- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Riasztó topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pontosan erről van szó, nem többről. Leginkább ezzel van a gond:
"a Batman: Arkham Knight annyira kinőtte a DirectX 11-et"
Nem, nem nőtte ki, ezt a vizuális szintet DirectX 9 alatt is gond nélkül lehet hozni, ehhez még csak DX 11 sem kell!
"Ugyanakkor ez valóban nagyon drága, és a PC-s portolás költsége sokkal alacsonyabb lehetne, ha nem kellene a DirectX 11 elavult működéséhez igazodni, mivel az nagyon sok módosítást igényel a kódban."
Pénzt és időt kell szánni egy tisztességes PC verzióhoz, amire a Warner a legkisebb mértékben sem hajlandó.
"Például a DirectX 12-re való áttéréssel nem csak sokkal olcsóbb lehetne a portolás, hanem kiszámíthatóbb lenne a várható teljesítmény is"
Teljesen felesleges itt ez az információ, mert ez minden egyes olyan fejlesztőstúdióra igaz, ahol van legalább egy motor-programozó.Amúgy az olcsó vs. drága APi is érdekes dolog, ugyanis hogy lehet az, hogy a kisebb, független és nagyságrendekkel kevesebb pénzből gazdálkodó stúdiók több, mint egy évet csak a DX 11 Render-t csiszolják tökéletesre? Nekik bőven nincs annyi pénzük, mint a nagyoknak, de mégis hosszú időt és viszonylag sok pénzt ölnek a DX11-be, mert jelenleg még mindig megéri, ha nem akarod agyonszopatni a saját felhasználóidat!
Igazából az egész hírt egyetlen mondattal el lehetne intézni.
#27: Nézz utána alaposabban a low-level hátrányainak, még Abu is írt róla, hogy ha kellő mértékben rossz a kód, akkor nem csak az egész OS omolhat össze, de szélsőséges esetben akár az egész fájlrendszert is magával viheti. Nézd el nekem, hogy nem keresem most ki neked!
Engine? Egy módosított Unreal Engine 3-ról beszélünk. Csak 10 éves, nem nagy ügy. Hogy lehet az, hogy egy 8 fős kis csapat 1000-szer jobb munkát végez ugyanezzel a motorral, mint egy nagy stúdió? Azért, mert a nagy stúdió számára nem lényeges a PC port minősége, míg a kis stúdiónak nagyon fontos, mert utóbbi nem engedheti meg magának, hogy szanaszét szopassa saját felhasználóit, de a nagy megteheti és lám meg is tették, nem először, de most viszont szélsőséges mértékkel.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
A javításba beszállt a Rocksteady és az NVIDIA is.
Úgy tűnik itt nem csak pénzből és időből volt hiány, hanem szakemberből is. Ennyit az Iron Galaxy-ról. Bár én így se számítok semmi jóra.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
paljani
aktív tag
válasz huskydog17 #52 üzenetére
Pénz van, minden van. Ne legyenek illúzióid, az egyetlen ok, ami miatt a cégek mozgósítanak minden erőforrást, az a pénz, azaz az elmarad(ni látsz)ó haszon. A roksztedi mivel befejezte a konzolos változatokat, most tud ezzel foglalkozni.
Valakinek a döntése volt az a fix 30 fps, tehát tudtak a hibá(k)ról. Az is egy döntés volt, hogy így kiadták. Ha bevette volna a PC-s Glorious Master Race gyomra ezt, nem foglalkoznának vele (mármint az optimalizációval, hibajavítással). Véleményem szerint szó sincs szakemberhiányról, bepróbálták, nem jött össze. Most megy a tűzoltás. Mennyi ilyet láttam már.... És még mennyit fogok...
-
Gorgonka
tag
válasz aswmaster #46 üzenetére
Szerintem nem a 970-el van gond. Felraktam az új drivert és fut szépen úgy, hogy minden maxon van és a gameworks effektek is be vannak kapcsolva. Nem néztem az fps-t, mert annyira nem érdekel, de gondolom 25 felett szokott lenni, mert nem szaggat . Néha előfordul egy-egy kisebb akadás, de nem mondanám, hogy a játék rovására menne, simán tudok játszani.
Sokat még nem volt időm foglalkozni vele, de valamelyik nap játszottam egyhuzamban kb 3 órát és nem lépett ki, nem szaggatott úgy mint a cikkben a videón.
Mondjuk nekem annyira nem jön be a játék mint az előző részek, az autó pl nekem egyáltalán nem hiányzott bele. -
TTomax
nagyúr
Hovatovább majd ugyanezeknek a stúdióknak kell a low level apival megoldaniuk a MultiGPU/3D/144Hz stb dolgokat is... kérdem én ha egy normális DX11es kód összeütése nem megy akkor a még több munka majd igen?
Ez a cikk akkor lenne igaz,ha ez lenne a trend,és nem láttunk volna az új batmannél sokkal szebb grafikával,jóval összetettebb játékokat is problémamentesen futni...
Osztom a véleményed,ez egy fakezü banda munkája,akik vagy túlvállalták magukat,vagy nem értenek hozzá.Minden esetre most kapóra jött a low level api reklámhoz...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
maross
veterán
válasz huskydog17 #52 üzenetére
Sporolhattak volna egy mostly negative-ot steamen egy kover presztizsvesztessel es par talicska penzzel megfejelve, ha ez kiadas elott jut eszukbe. Unitybol nem tanultak, talan a kovetkezo ilyen esetnel mar "Unity es Batman"-bol tanulnak
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
petkow
tag
Szerintem a warez mára marginális jelenség. Ha lenne valami összefoglaló statisztika, a steamnek köszönhetően az elmúlt 10 évben töredékére csökkent. (szerintem olyan 1-5% lehet az elmaradt vásárlások volumene a 2005-ös szinthez képest, ami abszolút értékben még 2005-ben se lehetett a globál piacon több néhány millió dollárnál)
A PC-s játékipar piac köszöni szépen jól van, több 10 milliárd dolláros üzlet. Nem dicsőíteni akarom, mert nekem sem feltétlenül elégíti ki megfelelően az igényeimet. De biztos hogy a cikkben elmlített "AAA" kategóriás játékokat messziről elkerülöm, ha nekem fizetnének akkor se játszanák ilyenekkel se konzolon se PC-n ha jól menne.
Itt csak egyszerűen a piac szétvált. A nagy kiadók és a nagy költségvetésű, de egyszerűbb stílusú interaktív film jellegű játékok a konzolokra kerültek, kevesebb kockázat van vele, és nagyon analóg a termék és ez a piac szegmens is Hollywoodi akciófilmekkel. Kisebb kockázat, nagy költségvetés, alacsonyabb várható hozam. Nyilvánvalóan teljesen tudatosan, nekik a PC-s fejlesztés csak egy kiegészítő tevékenység, hogy jelentéktelen költségért, akkor ott is lehet terjeszteni. Teljesen tudatában vannak vele, hogy csak néhányan veszik meg, és nem is akarnak ennél többet elérni, mert nem ez az üzleti modell.
A PC-n meg jellemző a kiesebb költségvetésű nagy kockázatú, de magas várható hozamú játékok fejlesztése. Ezekből ha 2-3 sikeresebbet csokorba fogunk, bevételi volumenre is ráver egy konzolos "AAA+" kategóriának az eredményére, hozamrátára meg az egeket súrolja, olyan iszonyat jó üzlet. Csak a nagy cégek egyszerűen képtelenek ehhez a helyzethez alkalmazkodni, nem tudnak olyan kreatív, innovatív termékkel előállni, amire ezen a piaci szegmentumban kereslet van, nem tudtak még megfelelő cégvezetési, játékfejlesztési modellt kialakítani, nagy alkotógárdát menedzselni. A kísérletező, innovatív, fejlődés csúcsát képező tevékenységek mindig is a kis-középvállalati szektorban történnek, és ezek most a PC-n kötöttek ki. Persze azért vannak kísérletek nagyobb volumenű projektekre is, mint pl. a Star-Citizen. Ha egy ilyen bejön azért az bedöntheti az iparágat. A World of Warcraftra se lehet mondani, hogy jelentéktelen lenne az évi több mint egy milliárdos bevételével, amit már több mint 10 éve termel, mondanom se kell óriási profitrátával. A GTA V ehhez képest sok éves fejlesztéssel és óriási költséggel köhög ki 2 milliárdot egyszeri alkalommal. Szóval csak más piaci szegmens, ennyi az egész.[ Szerkesztve ]
-
petkow
tag
Ja igen, azzal kiegészíteném, ha olyan szörnyűségeket is beleveszünk a mesébe, mint a MOBA-k, free-to-play szemét, meg az e-sport baromságok és az azokkal kapcsolatos minden bevételi pénzáram, akkor meg a PC-s játékipar már túl is lépte az elmúlt években a konzolos szektort. (Mondja ezt a DFC Intelligence iparágra szakosodott kutatócég)
[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
válasz huskydog17 #51 üzenetére
"Azért, mert a nagy stúdió számára nem lényeges a PC port minősége, míg a kis stúdiónak nagyon fontos,..."
Azt azért nem mondanám, hogy nem fontos, csak jobban elvesznek (elveszhetnek, mert nem feltétlen szükséges) a dolgok egy óriás vállalat irányítása alatt. Olyan, mint egy High Level API. Lassú, nehézkes fejlesztés és döntéshozatal. Vagy már eleve megmondják miből "főzhetsz", kivel kötünk megállapodást és ebből mint lehet felhasználni a játékhoz.
-
paljani
aktív tag
Jó lenne érzések helyett, számokat, forrásokat látni. Kivételek alapján levezetni valamit még a matematikában sem működik, csak az indirekt bizonyítás. Annyit árnyaltad a képet, hogy valóban vannak olyan játékok, amikért tipikusan fizetnek az emberek a PC-n: MOBA, MMORPG tipikusan ez a műfaj. Én viszont itt tovább mennék, és azt mondanám, hogy ezek a platform exkluzívak. Mert azok. Viszont pont ezért nem relevánsak, hiszen ahogy egy Bloodborne-t sem lehet ebben a témában hasonlítgatni a többi platformhoz (me'hogy nincs másra) ugyanúgy a WoW-ot se lehet (me'hogy nincs konzolra).
Azt hittem nyilvánvaló, hogy én a multiplatform címekről beszélek. (Me'hogy azok vannak egymásra)
Itt egy nagyon jó cikk erről a témáról (ha nem is feltétlen értek egyet mindennel benne): http://gearnuke.com/will-piracy-death-pc-gaming/
Valójában én is a különböző platformokból (PC vs Konzolok) beérkezett pénzt hasonlítgattam egymáshoz, ugyanis az számít a végén. Lehet, hogy a PC-ken is van sales volumen, de egyrészt tipikusan olcsóbbak a játekok, másrészt meg a digitális disztribúciós csatornákon (Steam) nemritka a 50-66-75%-os leárazás rájuk.
Részemről lezártam, a kiadók hozzáállása látszik, ez a topic se jött volna létre ha nem látszana, az okok mindenki szeme előtt ott vannak, lehet napestig csámcsogni rajta.
-
félisten
Mert gondolod hogy a GTA5 nél +3 millió eladott példány az nekik semmiség? Úgy , hogy egy másfél éves játékról beszélünk, amit az emberek zöme akár régebbi konzolokon is vagy lewarezolt vagy megvett olcsóbban? Amúgy gondolom ebben benne van a régebbi gen is. Nem csak a jelenlegi genre jelent meg és nekem is van ismerősöm aki, megvette 360 ra inkább mert azt mondta a grafika nem érdekli, az élmény számít ( hozzátenném hogy nem csúnya X360 on sem. )
A PC port fejlesztési költsége,- főleg hogy még idejük is volt rá -töredéke lehetett a 3 millió eladott példányszámból bejövő haszonnak. Arról ne is beszéljünk, hogy még igazából nem is volt akciózva a játék, az igazi steames akciók 30 % fölött szoktak kezdődni.
Ahogy írta is feljebb egy kolléga, az a Titok, hogy jó játékokat kell lerakni az asztalra.Ezt a warez dumát meg hagyjuk,mert már rég nem 2006 van , mint ahogy írtam is az előző cikknél is. Van warez és jelentős mértékű ez tény ,PC-n, DE jelenleg a Steam, Origin akciók és a Hummble csomagok oda vissza elérhetővé tették még a mi hazánk fizetéseihez mérten is a játékokat eredeti formában és OLCSÓN . ( Mellesleg jelenleg a Bioshock 3 része egyben ( Triple pack) 10 Euro Hummblen )Ha feltörik az Onet vagy a PS4- et ugyan úgy el fog terjedni a warez konzolokon, mint ahogy az előző generációnál, ráadásul nálunk magasabb életszínvonalú országokban is ez a trend, még ha nem is ekkora mértékben.
Még egy plusz pedig, hogy pont egy ilyen hírnél hivatkozol a warezra. Gondolj bele mit érzett az a pár (Tíz )ezer ember, aki 0 day előrendelte , vagy megvette a játékot , és ez a diavetítés fogadta. Konzolon is elmúlt már az az idő, hogy beteszem a lemezt aztán játszok, ugyan úgy jönnek a több gigás patchek.
Igazából a DX 12 kijövetelével, nem sok előnyt látok már a konzol javára, mint az Exkluzív címeket. Minden másban egy lebutított PC, ami elveszítette a PC sokoldalú felhasználás előnyét.Visszaolvasva a hozzászólásomat félreérthető lehet. Elítélem a warezt, nem annak a védelmére írtam, még ha nem is ez jött át.
Annak szólt,hogy megint kezdődik a szokásos PC. VS konzol vita a szokásos érvekkel, amit mindenki, aki idejár anélkül is felsorol, hogy elolvasná a hozzászólást.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
titán
Ha már a GTA V-nél tartunk. A Steam mellett a RGSC-n sokkal több fogyott. Pontos adat nincs, azt megtartja magának a RG. Annyit tudunk, hogy az offline értékesítési csatornán a példányok kb. 25%-a kelt el. A maradék 75% a Steam és az online RGSC. Mivel 2.6M fogyott Steamen, ebből az következik, hogy 6-8M fogyott a játékból 2 hónap (!!!) alatt. Mindez produkálta egy vén trotty másfél-két éves játék 3. kiadása, leárazások nélkül.
Miközben az XBox1 és a PS4 összesen 10 milla vásárlást produkált, tehát egy konzol típus 5-5 millát 7 hónap alatt, úgy, hogy ez csak a 2. kiadás volt, és csak 1 éves csúszással. Na akkor most mi is van azokkal a rossz PC-s értékesítésekkel?
De beszéljünk zöldségeket, csak mert túl sok betű van a billentyűzetben, és még nem kopott le eléggé.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
mlinus
őstag
sajnálom hogy a warez kitárgyalásának sorsára jutot ez a topik, pedig egyértelműen nyugtázni lehetett volna már az elején ahol páran linkeltük a steamspyt. na mindegy.
én csak annyit tennék hozzá a felettem lévőkhöz, hogy IGEN, valóban, van jó pár AAA játék (általában az évente megjelenők) amik nem fogynak olyan jól PC-n mint konzolon. Azonban érdemes ilyenkor megnézni hogy miért is. vegyük a CoD-ot. MW2 óta 60 eurot kérnek évente, úgy hogy teljesen konzolosítva lett a multi (a black ops1 kivétel ,ott volt rendes szerverkereső) értsd: lobbirendszer, kevés játékos, p2p hosztrendszer.
Na most konzolon a CoD az über alles általában, mert oda pont jó. Azokra van tervezve. PC-n? Pff... CoD helyett inkább CSGO-val játszanak az emberek. Mai nap legtöbb egyszeri játékos: majdnem 550 ezer fő. Ez rengeteg. Van szerverkereső, van match making (competitive/casual), vannak ingyenes tartalom frissítések, van rendes competitive scene, még rendes gazdasága is van.
A vicc az hogy a CSGO megjelent konzolokra is, azonban ezt szvsz már a többség el is felejtette, annyira nem volt odavaló. Mint ahogy a TF2 se.
Vagy vegyük a PAYDAY 2-őt. UGyancsak multiplat, PC-n viszont majdnem 5 millió eladott példányszáma van, konzolon meg már abba is hagyták a frissítéseket jó rég, helyette újra kiadták az új generációra. Egész egyszerűen PC-n sokkal jobban fogy, sokkal többen játszák. Miért? Mert a fejlesztő törődik azzal, hogy a PC-s verzió jó legyen. Nem pedig egy konzolra tervezett valami amit csak átdobtak PC-re.
Arra akarok kilyukadni, hogy hatalmas piac a PC, de nem lehet csak úgy átdobálni a konzoljátékokat rá, és remélni hogy ugyanolyan siker lesz. Ez fordítva se működik.
UI.: ha annyira bukás a PC, miért jelenik meg egyre több konzol exkluzív cím? Dark Souls, Ryse, Dead Rising 3, Metal Gear, Dynasty Warriors, stb...
-
wednesday
őstag
"UI.: ha annyira bukás a PC, miért jelenik meg egyre több konzol exkluzív cím? Dark Souls, Ryse, Dead Rising 3, Metal Gear, Dynasty Warriors, stb..."
Pontosan.
Igazából, mintha a konzol nem szárnyalna úgy, mint a régebbi generációk. Sokkal jobban lehetett érezni, azt a levegőben, hogy "mégis venni kéne egy ilyen masinát..". De most? Minek?
Pláne, hogy az újra kiadások korát éljük (mint a filmiparban) a főáram a HD, remaster, meg mindenféle kiadása. Most már ott tartunk, hogy 2 éves játékot is újra ki kell adni lassan.
-
félisten
válasz #32839680 #68 üzenetére
Jó ötlet. vegyítsük a Konzol vs Pc és az AMD vs Nvidia topikot. 3,2,1-- BOX !
Amúgy az Nvidia tehet a modern kori népvándorlásról és az afrikai éhező gyerekekről is..
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
-
DudeHUN
senior tag
válasz wednesday #66 üzenetére
Szárnyal minden (a WiiU-t és a japán nagygéprs piacot kivéve). A PS4 rekordokat dönt, a One eladásai csak mellette tűnnek gyengélkedésnek, minden AA játék milliókban fogy. Még a remastereket is habzsolják az emberek. Early access, kickstarter... a gamingben szarásig van a pénz. A COD meg mindenhol jól fogy (még ).
[ Szerkesztve ]
Gamer for Life
-
titán
válasz Plazmacucci #71 üzenetére
Privát vélemény. Elegem van a képregényhősökből. Hátam közepére sem kell egy sem. Az összes filmnek szurkolok, hogy végre egy hatalmas bukás legyen, hogy dobják már ki ezt a zsánert a fenébe, végre ne csak ide ömöljön a pénz. De az amcsik zabálják, legnagyobb bánatomra.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
paljani
aktív tag
Since piracy is such a big issue in the gaming industry, many devs have publicly said something about it. Lets take a look at what some leading game developers had to say on this topic
John Carmack, the founder of ID Software, stated in 2008
“It’s hard to second guess exactly what the reasons are. You can say piracy. You can say user migration, but the ground truth is just that the sales numbers on the PC are not what they used to be and are not what they are on the consoles.”
Michael Plater, invovled in Tom Clancey games said,
“The level of piracy that you get with the PC just cannibalizes the others, because people just steal that version ……… Piracy’s basically killing PC.”
Epic Games president Mike Capps said in an interview
”We did one PS2 launch title, and everything else was PC. And now, people are saying ‘why do you hate the PC? You’re a console-only company’. It’s because the money’s on consoles.
We still do PC, we still love the PC, but we already saw the impact of piracy: it killed a lot of great independent developers and completely changed our business model.”
Cliffy B, Lead creator at Epic Games stated
“A person who is savvy enough to want to have a good PC to upgrade their video card, is a person who is savvy enough to know bit torrent to know all the elements so they can pirate software. Therefore, high-end videogames are suffering very much on the PC. Right now, it makes sense for us to focus on Xbox 360 for a number of reasons”
Stanislas Mettra of Ubisoft. when asked about the console exclusive game (at that time) I Am Alive, was rather straight-forward. It seemed that his tone was saying “You deserve it PC gamers”
“We’ve heard loud and clear that PC gamers are bitching about there being no version for them.
……It’s hard because there’s so much piracy and so few people are paying for PC games that we have to precisely weigh it up against the cost of making it
Are these people just making noise just because there’s no version or because it’s a game they actually want to play? Would they buy it if we made it?” Mettra says sales of 50,000 copies on the PC wouldn’t be enough to justify a dozen guys doing a three-month port job”
-
paljani
aktív tag
Pár fejlesztői vélemény az előző hozzászólásban ebben a témában. A személyeskedést meg hagyjuk, aki csak erre képes ebben a témában, az inkább ne írjon (nekem), mert csak idegesít vele.
-
adler741
tag
Szerintem totál direkt csinálják hogy felbaxad az agyadat,plusz vegyél konzolt ennyi
-
mlinus
őstag
hagyjuk... kedves fórumozónak teljesen szelektív olvasása van, és az ilyen 5-6-7-8 éves kontextusból kivett idézetekkel próbál a száraz tények ellen lovagolni. (ELADÁSI SZÁMOK) Legnagyobb vicc, hogy SEMMI KÖZE a topikhoz ennek az egésznek.
ha kijön valami egy platformra, annak játszhatónak kell lennie. A batman nagyon nem az. PONT. lapozzunk.
[ Szerkesztve ]
-
#52815360
törölt tag
Kingiunen.
----------------------
Skyrim : The Elder Scrolls V Statistics
Szóval 24 millió Skyrim fogyott, abból 14% PC -re. Steamspy szerint a 24 millió 14% -a 9 millió... ez igen
-
félisten
-
mlinus
őstag
válasz #52815360 #79 üzenetére
a steam nem közöl hivatalos eladásokat, ezért az ilyen eladási adatok amiket a neten találsz csak a dobozos verziót veszik figyelembe PC-re is, ami mint tudjuk a béka segge alatt van, amerikában meg nyugatabbra már sokszor nem is adnak ki dobozos verziót egyáltalán, csak digitálisat PC-re.-
-
wednesday
őstag
Azon nem lepődök meg, hogy az eladások jók. A játékpiacra jóval többen lépnek be, mint ahányan feladják ezt a szórakozási formát. De teljesen más volt a X360 és PS3 debütálása ill a játékfelhozatal. Akkor az ember tényleg irigykedhetett is. De most a felújított részeknek nincs akkora varázsa. Ebben már szerintem többet játszik bele a "vásárlási kényszer", mint az élvezeti rész.
-
nagyúr
-
szab.tam
nagyúr
3. bekezdés:
...meghajtójára külön rá kell rászabni a rendszert...fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
paljani
aktív tag
Jaja, cimbora 2015-van. És most megy a sírás, hogy a játékfejlesztők nem allokolnák elég erőforrást a játékok PC-s portjaira , mert nem hoz annyit, mint a konzolos változatok... Jaja...
(Nyilván idézni meg olyanokat tudok, amiket találok. Ha régebbiek, hát régebbiek. Úgy tűnik a helyzet nem sokat változott azóta...)
-
#85552128
törölt tag
Ubisoftos fejlesztőket idézni mondjuk nem a legjobb példa, főleg, hogy a PC-sek ócsárolása után azért csak kiadta a játékot oda is (I am alive) mert senkinek nem kellett
John Carmack meg a 2005-ös Doom óta kb. semmi értékelhető játék fejlesztésében nem vett részt, a Rage-nek is nagyobb volt a füstje mint a lángja.
Érdekes a pénzéhes EA valahogy csúsztatások nélkül kiad normális PC portokat, biztos nem éri meg, ahogy a sok más kisebb/független fejelsztőnek sem[ Szerkesztve ]
-
paljani
aktív tag
válasz #85552128 #90 üzenetére
Nézd, eddig még semelyik se volt jó példa. De talán nem is attól lesz az, hogy te elfogadod vagy nem. Egyébként meg a kutya se mondta (én biztosan nem) , hogy nem éri meg (tehát te is, mások is hagyhatják a szalmabáb érvelési technikát) ha visszaolvasol azt írtam, hogy jobban megéri (és a fix hardver miatt könnyebb is) konzolra optimalizálni a címeket, mert több onnan a bevétel. Én is és ha körülneztek a neten, sokan mások is, úgy gondolják, hogy a warez nagyrészt felelőls ezért. Ehhez se kell közgáz suli, ha több bevétel lenne a (lényeges nagyobb BTW) PC-s piacról, akkor többet foglalkoznának vele, több erőforrást allokálnának oda. Ugyan engem páran itt betámadtak már, de ezt valahogy senkise siet cáfolni...
-
#85552128
törölt tag
Ha nem érné meg nem csinálnák. Vannak nagyon jól megírt PC-s portok, vannak kevésbé jobbak és vannak szarok - ez tény, nyilván nem hoz annyit mint konzolon, de messze nem is elhanyagolható és ezért ki is adják innentől kezdve pedig lényegtelen. PC-n is fusson ugyanolyan jól mint konzolon ha azt várják, hogy megvegyék...
Az I am Alive-os hozzáálláshoz meg ennyit még utólag:
Megjelenés előtt sírjunk/szitkozódjunk, hogy nagy a warez PC-n azért nem adjuk ki, miután konzolon a kutyának sem kell a játék utána adjuk ki PC-re is - ez aztán a logika[ Szerkesztve ]
-
titán
Persze. Ha több bevételem származna fűnyírásból, akkor füvet nyírnék. De a fű akkor is nő, ha nyírom, ha nem. A játékot viszont nem veszik meg, ha nem fordítok rá erőforrást, tehát egy öngerjesztő, önigazoló spirálba süllyeszti magát a béna stúdió. Persze, könnyebb utána sírni, és ujjal mutogatni, saját seggét senki nem tudja rendesen megrugdosni. Ez a cím is pont így jár (folyamatos jelen). Naná, hogy kutya sem fogja megvenni, aztán meg mehet a sírás, hogy a PC így, a PC úgy...
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
wednesday
őstag
De pont ez van leírva, hogy elbaszott a port. Nem arról van szó, hogy, hogy ez van ennyit bír a PC, ez van mindenki fogadja el. Lehet konzolt venni. Nem látok semmilyen konzol éltetést.
Hanem az, hogy telehányták általános effektekkel (na meg az Nvidia sz@rságaival, egyszer se tudott pozitívan belenyúlni egy játékba). És ezt már nehéz úgy kijavítani DX11 keretein belül. Jó úgy lehet, hogy fogod kukázod az egészet és elejéről megírod teljesen testre szabva.
-
Echo_
csendes tag
Valahogy mostanság a WB játékok nincsenek a toppon. Annak idején a Dying Light is küszködött problémákkal. Éreztem, hogy ezzel a játékkal se lesz minden rendben.
[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
Hagyjuk már ezt a látványossn szebb dumát.
Nem egy teszt volt ilyen olyan helyeken ,hogy ps pc xbox és mond meg min fut.Az esetek többségében meg szépen beégtek az emberek.
A legjobban az olyan tesztek ahol 2 vagy 3 már meg nem mondom ps4 volt azt mondogatták ez meg az a pc lol.
A különbségek elenyészőek ezt a csak a pc szemellenzős emberkék nem veszik észre.
Annyi különbség meg főleg nincs hogy egy jobb vga ára csupán a teljes játékgép ára.Next PC Upgrade: 2022
-
nagyúr
igazából megveszik, lásd ubisoft. és akkor is megveszik a következőt, ha egy rohadtul optimalizálatlan portot teszel le az asztalra, és ezt még a rockstar is elkövette a gta 4gyel. ha elég időt adsz rá, a marketing eladja a játékot.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Petyyyyy
addikt
Komolyan nem tudom sírjak-e vagy nevessek inkább. Remélem becsülettel javítják majd amit kell.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elektromos autók - motorok
- Riasztó topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest