- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Hisense LCD és LED TV-k
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Vezetékes FEJhallgatók
- Riasztó topik
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zanik
addikt
válasz Menthirist #45 üzenetére
De akkor magyarázd már meg az olyan játékok sikerét, amik grafikájukat nézve lemaradásban vannak a 2016-ban elérhető "etalontól", nevezzünk bármit is annak.
Olyan játékokra gondolok, mint a Minecraft, Niddhog, Fez, Luftrausers. Miért népszerűek ezek a játékok? Talán azért, mert jók, függetlenül a grafikai megjelenésüktől?
De felhozhatnám példának akár a Rocket League-t is, aminek a sikere bebizonyította, hogy százszor fontosabb, hogy egy játék jó és élvezetes legyen, semmint hogy simán csak grafikailag hozza azt ami egyesek szerint 2016-ben "kötelező"!
Hisz a grafika (vagy azon belül a felbontás) csupán csak egyetlen, fontos(!), de nem kizárólagos összetevője egy jó játéknak. Ott van a sztori, a zene, a hangulat, és más játékelemek, amik összességében sokkal fontosabbak, mint maga a grafika önmagában. Ezért sem értem igazán ezt a felbontás-fetisizmusodat.[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs