- ASUS ROG Ally
- Apple notebookok
- Tárhelykirály SD memóriakártyát prezentált a Western Digital
- Androidos fejegységek
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós kamerák
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
The Wolf Among Us 2 - Érkezett néhány új kép
gp Elviekben még idén megkapjuk a régóta készülő folytatást, de a pontos dátumot még mindig nem ismerjük.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Az se zavarjon, hogy mérések baromira mást mondanak, ez épp pár hetes...
https://www.reddit.com/r/oculus/comments/3gwnsm/nvidia-gameworks-vr-sli-test/A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Sinesol
veterán
Egyébként furcsa ez a hírverés, tudván, hogy még vagy 2 generáció lemegy mire egyáltalán lesz értékelhető VR hardver, ami nem túl drága ahhoz, hogy széles körben elterjedjen. Na és akkor még ott a másik dolog, hogy még számítási kapacitásban sem állunk ott, hogy minőségi VR-t kapjunk.
Nem tudom kit érdekel a Maxwell, amikor 2017-18 körül lesznek olyan mainstream hardverek, játékkínálat és VR hardver, hogy ez az egész elterjedhessen.
Addig ebből nem lesz semmi, amig csak az aktuális csúcshardverekkel is köhögve, de mégis horroráron valósítható csak meg.[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Persze, de a gép alá már annál drágább, ráadásul ez az első Rift még közel sem tökéletes a kompromisszumos felbontás miatt.
A hardver ami kell alá pedig kb csúcs és még ugysem tökéletes az egész.
Az egyébként külön megmosolyogtató, hogy az intel igp megfelelő..még egy Battlefield 3 szintű régebbi játékot semhiszem hogy jó minőséggel+fps-el futtatna 2160*1200 -as felbontasban egy igp. A preempció szép, de ha nincs meg a kellő erő, hát a hajára kenheti.Akkor lesz robbanás itt, ha egy átlagos felső közepes megfizethető videokártyával is simán megy a játék magas fps+jó minőség mellett. Az meg lesz bőven 2017-ben, akkorra meg már 2 generáció még kijön, tehát kicsit irreleváns ez a Maxwell para.
Amíg pedig rétegcucc lesz ez az egész, addig komolyabb vr-re tervezett játékok sem jönnek majd, mivel kis felhasználóbázisnak nem fejleszt egy AAA kategóriás játékokat gyártó óriáscég.[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Amelyik kártyán megy átlag 300 fps-t alapból egy vr-es játék, annak nem hiszem hogy gondot okoz szinten tartani a 85 fps-t az oculuson.
A timewrap csak akkkor kell, ha a csóró kártya nem tudja tartani az fpst.
Vagy nagyon eltévedtem?Egyébként meg van az éremnek egy sötét oldala is, már ha erről beszélünk:
https://developer.oculus.com/blog/asynchronous-timewarp-examined/
Utolsó bekezdés[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
arn
félisten
ezzel a rift fog szivni, nem az nvidia. igy is kerdeses, hogy mennyire kell az embereknek. ha kell melle egy 600+ euros kartya, onnantol adhatjak ket ftert is, olyan retegtermek lesz, amire nem fognak fejleszteni.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Jack@l
veterán
De ez vr-el tudott 300-at, csak nem igazán néztél bele az oculus-os reddit mérésbe amit linkeltem...
Sőt, nagyon szépen skálkázódott sli-vel is.
Semmilyen két fullhd-s klépről nem beszélnük, a dk2-be is egy darabb fullhd-s kijelző van. Vagy már a véglegesről kiderültek pontosabb infók? Nagyon meglepne, ha nem QHD lenne benne...Mértél már egyszer is oculussal és anékül, vagy csak vaktában lövöldözünk?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
A feélrevezetés és kamuzás meg nem szép dolog
Nyilván akad azért olyan játék ami fxaa-val vagy msaa-val hozza a 90 framet, ha meg nem és gyépés barátunk ultra high-ra húzza a grafikát, megérdemli a rókát.Számokat írjál inkább, hogy ugyanolyan beállítások mellett mennyivel rosszabbul megy vr-el egy játék, mint monitoron.
Azt mindenki megérti és elég objektívan el tudja dönteni mire fel is megy a paráztatás...[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
"Brute force megközelítéssel a VR úgy negyedére csökkenti a sebességet a normál Full HD-s kijelzős opcióhoz képest."
Jó, ezt akkor tegyük bele a mesekönyvekbe. Konkrét mérést légyszi fps értékekkel.
Én azt láttam, hogy kb 10%-al esik az fps.
Ki az aki nagyot kamuzik kettőnk közül?[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Mért kéne két fullhd-t számolni? DK2 felbontása is egy darab fullhd. De ha kijön egy nagyobb, természetesen lesz hozzá kb akkora monitor amihez lehetne hasonlítani.
Igen azt, ti nem mértétek még? Pedig ha jóltom járt már nálatok Rift.
Azt akarom mondani hogy mérések nélkül csak üres szócséplés amit mondassz. Ami ráadásul rendkívül félrevezető és káros. Nemcsak a naív olvasóknak, de nektek is, mert egy idő után megunják a hazudozást és hanyagolják majd.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
félisten
Ezekre a kérdésekre te is tudod a választ, józan paraszti ésszel is. Azért jönnek ezek a dolgok PS 4-re, mert a konzolos játékokon keresik a pénzt.
Ha a PC lenne a fő pénzforrás, akkor Dx12 alatt meg lenne oldva ez a probléma.
Ha 5 év kell, hogy írjanak rájuk új grafikus motort,ami kihasználja a tudásukat, akkor nincs értelme venni most és még 2 évig konzolt a grafikai fejlődés miatt. ( persze közben jön azért Pc re is fejlesztés, hiába haldoklik 10 éve.)
2 éve kint van a piacon a PS4. kb 3 éve gondolom a fejlesztőknél vannak a Kittek. idestova 3 év alatt nem sikerül egyetlen egy olyan játékot sem kihozni semelyik konzolra, ami meghaladná a megjelenéskor kapható volt csúcs gamer Pc-k teljesítményét. Innentől nem értem , hogy mi értelme a grafikai fejlődésnek ebben a formában konzolon? 5 év? ugyan. értelmetlen. 5-6 év múlva már az új generációnak kellene kopogtatnia, nem pedig az aktuálisat kiismerni.Még annyit, hogy nem üldözési mániám van, de pontosan 2 hétre visszamenőleg megnéztem hány AMD-s hír , vélemény ,cikk és hány Nvidiás látott napvilágot a "főbb hírek " rovatban. 11-3. az arány.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Az előző hozzászólásom utolsó bekezdéséért elnézést, igazad van. Már elszállt az agyam ettől a hülyeségtől.
Amúgy egy kérdés. A Sony gépe mennyire lesz képes kiszolgálni a VR rendszert grafikailag?és az Xbox one? mert valamilyen szinten biztos, de nem sok értelme lenne, ha éppen egy ps2 grafikát tudna kiköhögni.
Erről van valami információ? hozzávetőleg egy AMD kártyához , mondjuk 390 hez hol helyezhető el a VR teljesítményük?[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
GodGamer5
addikt
300k egy relatíve jobb VGA-ért? Ez nem történhet meg! Ha ez bekövetkezne, akkor aztán a kutya nem venne pc-t, én legalábbis biztos nem, pedig amúgy kisebb vagyont elnyomtam már rá, de így tényleg marad a konzol.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Jack@l
veterán
Hogy teljes legyen a kép és a linkemen úgyse olvastad el:
"ATW is helpful, but it’s not a silver bullet
Once we have ubiquitous GPU rendering pipeline management and preemption, ATW may become another tool to help developers increase performance and reduce judder in VR. However, due to the issues and challenges we’ve outlined here, ATW is not a silver bullet — VR applications will want to sustain high framerates to deliver the best quality of experience. In the worst cases, ATW’s artifacts can cause users to have an uncomfortable experience. Or stated differently: in the worst cases, ATW can’t prevent an experience from being uncomfortable.
Given the complexities and artifacts involved, it’s clear that ATW, even with positional timewarp, won’t become a perfect universal solution. This means that both orientation-only and positional ATW are best thought of as pothole insurance, filling in when a frame is occasionally skipped. To deliver comfortable, compelling VR that truly generates presence, developers will still need to target a sustained frame rate of 90Hz+.
Thankfully, Crysis-level graphics are by no means required to deliver incredible VR experiences. It’s perfectly reasonable to reduce the number of lights, the shadow detail, and the shader complexity if it means reaching that 90Hz sweet spot.
Dual-mode titles that try to support traditional monitors and VR will have the most performance difficulties, as the steep performance requirements for good VR quickly become a challenge to engine scalability. For developers in this situation, ATW may look very attractive despite the artifacts. However, as is typical with new mediums, ports are unlikely to be the best experiences; made-for-VR experiences that target 90Hz are likely to be substantially more successful in generating comfort, presence, and the true magic of VR.
— Michael Antonov, Chief Software Architect"
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Nem kell trükközni, már mondtam, de akkor újból: ha a hülyegyerek nem csutkázza ki a grafikát, akkor lazán elmegy egy közép kategóriás kártyán is a játék stabil 90 fps-el.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Orákulum?
Bár elhiszem hogy konozolon nem lesz se settings, se választás, mert ott aztán az összes trükköt bevethetik, akkor se megy majd 90 fps-el a vr... (csak ultra gagyi grafikával)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- ASUS ROG Ally
- Apple notebookok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Tárhelykirály SD memóriakártyát prezentált a Western Digital
- E-roller topik
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...