Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #112 üzenetére

    A VR-hez nem jó az FXAA. Mindenképpen MSAA és SSAA kombináció kell, vagy egy olyan analitikai megoldás, amely hasonló eredményt ad.

    Brute force megközelítéssel a VR úgy negyedére csökkenti a sebességet a normál Full HD-s kijelzős opcióhoz képest. Tehát ahhoz, hogy brute force szinten játszható legyen egy program VR-ben tényleg jó minőség mellett, stabil 350 fps-re van szükséged Full HD-ben. Ezért trükköznek a VR implementációk a timewarppal, mert úgy például megduplázódik az új képkocka számításához felhasználható idő. Két GPU-val szintén. Van az NV-nek a Multi-Res Shading technikája is, ami a normál implementációkba nem lesz beépítve, mert aránytalanul rontja a képminőséget, de nagy előnye, hogy növeli a teljesítményt. Szóval ez az egész VR egy jó ideig a trükközésről fog szólni.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák