Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    Ezzel a cikkel most nagyon nem értek egyet. Itt megint a DX11-et hibáztatják, miközben tök egyértelmű, hogy semmi köze hozzá, itt egész egyszerűen arról van szó, hogy inkompetens banda egy végtelenül trehány munkát végzett. Ennél még az Ubi ukrán stúdiója is sokkal-sokkal jobb minőséget tud, pedig tőlük is rettegnek a tapasztalt PC játékosok.
    Érdemes szemügyre venni több nagy stúdió open-sandbox játékait és minimális IQ-val rögtön rájön az ember, hogy ezt a Warner k*rta el, de nagyon, nem kellett volna ennyire durván lesz*rni a PC portot.

    Érdekes, az Ubi is sokkal jobb PC portokat csinál ennél a förtelemnél. Nézzük meg mit művelt a Rockstar: talán minden idők legnagyobb open-sandbox játéka a GTA 5, a PC verzió nem csak, hogy elég jól néz ki, de hibátlanul fut DX11 alatt, mert kellő mértékkel foglalkoztak a PC porttal.

    Ez a cikk jelen formájában teljesen felesleges és irreleváns, mert NEM a DX11 az oka, itt nem fog segíteni a DX12, sőt, egy ilyen szerencsétlen bandánál inkább ne használjanak low-level API-t, mert abból percenkénti OS crash lesz garantáltan, vagy még az ilyen zsenik akár a fájlrendszert is tönkretehetik!

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák