- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Hobby elektronika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duck663
őstag
válasz huskydog17 #11 üzenetére
+1
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #11 üzenetére
Benne van a cikkben, hogy pénzhiány vagy időhiány. Arra reflektál, hogy ha kevés pénz és idő van, akkor tényleg DX12-re kell lőni, mert nem kell nagymértékben változtatni a konzolos kódon. Akinek van pénze és ideje, lőhet DX11-re. Nekik sikerülni fog.
Azért az AMD elég jó validátort rakott mindegyik új API-ba, szóval levalidált kóddal kicsi az esély, hogy gond lesz. Nem validált kód okozhat galibát, de szerintem úgy nem kerülhet fel egy program a store-ba.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
haxiboy
veterán
válasz huskydog17 #11 üzenetére
Szimplán az itt a probléma hogy amennyi erőforrást le kéne foglalni előre nem lehetséges mert nem létezik.
DX11-nek az egyik legnagyobb hátránya hogy a mai igényekhez mérten kevés rajzolási parancsot lehet kiadni, és magas szintű. És az össze-vissza hasonlítgatással meg nem mész semmire. Mégcsak nem is ugyanaz az engine, ez olyan mintha egy kést hasonlítanál egy villához...evőeszköz mind a kettő végülis...Crashelni bármilyen program tud, a fájlrendszerhez meg nem férnek hozzá szóval ezt leírni meg hülyeség volt.
Itt inkább az engine+sok effekt és DX11 együttes korlátja mutatkozik meg. Túl sok erőforrást kreálnak, vagy mint a cikkben is írják menet közben történik mindez és szarul van megírva a kód. Sajnos leendő programozóként azt is tudom hogy tökéletes program nem létezik. 1-2 hibát még ki lehet javítani de efölött egy hiba javítása egy új hiba létrejövetelével jár.
[ Szerkesztve ]
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
paljani
aktív tag
válasz huskydog17 #52 üzenetére
Pénz van, minden van. Ne legyenek illúzióid, az egyetlen ok, ami miatt a cégek mozgósítanak minden erőforrást, az a pénz, azaz az elmarad(ni látsz)ó haszon. A roksztedi mivel befejezte a konzolos változatokat, most tud ezzel foglalkozni.
Valakinek a döntése volt az a fix 30 fps, tehát tudtak a hibá(k)ról. Az is egy döntés volt, hogy így kiadták. Ha bevette volna a PC-s Glorious Master Race gyomra ezt, nem foglalkoznának vele (mármint az optimalizációval, hibajavítással). Véleményem szerint szó sincs szakemberhiányról, bepróbálták, nem jött össze. Most megy a tűzoltás. Mennyi ilyet láttam már.... És még mennyit fogok...
-
maross
veterán
válasz huskydog17 #52 üzenetére
Sporolhattak volna egy mostly negative-ot steamen egy kover presztizsvesztessel es par talicska penzzel megfejelve, ha ez kiadas elott jut eszukbe. Unitybol nem tanultak, talan a kovetkezo ilyen esetnel mar "Unity es Batman"-bol tanulnak
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
wednesday
őstag
válasz huskydog17 #51 üzenetére
"Azért, mert a nagy stúdió számára nem lényeges a PC port minősége, míg a kis stúdiónak nagyon fontos,..."
Azt azért nem mondanám, hogy nem fontos, csak jobban elvesznek (elveszhetnek, mert nem feltétlen szükséges) a dolgok egy óriás vállalat irányítása alatt. Olyan, mint egy High Level API. Lassú, nehézkes fejlesztés és döntéshozatal. Vagy már eleve megmondják miből "főzhetsz", kivel kötünk megállapodást és ebből mint lehet felhasználni a játékhoz.
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #185 üzenetére
Ezekről nyilván nem beszélek mert ezek az indie cégek nem 1-2+ millás hanem 50 ezres eladásnál is már a seggüket a földhöz csapkodják örömükben.
Next PC Upgrade: 2022
-
titán
válasz huskydog17 #187 üzenetére
ARK: Survivalből 800k fogyott az első két héten early accessben, azaz $20-22M egy pici zsebcégnek.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- iPhone topik
- Villanyszerelés
- Politika
- World of Tanks - MMO
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Építő/felújító topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 Twin Edge OC Eladó! 118.000.-
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- nVidia GeForce RTX 3060 TI AMP White Edition Videókártya