Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #85552128

    törölt tag

    válasz Abu85 #18 üzenetére

    Nem hiszem, hogy a WB pénzhiánnyal küzdene...
    Ráadásul ennek a játéknak a tavaly októberben kellett volna eredetileg meglennie, de amúgy még most is kérdezhetem: Melyik DX12-re kéne "lőni" ? :U A Windows 10 RTM még mindig 1 hónapra van...
    És ha azt veszem, hogy konzolon is 900p@30FPS-en fut (egy UE3 játék :C ) akkor szerintem ott sem low-level fut vagy marhára nem számít...

    [ Szerkesztve ]

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #18 üzenetére

    Pontosan erről van szó, nem többről. Leginkább ezzel van a gond:

    "a Batman: Arkham Knight annyira kinőtte a DirectX 11-et"

    Nem, nem nőtte ki, ezt a vizuális szintet DirectX 9 alatt is gond nélkül lehet hozni, ehhez még csak DX 11 sem kell!

    "Ugyanakkor ez valóban nagyon drága, és a PC-s portolás költsége sokkal alacsonyabb lehetne, ha nem kellene a DirectX 11 elavult működéséhez igazodni, mivel az nagyon sok módosítást igényel a kódban."

    Pénzt és időt kell szánni egy tisztességes PC verzióhoz, amire a Warner a legkisebb mértékben sem hajlandó.

    "Például a DirectX 12-re való áttéréssel nem csak sokkal olcsóbb lehetne a portolás, hanem kiszámíthatóbb lenne a várható teljesítmény is"
    Teljesen felesleges itt ez az információ, mert ez minden egyes olyan fejlesztőstúdióra igaz, ahol van legalább egy motor-programozó.

    Amúgy az olcsó vs. drága APi is érdekes dolog, ugyanis hogy lehet az, hogy a kisebb, független és nagyságrendekkel kevesebb pénzből gazdálkodó stúdiók több, mint egy évet csak a DX 11 Render-t csiszolják tökéletesre? Nekik bőven nincs annyi pénzük, mint a nagyoknak, de mégis hosszú időt és viszonylag sok pénzt ölnek a DX11-be, mert jelenleg még mindig megéri, ha nem akarod agyonszopatni a saját felhasználóidat!

    Igazából az egész hírt egyetlen mondattal el lehetne intézni.

    #27: Nézz utána alaposabban a low-level hátrányainak, még Abu is írt róla, hogy ha kellő mértékben rossz a kód, akkor nem csak az egész OS omolhat össze, de szélsőséges esetben akár az egész fájlrendszert is magával viheti. Nézd el nekem, hogy nem keresem most ki neked!

    Engine? Egy módosított Unreal Engine 3-ról beszélünk. Csak 10 éves, nem nagy ügy. Hogy lehet az, hogy egy 8 fős kis csapat 1000-szer jobb munkát végez ugyanezzel a motorral, mint egy nagy stúdió? Azért, mert a nagy stúdió számára nem lényeges a PC port minősége, míg a kis stúdiónak nagyon fontos, mert utóbbi nem engedheti meg magának, hogy szanaszét szopassa saját felhasználóit, de a nagy megteheti és lám meg is tették, nem először, de most viszont szélsőséges mértékkel.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák