.
    - Simán lehet, hogy egy hónap míg visszajön, vagy még több.
    - Jobban járnál ha bevinnéd a körúton egy szervizbe megcsináltatni, nem nagy pénz az a pár ezer forint, de ha nem, akkor megírom a jegyzőkönyvet és küldjük Németországba.

    Ezek a magvas gondolatok több szervizes emberke elmondásaiból állnak össze. Szóval a hölgyike, akinek ajánlottam a telefont (és elkísértem a Laptopszalonhoz visszavinni) inkább beadja az egyik nem hivatalos szervizbe és fizet azért, hogy a Laptopszalon-garanciás telefont megjavítsák. Nálam itt ez a bolt leszerepelt, több nagy notebook márkának is a hivatalos viszonteladója és szervize, de a Xiaomit szürkeimportban hozzák és nem is igazán érdekli őket az érdemi support, még le is basszák a vásárlót miért nem vett mást.

    Ha nem hiszel a termékedben, de rásózod a vásárlóidra, akkor egy alja lókupec vagy! Csíptem ezt a boltot eddig (csak laptopot vásároltam náluk), de ezután meggondolom támogassam-e őket, pedig nem is engem ért kár. De ez a kereskedői mentalitások legalja.

    Ha visszajön a telefon, akkor beállítom, hogy újabb bootloop esetén Fastbootból is hozzáférjek és szarjon sünt a Laptopszalon.

Új hozzászólás Aktív témák