Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #20 üzenetére

    Nem érted az alapproblémát. Ha tényleg az erőforrás-kreálás a gond, márpedig úgy néz ki, akkor két lehetőség van javításra. A kód módosítása a DX11-hez, és esetleg a fő pálya felosztása kisebb részekre, ha nem sikerülne jól megoldani az erőforrások előre kreálását, ez nem könnyű azért, pláne minden gyártó meghajtójára optimalizálni. A másik megoldás, hogy a DX12-vel például az erőforrások futtatási időben történő kreálása, ahogy az a konzolon történik, és úgy is működni fog gond nélkül. Meggyőződésem, hogy nagyon nagyon sokan a könnyebb utat fogják választani, mert olcsó és kisebb kockázatokat jelent, illetve a nagyobb kontroll miatt hamarabb kiadható a port, mert hamarabb elérhető a kitűzött teljesítménycél. Szerintem egy Warner-féle kiadónak az olcsóság nagyon komoly tényező. De persze ott a lehetőség, hogy komolyabb befektetéssel módosítani a kódot. Ez lassabb portot eredményez drágábban és több idő is elkészíteni. Szerintem ez nem a kevésbé kedvelt portolási irány. De ez tényleg az én véleményem pusztán a profitorientáltságból kiindulva. Ez a logikus.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák