Hirdetés

2018. december 15., szombat

Hozzászólások

(#1) Šolaire


Šolaire
(PH! addikt)

Nagyon bejön. Harcrendszer tetszik. Remélem nehéz lesz. :))

“Praise The Sun” \[T]/

(#2) mike1334 válasza Šolaire (#1) üzenetére


mike1334
(PH! addikt)

Én meg pont azt remélem, hogy nem soulslike lesz. :B Nagyon tetszik, de a Nioh és a Bloodborne is repült fél-egy óra után. Kb a God of War-on kívül nincs egy normális TPS ARPG...

...unless the law provides otherwise.

(#3) Šolaire válasza mike1334 (#2) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Ahogy végignéztem ezt a gameplayt szerintem meglesz a nehézség :) időzítésen sok fog múlni,sebződést ellenfelek életerejét is hogy lövik be stb de lehet raknak bele easy módot. :D
Majd úgy is kiderül mikor megjelenik. A világ viszont idáig nagyon bejön.

[ Szerkesztve ]

“Praise The Sun” \[T]/

(#4) Scholes9 válasza mike1334 (#2) üzenetére


Scholes9
(PH! nagyúr)

Pedig a Bloodborne egy mestermű, sokaknak a legjobb játék és nem csak PS4-re...csak magaddal szúrtál ki, ha fél óra után otthagytad.

[ Szerkesztve ]

(#5) mike1334 válasza Scholes9 (#4) üzenetére


mike1334
(PH! addikt)

Nem én vagyok a célközönsége, akármilyen jó játék, ha hidegen hagynak/idegesítenek az ilyen típusú játékok. Az élet túl rövid ahhoz, hogy olyan játékokkal játszak, amik mások szerint jók, de én érzem, hogy nekem nem jó.

...unless the law provides otherwise.

(#6) Deck válasza Scholes9 (#4) üzenetére


Deck
(PH! nagyúr)

A Nioh is az.
Remélem a Sekiro is ilyen nehézségű lesz.

PSN ID: deck91_x

(#7) Imilenni válasza Scholes9 (#4) üzenetére


Imilenni
(őstag)

Eléggé ráhasonlít, remélem egy az egyben hasonló lesz a játék harcrendszere.
Ahogy láttam, szerencsére hiába ütötte az ellenfeleket, nem szakadt meg azok támadása, már ebből következtethető szerintem hogy inkább souls like lesz. Mintsem a mostani GOW.
Ami kifejezetten jó lesz :Y ;]

Ideje élni, vagy halni hagyni!

(#8) Šolaire válasza mike1334 (#5) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Hagyni kell egy kis időt. Én is el akartam adni a Dark Soulst. Aztán adtam neki még egy esélyt. Kicsit másképp kell hozzá állni. Persze nem jöhet be mindenkinek. Ezt is el kell fogadni.

“Praise The Sun” \[T]/

(#9) Scholes9 válasza Imilenni (#7) üzenetére


Scholes9
(PH! nagyúr)

Reméljük :)

(#10) saelin válasza Šolaire (#8) üzenetére


saelin
(PH! kedvence)

Én megértem ha valaki félbehagyja vagy igazán bele sem szagol. Sokaknak nincs türelme újra és újra nekiugrani valaminek, közdeni minden egyes méterért. Sajnos én is csak a bloodborne alapjátékát tudtam befejezni, de azt is úgy, hogy a final boss-t már "nem tudtam megölni".

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#11) Šolaire válasza saelin (#10) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Ezek a játékok ilyenek. Le kell győzni őket. Nekem nagy élményt adott mindegyik. Ha az ember igazán kiismeri és átmegy a játékon mint kés a vajon akkor rájön nem a játék volt a nehéz,hanem mi tettük azzá. :)

“Praise The Sun” \[T]/

(#12) mike1334 válasza Šolaire (#8) üzenetére


mike1334
(PH! addikt)

Persze, megértem, hogy valakinek ez bejön, nincs is azzal semmi baj. Csak azt nem értem, hogy miért nem tudják úgy megcsinálni, mint a gow-ban, hogy különböző nehézségen lehessen játszani. Ismerem a nyilatkozatukat ezzel kapcsolatban, csak szvsz semmi értelme, de ha nem hát nem, legfeljebb ezt se veszem meg.

...unless the law provides otherwise.

(#13) cyberkind válasza saelin (#10) üzenetére


cyberkind
(PH! nagyúr)

Én nem mert abszolút nem nehezek a játékok, a DS 1-el indítottam a pályámat ebben a stílusban és kontrollerszűzként, mindezt PC-n, ahol az első rész katasztrófa vagy inkább csak játszhatatlan, és nem volt nehéz, onnantól meg kb bármi jöhet, simán megy ahogy kell, és nem mellesleg a kontrollert is megtanultam használni.

(#12) mike1334
Ez egy jó példa, szerintem a DS meg az ilyen soulslike játékok végtelenszer nehezebbek mint az új GoW, és ennek ellenére ebben nem egyszer szopóroller volt a normal fokozat nekem, persze nem azért mert nehéz volt, lassan tényleg alapigazság lesz, hogy a mostani/újkori játékokat alapból hard fokozatra készítik.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" Batman FOREVER!

(#14) hombre[EU]


hombre[EU]
(senior tag)

Tetszik ez a pattogósabb gameplay. Nekem a dodge+rolling már lerágott csontnak tūnt. Színesebb,dinamikusabb és remélem sok kreatív kivégzés lesz benne

you must be the change you wish to see in the world

(#15) Rony949 válasza mike1334 (#2) üzenetére


Rony949
(senior tag)

Ez se akció-RPG lesz egyébként.

(#16) mike1334 válasza Rony949 (#15) üzenetére


mike1334
(PH! addikt)

From softvare honlapjáról: Sekiro: Shadows Die Twice is an action adventure game with RPG elements. Általánosságban ARPG-nek hívják ezeket, nyilván eltérések lehetnek az arányokban.

...unless the law provides otherwise.

(#17) ProEvoFan válasza mike1334 (#12) üzenetére


ProEvoFan
(PH! kedvence)

Pontosan, én is így vélekedek erről!Nem értem miért nehéz beletenni három/négy nehézségi fokozatot?
Ha nem, hát nem.Akkor a pénzemből sem kapnak.

(#18) sp8787 válasza Šolaire (#1) üzenetére


sp8787
(őstag)

Komolyan? Ez alapjan a video alapjan?

Mert nekem ez alapjan ez olyan egysiku mint a szel. Remelem nem igy lesz de ez nekem nagyon nem tetszik. Vszinu jatszva mas azert.

(#19) mike1334 válasza ProEvoFan (#17) üzenetére


mike1334
(PH! addikt)

Ezt nyilatkozták korábban:
From Software On Why Dark Souls, Bloodborne, And Sekiro Don't Have Difficulty Options

Now, in an interview with GameSpot, the company's president and director of many of its games, Hidetaka Miyazaki, has explained why From's games only have one punishing difficulty level.

"We don't want to include a difficulty selection because we want to bring everyone to the same level of discussion and the same level of enjoyment," Miyazaki said. "So we want everyone … to first face that challenge and to overcome it in some way that suits them as a player."

The creator continued: "We want everyone to feel that sense of accomplishment. We want everyone to feel elated and to join that discussion on the same level. We feel if there's different difficulties, that's going to segment and fragment the user base. People will have different experiences based on that [differing difficulty level]. This is something we take to heart when we design games. It's been the same way for previous titles and it's very much the same with Sekiro."

Finally, Miyazaki said Sekiro is "probably even more challenging than previous From games."

Hát ennek se füle, se farka, hogy igazából azért nem tesznek bele állítható nehzséget, hogy a játékosoknak jobb legyen. Ja, jobb lesz, mert nem veszem meg. Igazából szerintem a rajongók miatt nem merik meglépni, mert menne a fujjolás, hogy ez már nem az igazi. Helyette marad a kamu duma.

...unless the law provides otherwise.

(#20) sp8787 válasza mike1334 (#19) üzenetére


sp8787
(őstag)

Azert ne zard ki annak a lehetoseget ,hogy azert nem erted mirol beszel mert nem tudod vegigcsinalni ezeket a jatekokat.

(#21) mike1334 válasza sp8787 (#20) üzenetére


mike1334
(PH! addikt)

Miben csökkentené a stílus kedvelőinek a játék "élvezeti értékét" az, hogy más is játszana vele, alacsonyabb nehézségen? Járna plusz trófea/achievement a nehezebb fokozatért, így még a többlet is ott lenne nekik. Én pl pont letojom az ilyesmit, játszok, amí meg nem unom és annyi.

