- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Androidos tablet topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Nyomtató topik
- Milyen széket vegyek?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Fókuszban a játékmódok
gp A premiere kicsit még várnunk kell, októberben debütál a teljes kiadás.
-
Új belépő a Honornál
ma Az X6b ránézésre ugyanaz, mint a tavalyi X6a, de több ponton is erősít az elődmodellhez képest.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Bootloop javítás Laptopszalon módra:
- Miért nem vettél iPhone-t inkább?
- Miért nem vettél Samsungot inkább?
- Ezek a telefonok szarok, márkás csúcsmodellt kell venni.
- Nem tudjuk a Wayteq szervizbe küldeni, ne menjünk bele miért nem.
- Sosem találkoztunk még ezzel a hibával, mit csináltál vele?
- Van itt egy kis repedés a kijelző sarkán, lehet buktad a garit.
- Nem tudjuk mennyi idő lesz a javítás, Németországba megy vissza futárral, de a repedés miatt lehet javítatlanul visszajön.
- Simán lehet, hogy egy hónap míg visszajön, vagy még több.
- Jobban járnál ha bevinnéd a körúton egy szervizbe megcsináltatni, nem nagy pénz az a pár ezer forint, de ha nem, akkor megírom a jegyzőkönyvet és küldjük Németországba.Ezek a magvas gondolatok több szervizes emberke elmondásaiból állnak össze. Szóval a hölgyike, akinek ajánlottam a telefont (és elkísértem a Laptopszalonhoz visszavinni) inkább beadja az egyik nem hivatalos szervizbe és fizet azért, hogy a Laptopszalon-garanciás telefont megjavítsák. Nálam itt ez a bolt leszerepelt, több nagy notebook márkának is a hivatalos viszonteladója és szervize, de a Xiaomit szürkeimportban hozzák és nem is igazán érdekli őket az érdemi support, még le is basszák a vásárlót miért nem vett mást.
Ha nem hiszel a termékedben, de rásózod a vásárlóidra, akkor egy alja lókupec vagy! Csíptem ezt a boltot eddig (csak laptopot vásároltam náluk), de ezután meggondolom támogassam-e őket, pedig nem is engem ért kár. De ez a kereskedői mentalitások legalja.
Ha visszajön a telefon, akkor beállítom, hogy újabb bootloop esetén Fastbootból is hozzáférjek és szarjon sünt a Laptopszalon.