- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- ASUS ROG Ally
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corleone33
aktív tag
Ez amiatt is különösen vicces mivel az emberek nagyrésze szerintem ugyanúgy a lehető leggyorsabban át fog ugorni arra az opcióra amikor élő ügyintézővel beszélhetnek, szóval érdemben csak frusztrálóbbá teszik az ügyfélszolgálattal történő kapcsolatfelvételelt, de érdemleges megoldást nem nyújtanak.
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Corleone33
aktív tag
először szerintem a technológia jusson el odáig, hogy az ilyen automata ügyintézőbotokkal való kommunikáció közben nem akarod a fejedet a falba verni mert nem képes megérteni hogy miről pofázol neki.
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Corleone33
aktív tag
akkor úgy mondom hogy nekem mint ügyfélként nincs igényem arra hogy egy automatával beszélgessek.
Noha szakértőnek nem nevezném magam, de picit több fogalmam van az informatikáról mint mondjuk özv. Mari Néninek akinek az internet maga a fekete mágia és a számítógép egy misztikus csodadoboz, azt meg kötve hiszem hogy Vanda nagy segítség tud lenni olyan problémáknál, ami túlmutat a "miért nem világít a wifi ikon a routeren" témakörökön
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Corleone33
aktív tag
hiába okosítják ha az ügyfelek nagy része ugyanúgy azonnal élő ügyintézővel akar beszélni és nem automatával, függetlenül hogy a problémájához mennyire szükséges.
Jobb esetben azt ügyfél megunja és sajátkezűleg troubleshootolja a problémát vagy személyesen robog be Telekom üzletbe elsírni a panaszát
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Zbook Firefly 16 G10 (865S8EA) Mobile Workstation - ÚJ - 16" notebook - i7-1360P, 32GB
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 16GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win11 - Magyar
- ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING + Intel Core i5-8600K + SK Hynix 16GB DDR4 2666MHz - Számla + Garancia
- VADIÚJ, BONTATLAN! Mac Mini M2 8GB 256GB
- i7 7700K////1070 TI///16GB