- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Autóhifi
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
paljani
aktív tag
válasz #85552128 #22 üzenetére
Nem tudom mennyi volt, de az csak egy része az egésznek, van még marketing költség meg sok minden egyéb is (support, dobozos verziók gyártása, szállítasa például).
Emelett a steamen akciók is szoktak lenni, az tovább torzítja a dolgot, azzal nem is számoltunk, hogy a konzolos teljes áron veszi tipikusan (és az idővel is lassabban esik az ára) míg sok pécés kivár és steamen fél-harmadáron veszi meg. Lehetne ezzel még súlyozni kicsit és még kevesebb lenne a PC-s dolcsi...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #20 üzenetére
Nem érted az alapproblémát. Ha tényleg az erőforrás-kreálás a gond, márpedig úgy néz ki, akkor két lehetőség van javításra. A kód módosítása a DX11-hez, és esetleg a fő pálya felosztása kisebb részekre, ha nem sikerülne jól megoldani az erőforrások előre kreálását, ez nem könnyű azért, pláne minden gyártó meghajtójára optimalizálni. A másik megoldás, hogy a DX12-vel például az erőforrások futtatási időben történő kreálása, ahogy az a konzolon történik, és úgy is működni fog gond nélkül. Meggyőződésem, hogy nagyon nagyon sokan a könnyebb utat fogják választani, mert olcsó és kisebb kockázatokat jelent, illetve a nagyobb kontroll miatt hamarabb kiadható a port, mert hamarabb elérhető a kitűzött teljesítménycél. Szerintem egy Warner-féle kiadónak az olcsóság nagyon komoly tényező. De persze ott a lehetőség, hogy komolyabb befektetéssel módosítani a kódot. Ez lassabb portot eredményez drágábban és több idő is elkészíteni. Szerintem ez nem a kevésbé kedvelt portolási irány. De ez tényleg az én véleményem pusztán a profitorientáltságból kiindulva. Ez a logikus.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
paljani
aktív tag
válasz #85552128 #90 üzenetére
Nézd, eddig még semelyik se volt jó példa. De talán nem is attól lesz az, hogy te elfogadod vagy nem. Egyébként meg a kutya se mondta (én biztosan nem) , hogy nem éri meg (tehát te is, mások is hagyhatják a szalmabáb érvelési technikát) ha visszaolvasol azt írtam, hogy jobban megéri (és a fix hardver miatt könnyebb is) konzolra optimalizálni a címeket, mert több onnan a bevétel. Én is és ha körülneztek a neten, sokan mások is, úgy gondolják, hogy a warez nagyrészt felelőls ezért. Ehhez se kell közgáz suli, ha több bevétel lenne a (lényeges nagyobb BTW) PC-s piacról, akkor többet foglalkoznának vele, több erőforrást allokálnának oda. Ugyan engem páran itt betámadtak már, de ezt valahogy senkise siet cáfolni...
-
ManUnited
aktív tag
válasz #85552128 #199 üzenetére
Amikor meglett a ps4-em, nem esett rosszul hogy egyből tölthettem le rá az infamous-t,never alone-t meg az mgsv-t. A játékok árába meg számold bele hogy konzolokon mennyire pörög a használt játék piac (steam-en hogy adod el a játékod?), még egy fifa-t is el lehet adni 8k-ért úgy, hogy 3 hónap és itt a következő.
És nincs konzolgyártóm (bárcsak lenne), és szerintem is irreálisan drágák a next-gen játékok, pontosan ezért veszek szinte mindent pár hónappal megjelenés után 12-13k körül. Szerintem az a reális ár ezekért.Legalább annyira szeretek pc-n játszani mint konzolon, fps-t pl. csak pc-n. -
-
arty
veterán
válasz #85552128 #222 üzenetére
nem veszel meg, mivel diákprogram keretében most 11-12k a win8, goldot viszont 8-9 ezerért kapsz (amihez jár pár olcsóbb játék, szám szerint 24
pécén a multiért nem fizetsz, olyan is .... (csíterparadicsom)
day1pc vs. day1konzol esetén előnnyel indul a dolog, csak míg én 3-5-7 ezer bukóval eladom a játékot (lemezest), addig neked örökre az accodon fog rohadni a játék 12-13 ezerért ...
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz #85552128 #227 üzenetére
pedig elhangzott itt már a gép ára vs. hasonló pécé ára, ahol a pécé veszített (bár valami pécé kell...)
elhangzott itt, hogy a konzolos címet drágábban veszed, de eladható és ezért nem bukod el a teljes árat
mindez day1 vásárlásokra igaz... ha valaki tud várni, akkor pécén tényleg ki lehet jobban jönni, mert brutális az avulás a pécés játékpiacon (féléves címek harmadáron...)nem cheatel mindenki, de éppen elég ha egy csinálja, abban a játékban amit éppen játszanál. haver mesélte mi megy pl gta5-ben.... hát kösz, de inkább fizetek/-nék
ha elköltesz 2-300 ezret, meg még 1-2 évente valamennyit, akkor persze, skálázhatod a grafot, ez sosem volt kérdés - ebben a pécé az "ász"
(a konzolon egyszerübb játszani már nem mindig igaz - a mostani konzolgen igen erősen pécésedett, miközben a pécé a steam/bigpicture miatt meg igencsak kezd konzolosan korrekt lenni)
(#228) Shing - az érveim tények, maximum nem igaz mindenkire. ahogyan a "pécések" érvei sem.
(#231) Peat - xbónra 2 év van, de ps4 is szokott akciosan 2 év garival lenni
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6