Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crytek
veterán
Ilyenkor mindenkit aki ilyeneket mond falhoz állítanám és golyó a fejbe....
Nagyon nagy bullshit a warezra fogni.
Jó példák erre az egymillió éves GTA 5 p-b már bőven 3 millió felett van (és igen le**som hogy konzolon meg már bőven 30 milla felett) pc-n 3 millió ez elég jó.Ott a Witcher 3 a drm free cuccával együtt az is elég szépen fogy.
Warez? Ezt az hozza fel aki hurka játékot gyárt és a kutya se veszi ,nem csoda a szart senki se szereti.
A titok nyitja jó játékot kell letenni az asztalra és nem a warezra fogni, hogy szart csináltak.Elnézést a szóhasználatért de sokan nem tudják ezt feldolgozni.
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
mlinus
őstag
azért forgatom ilyenkor kicsit a szememmet, mert egyrészt a pc-s eladásokat nem lehet jól átlátni (hiszen a pc már elég régóta elsősorban digitális platform - a steam pl hivatalosan nem közöl eladási adatokat) másrészt pedig az, hogy valaki letölt valami, nem jelenti automatikusan azt hogy vesztett 40-50 dollárt a kiadó, hiszen ha valaki nem is szándékozik megvenni az adott játékot, akkor max azért lehet utálni mert ingyen érzi jól magát.
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
25%-ot kapott a Summer sale-en (ami egyébként kb. reális induló ár lett volna ezért a játékért...), 2 hónappal a megjelenés után, miközben már az első nap jóval 1 millió+ fölött volt a steames eladások száma.
A "doboz" és a support sem pénz ezek fényében, főleg hogy ott a steamnek nem jár jutalék, úgyhogy éppenséggel még több hasznuk van rajta[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
Arról nem a pc-s vásárló tehet , hogy alig jelenik meg valami már árazzák lefelé a játékokat.
Hidd el ha konzolon lenne ilyen ott se sokan vennének azután 0 day 17 ezrekért játékokat tudván hogy mindjárt csökkent az ára.Ez a kiadók pénzéhessége semmi több.
Mivel digitális világban élünk egy idő után meg olyan szinte visszajön majd az ára sok játéknak hogy pár $-os bundléban is árulják csak hogy még az utolsó filléreket is ki tudják sajtolni belőlük.Next PC Upgrade: 2022
-
petkow
tag
Szerintem a warez mára marginális jelenség. Ha lenne valami összefoglaló statisztika, a steamnek köszönhetően az elmúlt 10 évben töredékére csökkent. (szerintem olyan 1-5% lehet az elmaradt vásárlások volumene a 2005-ös szinthez képest, ami abszolút értékben még 2005-ben se lehetett a globál piacon több néhány millió dollárnál)
A PC-s játékipar piac köszöni szépen jól van, több 10 milliárd dolláros üzlet. Nem dicsőíteni akarom, mert nekem sem feltétlenül elégíti ki megfelelően az igényeimet. De biztos hogy a cikkben elmlített "AAA" kategóriás játékokat messziről elkerülöm, ha nekem fizetnének akkor se játszanák ilyenekkel se konzolon se PC-n ha jól menne.
Itt csak egyszerűen a piac szétvált. A nagy kiadók és a nagy költségvetésű, de egyszerűbb stílusú interaktív film jellegű játékok a konzolokra kerültek, kevesebb kockázat van vele, és nagyon analóg a termék és ez a piac szegmens is Hollywoodi akciófilmekkel. Kisebb kockázat, nagy költségvetés, alacsonyabb várható hozam. Nyilvánvalóan teljesen tudatosan, nekik a PC-s fejlesztés csak egy kiegészítő tevékenység, hogy jelentéktelen költségért, akkor ott is lehet terjeszteni. Teljesen tudatában vannak vele, hogy csak néhányan veszik meg, és nem is akarnak ennél többet elérni, mert nem ez az üzleti modell.
A PC-n meg jellemző a kiesebb költségvetésű nagy kockázatú, de magas várható hozamú játékok fejlesztése. Ezekből ha 2-3 sikeresebbet csokorba fogunk, bevételi volumenre is ráver egy konzolos "AAA+" kategóriának az eredményére, hozamrátára meg az egeket súrolja, olyan iszonyat jó üzlet. Csak a nagy cégek egyszerűen képtelenek ehhez a helyzethez alkalmazkodni, nem tudnak olyan kreatív, innovatív termékkel előállni, amire ezen a piaci szegmentumban kereslet van, nem tudtak még megfelelő cégvezetési, játékfejlesztési modellt kialakítani, nagy alkotógárdát menedzselni. A kísérletező, innovatív, fejlődés csúcsát képező tevékenységek mindig is a kis-középvállalati szektorban történnek, és ezek most a PC-n kötöttek ki. Persze azért vannak kísérletek nagyobb volumenű projektekre is, mint pl. a Star-Citizen. Ha egy ilyen bejön azért az bedöntheti az iparágat. A World of Warcraftra se lehet mondani, hogy jelentéktelen lenne az évi több mint egy milliárdos bevételével, amit már több mint 10 éve termel, mondanom se kell óriási profitrátával. A GTA V ehhez képest sok éves fejlesztéssel és óriási költséggel köhög ki 2 milliárdot egyszeri alkalommal. Szóval csak más piaci szegmens, ennyi az egész.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Mert gondolod hogy a GTA5 nél +3 millió eladott példány az nekik semmiség? Úgy , hogy egy másfél éves játékról beszélünk, amit az emberek zöme akár régebbi konzolokon is vagy lewarezolt vagy megvett olcsóbban? Amúgy gondolom ebben benne van a régebbi gen is. Nem csak a jelenlegi genre jelent meg és nekem is van ismerősöm aki, megvette 360 ra inkább mert azt mondta a grafika nem érdekli, az élmény számít ( hozzátenném hogy nem csúnya X360 on sem. )
A PC port fejlesztési költsége,- főleg hogy még idejük is volt rá -töredéke lehetett a 3 millió eladott példányszámból bejövő haszonnak. Arról ne is beszéljünk, hogy még igazából nem is volt akciózva a játék, az igazi steames akciók 30 % fölött szoktak kezdődni.
Ahogy írta is feljebb egy kolléga, az a Titok, hogy jó játékokat kell lerakni az asztalra.Ezt a warez dumát meg hagyjuk,mert már rég nem 2006 van , mint ahogy írtam is az előző cikknél is. Van warez és jelentős mértékű ez tény ,PC-n, DE jelenleg a Steam, Origin akciók és a Hummble csomagok oda vissza elérhetővé tették még a mi hazánk fizetéseihez mérten is a játékokat eredeti formában és OLCSÓN . ( Mellesleg jelenleg a Bioshock 3 része egyben ( Triple pack) 10 Euro Hummblen )Ha feltörik az Onet vagy a PS4- et ugyan úgy el fog terjedni a warez konzolokon, mint ahogy az előző generációnál, ráadásul nálunk magasabb életszínvonalú országokban is ez a trend, még ha nem is ekkora mértékben.
Még egy plusz pedig, hogy pont egy ilyen hírnél hivatkozol a warezra. Gondolj bele mit érzett az a pár (Tíz )ezer ember, aki 0 day előrendelte , vagy megvette a játékot , és ez a diavetítés fogadta. Konzolon is elmúlt már az az idő, hogy beteszem a lemezt aztán játszok, ugyan úgy jönnek a több gigás patchek.
Igazából a DX 12 kijövetelével, nem sok előnyt látok már a konzol javára, mint az Exkluzív címeket. Minden másban egy lebutított PC, ami elveszítette a PC sokoldalú felhasználás előnyét.Visszaolvasva a hozzászólásomat félreérthető lehet. Elítélem a warezt, nem annak a védelmére írtam, még ha nem is ez jött át.
Annak szólt,hogy megint kezdődik a szokásos PC. VS konzol vita a szokásos érvekkel, amit mindenki, aki idejár anélkül is felsorol, hogy elolvasná a hozzászólást.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
titán
Ha már a GTA V-nél tartunk. A Steam mellett a RGSC-n sokkal több fogyott. Pontos adat nincs, azt megtartja magának a RG. Annyit tudunk, hogy az offline értékesítési csatornán a példányok kb. 25%-a kelt el. A maradék 75% a Steam és az online RGSC. Mivel 2.6M fogyott Steamen, ebből az következik, hogy 6-8M fogyott a játékból 2 hónap (!!!) alatt. Mindez produkálta egy vén trotty másfél-két éves játék 3. kiadása, leárazások nélkül.
Miközben az XBox1 és a PS4 összesen 10 milla vásárlást produkált, tehát egy konzol típus 5-5 millát 7 hónap alatt, úgy, hogy ez csak a 2. kiadás volt, és csak 1 éves csúszással. Na akkor most mi is van azokkal a rossz PC-s értékesítésekkel?
De beszéljünk zöldségeket, csak mert túl sok betű van a billentyűzetben, és még nem kopott le eléggé.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
nagyúr
-
#85552128
törölt tag
Ubisoftos fejlesztőket idézni mondjuk nem a legjobb példa, főleg, hogy a PC-sek ócsárolása után azért csak kiadta a játékot oda is (I am alive) mert senkinek nem kellett
John Carmack meg a 2005-ös Doom óta kb. semmi értékelhető játék fejlesztésében nem vett részt, a Rage-nek is nagyobb volt a füstje mint a lángja.
Érdekes a pénzéhes EA valahogy csúsztatások nélkül kiad normális PC portokat, biztos nem éri meg, ahogy a sok más kisebb/független fejelsztőnek sem[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Ha nem érné meg nem csinálnák. Vannak nagyon jól megírt PC-s portok, vannak kevésbé jobbak és vannak szarok - ez tény, nyilván nem hoz annyit mint konzolon, de messze nem is elhanyagolható és ezért ki is adják innentől kezdve pedig lényegtelen. PC-n is fusson ugyanolyan jól mint konzolon ha azt várják, hogy megvegyék...
Az I am Alive-os hozzáálláshoz meg ennyit még utólag:
Megjelenés előtt sírjunk/szitkozódjunk, hogy nagy a warez PC-n azért nem adjuk ki, miután konzolon a kutyának sem kell a játék utána adjuk ki PC-re is - ez aztán a logika[ Szerkesztve ]
-
titán
Persze. Ha több bevételem származna fűnyírásból, akkor füvet nyírnék. De a fű akkor is nő, ha nyírom, ha nem. A játékot viszont nem veszik meg, ha nem fordítok rá erőforrást, tehát egy öngerjesztő, önigazoló spirálba süllyeszti magát a béna stúdió. Persze, könnyebb utána sírni, és ujjal mutogatni, saját seggét senki nem tudja rendesen megrugdosni. Ez a cím is pont így jár (folyamatos jelen). Naná, hogy kutya sem fogja megvenni, aztán meg mehet a sírás, hogy a PC így, a PC úgy...
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
félisten
"ha régebbiek hát régebbiek." Ubisoft. Több példa nem is kell köszi.
Igazad van ne is vedd figyelembe , hogy kb 5 ember leírta már, hogy még nálunk is változott a helyzet 2008 óta.és hogy 2015 második felét tiporjuk. hihetetlen mi? Van steam, origin, Hummbe. érted? idézz szerintem 2008 -ból még. És még te húzod fel magad , mikor szemellenzővel jársz. ez a legdühítőbb dolog amit el tud követni egy hozzászóló. A Személyeskedést kikéred, de úgy kezded a hozzászólásodat, hogy bizony cimbora. Saját magad cáfolod meg egy hozzászóláson belül többször is. Sőt tovább megyek. Pont az ilyen elvakult konzol fanoknak tudják eladni a sok remsatered, meg silány minőségű, 900 P/ 30 fps szart, mert szemellenzőtől nehéz tovább látni egy GTX 760 vagy R 280 szintjére.És lefordítva az eddigi hozzászólásaid hétköznapi nyelvre : olvasd el miről szól a cikk.
Véded a fejlesztőt mert PC -re ilyen ocsmányt portot adtak ki.és ez a PC felhasználók hibája, mert van varez. Igaz a Steamen megvett példányok is warezoltak voltak, és kalózkodtak a k felhasználók, akik megvették és most kapják vissza pénzt.
DE egyébként igazad van alapjaiban abban amit leírsz, de ez a dolog nem fekete-fehér. Egy stúdió se adhatna ki ilyen portot a kezei közül, legyen az akármilyen cím és akármilyen platform. Ez Lopás az én szememben. Nincs rá megfelelő magyarázat se kifogás. ha kiadnak valamit, az fusson jól, még ha csúnyább is, legyen játszható és élvezhető, hisz ez a játék alapvető célja, a szórakoztatás, amiért fizetsz és nem ajándékba kapod.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)