- HTPC (házimozi PC) topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duck663
őstag
Látom unod már, hogy hibridnek nevezem, de ez mindaddig hibrid marad, amíg meg nem jelent a RDNA 2 és arról egy részletes 3km-es írás! Abból látni fogom, mi a helyzet és vagy elismerem, hogy tévedtem, vagy továbbra is bőszen fogok bólogatni, hogy de bizony az kő kemény hibrid volt. Ez most még kérdőjeles.
Nem fejlesztettek 2 külön architektúrát, ezért hibrid, és ezért nem is kellett 4 év a fejlesztéshez. Felhasználták a működő fejlesztéseket, és áthozták a GCN-ből ami nem működött megfelelően. Közben pedig mehetett az RDNA 2 fejlesztése. Az AMD mindig az élen járt az új technológiák implementálásában, a M$-al is jó a kapcsolatuk, a RT-et nem hinném, hogy úri hóbortból mellőzték, egyszerűen muszáj volt. Ez így is jó két és fél év volt.
Egy csomó dián és útitervben is 2018 szerepel, ami később változott ugye, de az elsőkön még ez van.
A Vega 20 nem lett fogyasztás/teljesítmény/órajelbajnok hiába került 7nm-re, inkább arra jöhettek rá ezzel, és a Polaris 30, Polaris 20 maszkjának használatával, (ott is volt egy csíkszélesség csökkenés) hogy a tervezési rendszerükben vagy az architektúrák kialakításánál van valamilyen hiba, később emiatt kezdték vizsgálni a GPU-k melegedését, kezdték el keresni a "forró" pontokat. Ennek köszönhető az amit a Renoir fel tud mutatni fogyasztás/teljesítményben, illetve a GPU-k elérhető órajelei is emiatt növekedtek meg drasztikusan. Éveken keresztül alig fejlődtek valamit, majd most az RDNA 2 lényegében a Polaris 20 órajelmaximumát közel megduplázza. Ez nem csak gyártástechnológiából eredő fejlődés, hanem architektúrában és tervezésben ugyanúgy keresendő. Valószínűnek tartom, hogy a RDNA 2 GPU melegedése is sokkal kiegyensúlyozottabb lesz, mint volt az elsőé.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.