Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz Stabi83 #48 üzenetére

    Ajajaj, igen erre tippeltem én is.

    Nos. Gondolom a vásárlás helye volt az a bolt, ahol utána cseréltek is. Nekem az kéne, hogy ezt ki gariztatja és ki a support. Mert ha ők válaszoltak, az rendben van. Csak ha olyan gondod van, amihez egy bolt kevés, amiből van/lesz sok, elhiheted, akkor ki a kövi?

    Ezt anno a szürkés Xiaomi cuccokkal kezdték. Ugye képviselet nincs vagyis nem volt. Egy darabig a bolt(ok) bírták cserével, majd ezeket kiküldték vissza kínába és megkapták jó 1,5 hónap után. Ahogy megindult a biznisz, lassan a raktár fele kínába volt úton cserével, de eladni is kellett volna, ezért nem merték már cserélni őket. Ekkor jött be az, hogy oké, garis, bevesszük. 2 hét. És elkezdték az időközben visszajött telókkal ezeket cserélni. Egy idő után kifogyott a puffer, lett az 1-2 hétből hónap meg még több és megindultak a fórumon is a lázadások. A többi meg történelem.

    Azért nem nagyon van ilyen tapasztalatod nagyobb cégeknél, mert ez nem fenntartható modell :B Vagy kell hozzá egy olyan iszonyat háttér, mint ami az Apple mögött van. Na ott refurbot megkapod 1 hét után.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák