- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple notebookok
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Autóhifi
- Modding és elektronikai kérdések
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Šolaire
veterán
Nagyon bejön. Harcrendszer tetszik. Remélem nehéz lesz.
“Praise The Sun” \[T]/
-
Šolaire
veterán
Ahogy végignéztem ezt a gameplayt szerintem meglesz a nehézség időzítésen sok fog múlni,sebződést ellenfelek életerejét is hogy lövik be stb de lehet raknak bele easy módot.
Majd úgy is kiderül mikor megjelenik. A világ viszont idáig nagyon bejön.[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
mike1334
veterán
Nem én vagyok a célközönsége, akármilyen jó játék, ha hidegen hagynak/idegesítenek az ilyen típusú játékok. Az élet túl rövid ahhoz, hogy olyan játékokkal játszak, amik mások szerint jók, de én érzem, hogy nekem nem jó.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Imilenni
addikt
Eléggé ráhasonlít, remélem egy az egyben hasonló lesz a játék harcrendszere.
Ahogy láttam, szerencsére hiába ütötte az ellenfeleket, nem szakadt meg azok támadása, már ebből következtethető szerintem hogy inkább souls like lesz. Mintsem a mostani GOW.
Ami kifejezetten jó leszPress "F" to pay respects.
-
saelin
veterán
Én megértem ha valaki félbehagyja vagy igazán bele sem szagol. Sokaknak nincs türelme újra és újra nekiugrani valaminek, közdeni minden egyes méterért. Sajnos én is csak a bloodborne alapjátékát tudtam befejezni, de azt is úgy, hogy a final boss-t már "nem tudtam megölni".
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
mike1334
veterán
Persze, megértem, hogy valakinek ez bejön, nincs is azzal semmi baj. Csak azt nem értem, hogy miért nem tudják úgy megcsinálni, mint a gow-ban, hogy különböző nehézségen lehessen játszani. Ismerem a nyilatkozatukat ezzel kapcsolatban, csak szvsz semmi értelme, de ha nem hát nem, legfeljebb ezt se veszem meg.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
cyberkind
félisten
Én nem mert abszolút nem nehezek a játékok, a DS 1-el indítottam a pályámat ebben a stílusban és kontrollerszűzként, mindezt PC-n, ahol az első rész katasztrófa vagy inkább csak játszhatatlan, és nem volt nehéz, onnantól meg kb bármi jöhet, simán megy ahogy kell, és nem mellesleg a kontrollert is megtanultam használni.
(#12) mike1334
Ez egy jó példa, szerintem a DS meg az ilyen soulslike játékok végtelenszer nehezebbek mint az új GoW, és ennek ellenére ebben nem egyszer szopóroller volt a normal fokozat nekem, persze nem azért mert nehéz volt, lassan tényleg alapigazság lesz, hogy a mostani/újkori játékokat alapból hard fokozatra készítik.Paranormal Cocktivity
-
hombre[EU]
veterán
Tetszik ez a pattogósabb gameplay. Nekem a dodge+rolling már lerágott csontnak tūnt. Színesebb,dinamikusabb és remélem sok kreatív kivégzés lesz benne
Life, Uh, Finds A Way
-
-
mike1334
veterán
válasz ProEvoFan #17 üzenetére
Ezt nyilatkozták korábban:
From Software On Why Dark Souls, Bloodborne, And Sekiro Don't Have Difficulty OptionsNow, in an interview with GameSpot, the company's president and director of many of its games, Hidetaka Miyazaki, has explained why From's games only have one punishing difficulty level.
"We don't want to include a difficulty selection because we want to bring everyone to the same level of discussion and the same level of enjoyment," Miyazaki said. "So we want everyone … to first face that challenge and to overcome it in some way that suits them as a player."
The creator continued: "We want everyone to feel that sense of accomplishment. We want everyone to feel elated and to join that discussion on the same level. We feel if there's different difficulties, that's going to segment and fragment the user base. People will have different experiences based on that [differing difficulty level]. This is something we take to heart when we design games. It's been the same way for previous titles and it's very much the same with Sekiro."
Finally, Miyazaki said Sekiro is "probably even more challenging than previous From games."
Hát ennek se füle, se farka, hogy igazából azért nem tesznek bele állítható nehzséget, hogy a játékosoknak jobb legyen. Ja, jobb lesz, mert nem veszem meg. Igazából szerintem a rajongók miatt nem merik meglépni, mert menne a fujjolás, hogy ez már nem az igazi. Helyette marad a kamu duma.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
Miben csökkentené a stílus kedvelőinek a játék "élvezeti értékét" az, hogy más is játszana vele, alacsonyabb nehézségen? Járna plusz trófea/achievement a nehezebb fokozatért, így még a többlet is ott lenne nekik. Én pl pont letojom az ilyesmit, játszok, amí meg nem unom és annyi.
[ Szerkesztve ]
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
addikt
Pedig a videó alapján úgy néz ki, hogy játékmechanikailag ez sem lesz más. Mondjuk dinamikusabb lett a játék az magas ugrásokkal, az tetszik, de ez sem nekünk való lesz ahogy elnézem.
Szerintem nekünk hamarabb a Ghost of Tsushima lesz való, abból hamarabb kinézem, hogy szélesebb közönségnek készítik.
Ebből csak azért nem nézem ki, mert FromSoftware...az okot meg már előttem idézted.[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
sp8787
addikt
Egyszeru peldaval. Ha mondjuk en meg Šolaire beszelgetunk a DS-rol akkor tokugyanarrol a jatekrol beszelunk mivel kozel ugyanazt tapasztaltuk. Ha Te meg Deck kollega beszelgetnetek a GOW-rol akkor nem igazan ugyanrrol beszelgettek mivel ha jol tudom O legnehezebben tolta vegig.
Egyebkent minden ilyen jateknal ott a manko a summonolas.Viszont itt is igaz ,hogy aki soloban jatsza vegig az marhara nem ugyazokkal az elmenyekkel talalkozik mint aki vegigsummonolja a jatekot.
Vagy vedd meg PCre es indits el egy trainert.
-
mike1334
veterán
Csak konzolon játszok. Ebben nem lesz multi, így sztem summon sem, legalábbis eddig semmi jel nem utal rá, hogy lenne. Egyébként a gownál pl a valkűröknél mindenki írta, hogy milyen nehézségen tolta, így mindenki tudott viszonyítani. Ráadásul ott nincs summon, így biztos, hogy mindenki egyedül győzte le az ellent...kamuzni, meg mindenhol lehet, de annak meg aztán semmi értelme. Fenntartom, hogy egy könnyített mód semmit sem venne el a játék élvezetéből azoktól, akik a nehéz verziót szeretik, fordítva viszont embereket tartanak távol a döntéssel.
De ott az activision neve, hátha tele lesz cserébe lootbox-szal (ez csak poén, remélem nem lesz benne)...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Deck
titán
"Egyszeru peldaval. Ha mondjuk en meg Šolaire beszelgetunk a DS-rol akkor tokugyanarrol a jatekrol beszelunk mivel kozel ugyanazt tapasztaltuk. Ha Te meg Deck kollega beszelgetnetek a GOW-rol akkor nem igazan ugyanrrol beszelgettek mivel ha jol tudom O legnehezebben tolta vegig."
Igen, normálon és Give Me a God of Waar-on is. A normál mocskosul könnyű volt.
"Egyebkent minden ilyen jateknal ott a manko a summonolas.Viszont itt is igaz ,hogy aki soloban jatsza vegig az marhara nem ugyazokkal az elmenyekkel talalkozik mint aki vegigsummonolja a jatekot."
Ebben is teljesen igazad van. Az ilyen játékoknál az egész élmény kell. Aki nem akar vele játszani így, az nézzen végigjátszást.
PS5
-
sp8787
addikt
"Fenntartom, hogy egy könnyített mód semmit sem venne el a játék élvezetéből azoktól, akik a nehéz verziót szeretik, fordítva viszont embereket tartanak távol a döntéssel."
Ez igy igaz csak tudod ez forditva is igaz. Azaz ha lesz benne allitas akkor meg az fog tavoltartani embereket. Ez mar ilyen moka.
-
sp8787
addikt
válasz ProEvoFan #27 üzenetére
Ezek ilyen jatekok, ezeknek ez a lenyege ,hogy magat a jatekot verd meg.
Ha tetszik ha nem ez a genre mar letezik es van egy stabil jatekosbazisa, sztem ezen kar agyalni.Ez nem vicser ahol felszintezed magad a csillagos egekbe es letarolsz mindent.Amugy fogalmam nincs ,hogy mukszik a vicser.
De mondom nehez ezt elmagyarazni ha nem tapsztaltad.
[ Szerkesztve ]
-
Šolaire
veterán
Nehéz megmagyarázni a Souls játékok nem egy stílust képviselnek hanem sokkal inkább vallást
Komolyra fordítva a szót ezek a játékok nem nehezek. A játékos teszi azzá. Ez egy folyamat. Fejlődik a játékos egyre jobbá válik és végül legyőzi a játékot. Felfogható a játékmechanika részének. Olyan érzést ad az embernek amit egyetlen játék se. Spoilerezni fogok most. Az első Dark Souls-nál végigharcolsz 100 órát vért izzadva legyőzöl mindenkit legyűröd a végső bosst és a karaktered ha azt a befejezést választod felgyújtja magát. Kapsz egy rövid vidit. Lemegy a Nameless Song és ott ülsz euforikus állapotban hogy most mi is történt. Easy módnál ez az érzés nem lenne meg. Ez a Souls játékok esszenciája.[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
mike1334
veterán
Nemtom, biztos bennem van a hiba, vagy csak megöregedtem. Ha lenne napi 5 órám játszani, biztos díjaznám az ilyen kihívásokat, de örülök, ha 1 óra jut egy nap, néha annyi se. Azt meg nem fogom ilyesmivel tölteni, épp elég küzdelem van a munkában. Elfogadom, hogy van akinek ez jó, meg szereti, de azt nem értem, hogy más euforiájából miért venne el az, ha én easy/normál fokozaton végigtolom kényelmesen. Ez van, nem az én világom, költöm másra a pénzem.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Šolaire
veterán
Nem jött át a mondandóm. én se vagyok fiatal. Meló sok van.
Ha easy- be végig tolnád nem ütne olyat a játék mikor a végére érsz. Anno sokat játszottam papir ceruza alapú szerepjáték könyvekkel. Ott is ha rosszul döntöttél akkor meghaltál. Ezt az érzést próbálja megadni pl egy dark souls is. Jobban nem tudom elmagyarázni.“Praise The Sun” \[T]/
-
-
Šolaire
veterán
Ha lenne benne easy akkor sokkal gyengébb élményt adna,ugyanis a nehézség a játék része. Jobban tényleg nem tudom leírni
Arról is írtam hogy nem nehéz egyik rész sem. A játék fix szabályokkal dolgozik. Ha meg akarjuk változtatni önfejűek vagyunk akkor megtorolja. Ha kiismerjük átmegyünk rajta mint kés a vajon. és nem írtam hogy nekem rosz lenne ha raknának bele neked easy módot.[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
Šolaire
veterán
A halál része ezeknek a játékoknak. Úgy van beleépítve a játékmechanikába hogy nem fognak bele easy módot rakni mert akkor értelmét veszti az egész koncepció. Érdemes ezt a cikket végigolvasni. Jól le van írva mi miért van. [link]
“Praise The Sun” \[T]/
-
Rony949
őstag
-
MageRG
addikt
Van itt még valami. A GoW egyszerű single, de a DkS egy single és multi egyszerre.
Hogy oldod meg, ha egyik játékos egy másik, különböző nehézségű világba megy át?Aztán a DkS arról is híres, hogy a játékos döntései és stílusa szerint lesz nehezebb vagy könnyebb.
Lehet, hogy te épp olyan döntéseket hoztál, amivel tudtodon kívül nagyon megnehezítetted a játékot."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
mike1334
veterán
Nem hiszem, hogy akkora bravúr, hogy külön tudja választani a játék, hogy egyforma nehézséget választó játékosokat eresszen csak össze.
A Sekiroban nem lesz multi, ezt már lenyilatkozták korábban.
Nem akarok döntéseken agyalni a nap végén is, épp elégszer kell döntéseket hoznom nap közben, az "egyszerű" játékokat szeretem, ha egymás után harmadjára sem megy egy rész, akkor aznapra ki is kapcsolom. Ennyi, nem az én játékom, túlélem, csak sajnálom, mert a körítés tetszett, de akkor ott lesz majd a ghost of tsushima....unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
melega
őstag
Nehéz játék lesz, látom a akik felrakták a videót azoknak is volt gondjuk az 1. bossfighttal ami még nem is nehéz szerintem azokhoz képest amilyeneket a trailerekben láttam.
Jövőre ez a legjobban várt játékom.
A játékfejlesztéseről meg annyit hogy rossz irányba ment el, a legtöbb mai játék a 18-as karika ellenére sétagalopp
Meg az új játékok nem adják vissza a régiek hangulatát. Ezért kellenek ilyenek mint a Sekiro. -
cyberkind
félisten
Nem tudom miért gond itt az egységes nehéz szint, amikor manapság szinte minden játék olyan könnyű, hogy csukott szemmel sikere van a játékosnak, mindent a képébe tol a játék akár hard fokozaton, vagy mondhatnám úgyis, hogy ki van nyalva a játékos segge, ha ilyenre van kedvem előveszek a végtelenségből egyet és játszom, de hogy még ezt a keveset is szerinted "kazuálni" kéne, az érdekes.
Elég megnézni az éves terméseket 10 évre lebontva, hogy honnan hova jutottunk, és mikor kezdett el az egész könnyebb lenni, roppant buták és könnyűek a mai játékok hatalmas része, amik a pénzt hozzák zsákszámra.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
mike1334
veterán
válasz cyberkind #44 üzenetére
Én annyit írtam az elejétől, hogy csak azt nem értem, hogy miért jelentene bárki számáta hátrányt, hogy ha lehetne könnyebb nehézségen IS játszani. Nem nagyon van szamuráj játék ps-re se xboxra. Ott a Nioh meg ez...mind a kettő soulslike játék. Egyszerűen a körítést hiányolom más játékokból, a játék stílusát meg ebben a formában nem szeretem. De jön majd a fent írt játék, és betölti az űrt.
De az első mondatot többször leírtam és kb nem jött rá számomra logikus válasz, hogy miért fájna bárkinek az, hogy más máshogy játszana a játékkal. De engedjük el, én már túltettem rajta magam.[ Szerkesztve ]
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
cyberkind
félisten
Egyszerű, full rétegjáték és emellett soulslike, ott van több ezer más játék évente vagy ha csak az AAA-t nézzük több tucat ami csak azért van, hogy a játékosnak már a menüben sikere legyen, ebből sok évente max pár darab, ne vegyük már el ezt is, pláne úgy, hogy abszolút nem nehéz egyik se, talán a Demon's Souls az mert az első a stílusban. A Ghost of Tsushima nem tudom milyen stílust fog hozni, de így elsőnek az se a hétköznapi csak sikerre vágyó játékosnak való.
A másik az, hogy hova akarsz te is könnyebb játékot? Utolsó mondatom az volt, hogy rengeteg a buta és könnyű játék manapság csak azért mert az instant siker miatt játszanak egy játékkal az átlagos játékosok.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Scholes9
nagyúr
-
mike1334
veterán
válasz cyberkind #46 üzenetére
Nincs más szamuráj játék ebben a generációban.
Neked, és a stílus többi kedvelőjének, mennyire venne el a szórakozásodból, ha más könnyebb fokozaton játszana, denektek megmaradna ez is?
A Tsushima meg tippre olyan lesz, mint a GoW, lesz benne nehezebb fokozat, ami megizzaszt, meg lesz benne könnyebb is. Én soha nem drukkolnék annak, hogy csak könnyű/normál fokozat legyen egy játékban, de hard ne. Fordítva nem értem, ez miért baj, de nem is kell. Illetve értem én, csak nekem fura....unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
cyberkind
félisten
Nekem talán sokat, ugyanis ezután én már nem hallanék ezekről a játékokról úgymond legendákat, ami miatt elkezdtem a DS szériát és ezt a stílust, ha az sokaknak nem ennyire nehéz, én hozzá se szagolok, aztán pedig jött a meglepetés, mert mint írtam, nem nehéz, még csak több 10 óra se kell az úgymond tanulásra. Akkor máris nem soulslike a Tsushima a stílus klasszikus értelmében, nekem a soulslike az, hogy a lehető legnehezebb módon és minden segítség nélkül játszhassak, na ez ha nem is közvetlenül de megszűnne a fokozatokkal. Ez meg nem tudom igaz-e, de épp elég szomorú volt hallani azt, hogy a DS3-nál az "újságírók" úgy írták a review-kat, hogy a játékban az ellenfelek csak testben voltak meg, de mint kés a vajon úgy szaladtak át a játékon. Szamuráj játék nincs, de sok más AAA van, ami csak azért készül, hogy ott tartsa a játékost az állandó sikerélménnyel.
Nem nehezek a játékok, csupán az újak túl könnyűek, nem is tudom melyik kritikában olvastam, de aki írta, nem egy nagy gamer, és mégis mostanság amit lehet hardon kezd. Abból talán nehezek a soulslike játékok mert semmit se mondd el, de ezenkívül nincs más, sőt a DS 3-ban kicsit illúzió romboló hogy ha meghaltál a darálás megy tovább gépiesen, még csak nem is tanul az ellenfél semmit csak tolja amit kell.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
melega
őstag
válasz cyberkind #49 üzenetére
Jól beszélsz régen jobbak voltak a játékok.
Manapság a legtöbb mai 18 karikását úgy is végig lehet vinni hogy a Barátok köztöt nézed a tévében, és a kvantumfizika érdekességeit beszéled meg a haverokkal teamsquicken vagy skypon.
A játékmenet bennük a dark soulsokhoz képest a béka segge alatt van, és a fejtörők is a Batman Arkham Knighthoz képest.
Már az is ritka hogy egy játékban minden idegszáladdal oda koncentrálj és amíg ezt nem teszed meg a Sekiro soha nem fog befogadni.
Bár ez egyéni vélemény.
[ Szerkesztve ]
-
MageRG
addikt
És hogy nézne ki a DS easy mode? Több HP-d van és kissebbet sebeznek rajtad?
Ehhez csak annyit kell tenni, hogy fölszintezed az életerőt (ami passzívan növeli a sebzés-ellenállásokat is), oszt csókolom.
Sajnos ha leesel, az ellen nem véd."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
wjbhbdux
veterán
DS nem nehez jatek, ha az lenne akkor nem tudna az atlagos konzol jatekos vegigvinni, es nem vettek volna meg tobb folytatast belole. Csak idoigenyes mert nincs rendes save es korulmenyes ocska iranyitasa van. Ha normalisan lehetne mozogni es tamadni benne mint pl. egy Warframeben vagy Tomb Raiderben (nem az ugralasra gondolok, csak az alapokra), akkor mindjart konnyu lenne. Ez egy mesterseges nehezites ami kifog par jatekoson, amugy meg csak ide vagy oda kell allni ha 1 bosst megoltel az osszeset megtudod bugyuta design jellemzoen.
Ha nehez jatek kell, akkor a Boshy (mainstream valtozatban Wings of Vi) felek azok, na azt nem fogja tudni vegigvinni a DS jatekosainak 99%-a.[ Szerkesztve ]
/s
-
MageRG
addikt
Ez hülyeség. A DS-ben nem az a nehéz, hogy nincs "normális" irányítása.
Hanem az, hogy:
1. Ha elkezdesz egy animációt, akkor benne ragadsz. Nem reszponzív az irányítás. Így mindig meg kell gondolni mikor kezdesz el egy erősebb, de lassabb támadást.
2. Stamina. Nem lehet non-stop vagdalkozni. Ha elfáradsz, akkor semmit nem tudsz csinálni, ráadásul nagyobbat is sebeznek rajtad."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
mike1334
veterán
Alapvetően igen. Több HP/kevesebb sebzés, vagy több xp/arany/erősebb felszerelés. Nem lennének mágikusan lebegő nyilak, hogy erre menj, nem állna ott az ellen, hogy az első 2 ütés szabad, aztán reagál. Pusztán annyi történne, hogy nem kellene annyit grindolni (amit egyébként sokan megtesznek, és így játszák ezeket a játékokat, és biztos én is meg tudnám csinálni, de nem vagyok időmilliomos sajnos). Apropó, ha valaki addig grindol pl a Niohban, hogy simán lever mindenkit, akkor az "csal"? Gyakorlatilag beépítik az easy módot, csak sok időbe kerül elérni, ezt szeretném megspórolni.
Nem tudom, hogy miért kell kapásból gyökérnek gondolni valakit, mert nincs türelme/ideje egy ilyen játékhoz. Nem is akarom, hogy az egészet megváltoztassák, csak a lehetőséget teremtsék meg, hogy így is lehessen játszani. Ha nem, hát nem, akkor nem veszem meg, ennyi.
Nekem pl. olyan munkám van, aminek egy részét egy átlagos értelmi szintű ember magától is meg tudná csinálni, de nem akarja, mert neki bonyolult, nehéz, nincs kedve. Én ezért pénzt kapok, és sok minden rutinból megy. Nem gondolom azt, hogy de béna, hogy nem tudja...de persze úgy is lehetne, csak akkor nem lenne fizetésem. (Ja és csak nettó 8, bruttó 10 évem van benne, hogy ilyen "tápos" lettem, ha lett volna gyorsabb/könnyebb út, azt választom, de az életben nincs, viszont ez csak egy játék, ahol két kattintás lenne megváltoztatni a feltételeket...)
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
És mennyiben rontaná el a Te játékélményed, ha tudnád, hogy ugyanazzal a cuccal, ugyanazzal a statokkal ugyanaz ellen az ellenfél ellen én nem kettő, hanem négy ütést bírnék ki (gyakorlatilag több hibázási lehetőséget kapnék)? Ja és persze Te kapnál plusz trófeát az "autentikus" fokozatért, én meg nem.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
Ha így, hát így. Engem csak az bánt, hogy mostanában 4 szamuráj témájú játék jelenik/jelent meg (Nioh, Nioh 2, Sekiro, Tsushima), ebből 3 biztosan soulslike. Ha a Tsushima nem az lesz, akkor nem fog érdekelni a többi.
Áh még az elején az első minibossnál. Első ilyen típusú játék volt, amivel játszottam, megpróbáltam 3x, nem ment, töröltem is. Bloodborne hasonlóan.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
válasz cyberkind #61 üzenetére
Az, hogy mi élvezetes, az egyénfüggő. Szerethetem a szamuráj játékokat, ha nem szeretem a soulslike stílust. A második hangsúlyosabb nálam, megkockáztatom, hogy soha nem is lesz másként, így, ami Neked élvezetes, az nekem frusztráló, és így nem élvezetes. Az egésszel csak az volt a problémám, hogy kb semmibe sem kerülne a fejlesztőknek, hogy elérjék, hogy nekem (meg még sok más embernek) is élvezetes legyen a játék. Erre írták, amit írtak, amit én nem tudok racionális érvként elfogadni, de persze az ő játékuk, azt csinálnak, amit akarnak, én meg nem veszem meg, és várok a piaci résre (2018. májusában a pc-re és ps4-re is kiadott Niohból eladtak több, mint 2 millió példányt kb. egy év alatt...ugyanekkor az alig megjelent GoW-ből már több, mint 5 milliót...a Tsushima sanszosan az utóbbi vonalon fog inkább haladni, ha meg nem, akkor majd a következő játék...)
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
cyberkind
félisten
Persze, egyénfüggő, ettől függetlenül iszonyatos élményekből maradsz ki ez ami biztos, én csak ezért, egyszer ha elfogyasztom a a PC-re elérhető és tetsző soulslike játékokat, nekiülök a Bloodborne-nak, pedig az nem tetszik.
Azért a GoW nem főként azért ment el eddig 5 milló darabban mert skálázható, hanem azért mert folytatás, és egy igencsak durva és jó szériának a szerintem még jobb folytatása, a Tsushima meg full új lesz.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
mike1334
veterán
válasz cyberkind #63 üzenetére
Pókemberből is elég sok elment (3 nap alatt 3.3 millió példány). Többek között azért sikeresek a PS exkluzív játékok, mert sokkal szélesebb réteget szólítanak meg. A GoW-t is lehetett annyira nehéz fokozaton játszani, hogy egy tévedés az életedbe került, de lehetett casual módban is játszani. A Bloodborne az egyik legsikeresebb ps exkluzív soulslike, mégis kb 3 millió fogyott "csak". ja és egyébként a mostani GoW és a régi széria kb semmiben nem azonos Kratoson kívül, és az ő személyisége is tök más lett.
Amúgy igen, pont ezért nem játszok vele többet (mmint Nioh és társai), mert ki akarok maradni az iszonyatos élményekből
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
SlayerPrince
tag
Remélem legalább olyan nehéz lesz mint a Demon Souls és a Dark Souls együtt imádom őket épp mert nehezek, és ez is a sikerük titka.
-
melega
őstag
válasz SlayerPrince #66 üzenetére
Az biztos, nem kell elrontani olyannal hogy könnyítenek rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W