[ Szerkesztve ]

...unless the law provides otherwise.

(#22) Hopkins95 válasza mike1334 (#2) üzenetére


Hopkins95
(senior tag)

Pedig a videó alapján úgy néz ki, hogy játékmechanikailag ez sem lesz más. Mondjuk dinamikusabb lett a játék az magas ugrásokkal, az tetszik, de ez sem nekünk való lesz ahogy elnézem.

Szerintem nekünk hamarabb a Ghost of Tsushima lesz való, abból hamarabb kinézem, hogy szélesebb közönségnek készítik.
Ebből csak azért nem nézem ki, mert FromSoftware...az okot meg már előttem idézted. :U

[ Szerkesztve ]

T610 > K600i > Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\ i5-3300 - INNO3D GeForce GTX 1050 Ti X2 \\ Playstation 4 Slim

(#23) sp8787 válasza mike1334 (#21) üzenetére


sp8787
(őstag)

Egyszeru peldaval. Ha mondjuk en meg Šolaire beszelgetunk a DS-rol akkor tokugyanarrol a jatekrol beszelunk mivel kozel ugyanazt tapasztaltuk. Ha Te meg Deck kollega beszelgetnetek a GOW-rol akkor nem igazan ugyanrrol beszelgettek mivel ha jol tudom O legnehezebben tolta vegig.

Egyebkent minden ilyen jateknal ott a manko a summonolas.Viszont itt is igaz ,hogy aki soloban jatsza vegig az marhara nem ugyazokkal az elmenyekkel talalkozik mint aki vegigsummonolja a jatekot.

Vagy vedd meg PCre es indits el egy trainert.

(#24) mike1334 válasza sp8787 (#23) üzenetére


mike1334
(PH! addikt)

Csak konzolon játszok. Ebben nem lesz multi, így sztem summon sem, legalábbis eddig semmi jel nem utal rá, hogy lenne. Egyébként a gownál pl a valkűröknél mindenki írta, hogy milyen nehézségen tolta, így mindenki tudott viszonyítani. Ráadásul ott nincs summon, így biztos, hogy mindenki egyedül győzte le az ellent...kamuzni, meg mindenhol lehet, de annak meg aztán semmi értelme. Fenntartom, hogy egy könnyített mód semmit sem venne el a játék élvezetéből azoktól, akik a nehéz verziót szeretik, fordítva viszont embereket tartanak távol a döntéssel.
De ott az activision neve, hátha tele lesz cserébe lootbox-szal ;] (ez csak poén, remélem nem lesz benne)

...unless the law provides otherwise.

(#25) Deck válasza sp8787 (#23) üzenetére


Deck
(PH! nagyúr)

"Egyszeru peldaval. Ha mondjuk en meg Šolaire beszelgetunk a DS-rol akkor tokugyanarrol a jatekrol beszelunk mivel kozel ugyanazt tapasztaltuk. Ha Te meg Deck kollega beszelgetnetek a GOW-rol akkor nem igazan ugyanrrol beszelgettek mivel ha jol tudom O legnehezebben tolta vegig."

Igen, normálon és Give Me a God of Waar-on is. A normál mocskosul könnyű volt.

"Egyebkent minden ilyen jateknal ott a manko a summonolas.Viszont itt is igaz ,hogy aki soloban jatsza vegig az marhara nem ugyazokkal az elmenyekkel talalkozik mint aki vegigsummonolja a jatekot."

Ebben is teljesen igazad van. Az ilyen játékoknál az egész élmény kell. Aki nem akar vele játszani így, az nézzen végigjátszást.

PSN ID: deck91_x

(#26) sp8787 válasza mike1334 (#24) üzenetére


sp8787
(őstag)

"Fenntartom, hogy egy könnyített mód semmit sem venne el a játék élvezetéből azoktól, akik a nehéz verziót szeretik, fordítva viszont embereket tartanak távol a döntéssel."

Ez igy igaz csak tudod ez forditva is igaz. Azaz ha lesz benne allitas akkor meg az fog tavoltartani embereket. Ez mar ilyen moka.

(#27) ProEvoFan válasza sp8787 (#26) üzenetére


ProEvoFan
(PH! kedvence)

De miért tart vissza embereket a nehézség állítása?Ez valami emberi butaság?Beállítja very hardra és élveszkedik úgy, mint aki normalon tolja.
Mi ebben a bonyolult?

[ Szerkesztve ]

(#28) Deck válasza ProEvoFan (#27) üzenetére


Deck
(PH! nagyúr)

Ezeknek a játékoknak ez is a szépsége. Nem kell nehézség állíthatóság. Kellenek ilyenek is. :)

PSN ID: deck91_x

(#29) Šolaire válasza sp8787 (#18) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Megnéztem többször is. Szerintem nem lesz vele gond. Itt is sok fog múlni az időzítésen és szerintem a játék meg fogja torolni a hibákat. :D
Ez csak az én véleményem.

“Praise The Sun” \[T]/

(#30) sp8787 válasza ProEvoFan (#27) üzenetére


sp8787
(őstag)

Ezek ilyen jatekok, ezeknek ez a lenyege ,hogy magat a jatekot verd meg.
Ha tetszik ha nem ez a genre mar letezik es van egy stabil jatekosbazisa, sztem ezen kar agyalni.

Ez nem vicser ahol felszintezed magad a csillagos egekbe es letarolsz mindent.Amugy fogalmam nincs ,hogy mukszik a vicser. :D

De mondom nehez ezt elmagyarazni ha nem tapsztaltad.

[ Szerkesztve ]

(#31) Šolaire válasza mike1334 (#21) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Nehéz megmagyarázni a Souls játékok nem egy stílust képviselnek hanem sokkal inkább vallást :D
Komolyra fordítva a szót ezek a játékok nem nehezek. A játékos teszi azzá. Ez egy folyamat. Fejlődik a játékos egyre jobbá válik és végül legyőzi a játékot. Felfogható a játékmechanika részének. Olyan érzést ad az embernek amit egyetlen játék se. Spoilerezni fogok most. Az első Dark Souls-nál végigharcolsz 100 órát vért izzadva legyőzöl mindenkit legyűröd a végső bosst és a karaktered ha azt a befejezést választod felgyújtja magát. Kapsz egy rövid vidit. Lemegy a Nameless Song és ott ülsz euforikus állapotban hogy most mi is történt. Easy módnál ez az érzés nem lenne meg. Ez a Souls játékok esszenciája. :R

[ Szerkesztve ]

“Praise The Sun” \[T]/

(#32) mike1334 válasza Šolaire (#31) üzenetére


mike1334
(PH! addikt)

Nemtom, biztos bennem van a hiba, vagy csak megöregedtem. Ha lenne napi 5 órám játszani, biztos díjaznám az ilyen kihívásokat, de örülök, ha 1 óra jut egy nap, néha annyi se. Azt meg nem fogom ilyesmivel tölteni, épp elég küzdelem van a munkában. Elfogadom, hogy van akinek ez jó, meg szereti, de azt nem értem, hogy más euforiájából miért venne el az, ha én easy/normál fokozaton végigtolom kényelmesen. Ez van, nem az én világom, költöm másra a pénzem.

...unless the law provides otherwise.

(#33) Šolaire válasza mike1334 (#32) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Nem jött át a mondandóm. :) én se vagyok fiatal. Meló sok van.
Ha easy- be végig tolnád nem ütne olyat a játék mikor a végére érsz. Anno sokat játszottam papir ceruza alapú szerepjáték könyvekkel. Ott is ha rosszul döntöttél akkor meghaltál. Ezt az érzést próbálja megadni pl egy dark souls is. Jobban nem tudom elmagyarázni. :R

“Praise The Sun” \[T]/

(#34) mike1334 válasza Šolaire (#33) üzenetére


mike1334
(PH! addikt)

De azt értem, hogy Neked miért jó. Azt nem értem, hogy Neked miért lenne rossz, ha én easyn végigtolnám, de Neked ugyanúgy meglenne a lehetőséged arra, hogy úgy játszd, ahogy eddig.

...unless the law provides otherwise.

(#35) Šolaire válasza mike1334 (#34) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Ha lenne benne easy akkor sokkal gyengébb élményt adna,ugyanis a nehézség a játék része. Jobban tényleg nem tudom leírni :))
Arról is írtam hogy nem nehéz egyik rész sem. A játék fix szabályokkal dolgozik. Ha meg akarjuk változtatni önfejűek vagyunk akkor megtorolja. Ha kiismerjük átmegyünk rajta mint kés a vajon. :) és nem írtam hogy nekem rosz lenne ha raknának bele neked easy módot. :D

[ Szerkesztve ]

“Praise The Sun” \[T]/

(#36) Šolaire


Šolaire
(PH! addikt)

A halál része ezeknek a játékoknak. Úgy van beleépítve a játékmechanikába hogy nem fognak bele easy módot rakni mert akkor értelmét veszti az egész koncepció. Érdemes ezt a cikket végigolvasni. Jól le van írva mi miért van. [link]

“Praise The Sun” \[T]/

(#37) mike1334 válasza Šolaire (#35) üzenetére


mike1334
(PH! addikt)

Máshogy gondolkozunk, nincs is ezzel semmi baj. Értem amit mondasz, de engem sajnos nem győzött meg, csak arról, hogy ezt se vegyem meg. :)

...unless the law provides otherwise.

(#38) Rony949 válasza mike1334 (#37) üzenetére


Rony949
(senior tag)

A fejlesztők szimplán így álmodták meg a játékaikat. Van egy bizonyos nézetük és ezt próbálják tartani. Nincs ezzel semmi baj, a FromSoft játékai egyszerűen nem a te stílusodhoz mértek.

Egyesek Call of Duty-val meg Battlefield-el, mások Squad-al meg Arma-val nyomják.

(#39) Šolaire válasza mike1334 (#37) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Csak azt próbáltam elmondani,hogy valószínűleg miért nem fognak ebbe a játékukba easy módot rakni. Persze ők döntenek ha nagyobb közönségnek akarják eljuttatni akkor rakhatnak bele. Korrekt eszmecsere volt :)

“Praise The Sun” \[T]/

(#40) macskabenzin válasza mike1334 (#32) üzenetére


macskabenzin
(újonc)

ezert kell tepni jatek elott, az segit stimulalni

(#41) MageRG válasza mike1334 (#34) üzenetére


MageRG
(őstag)

Van itt még valami. A GoW egyszerű single, de a DkS egy single és multi egyszerre.
Hogy oldod meg, ha egyik játékos egy másik, különböző nehézségű világba megy át?

Aztán a DkS arról is híres, hogy a játékos döntései és stílusa szerint lesz nehezebb vagy könnyebb.
Lehet, hogy te épp olyan döntéseket hoztál, amivel tudtodon kívül nagyon megnehezítetted a játékot.

"What is bravery, without a dash of recklessness!"

(#42) mike1334 válasza MageRG (#41) üzenetére


mike1334
(PH! addikt)

Nem hiszem, hogy akkora bravúr, hogy külön tudja választani a játék, hogy egyforma nehézséget választó játékosokat eresszen csak össze.
A Sekiroban nem lesz multi, ezt már lenyilatkozták korábban.
Nem akarok döntéseken agyalni a nap végén is, épp elégszer kell döntéseket hoznom nap közben, az "egyszerű" játékokat szeretem, ha egymás után harmadjára sem megy egy rész, akkor aznapra ki is kapcsolom. Ennyi, nem az én játékom, túlélem, csak sajnálom, mert a körítés tetszett, de akkor ott lesz majd a ghost of tsushima.

...unless the law provides otherwise.

(#43) melega


melega
(senior tag)

Nehéz játék lesz, látom a akik felrakták a videót azoknak is volt gondjuk az 1. bossfighttal ami még nem is nehéz szerintem azokhoz képest amilyeneket a trailerekben láttam.

Jövőre ez a legjobban várt játékom.

A játékfejlesztéseről meg annyit hogy rossz irányba ment el, a legtöbb mai játék a 18-as karika ellenére sétagalopp
Meg az új játékok nem adják vissza a régiek hangulatát. Ezért kellenek ilyenek mint a Sekiro.

(#44) cyberkind válasza mike1334 (#42) üzenetére


cyberkind
(PH! nagyúr)

Nem tudom miért gond itt az egységes nehéz szint, amikor manapság szinte minden játék olyan könnyű, hogy csukott szemmel sikere van a játékosnak, mindent a képébe tol a játék akár hard fokozaton, vagy mondhatnám úgyis, hogy ki van nyalva a játékos segge, ha ilyenre van kedvem előveszek a végtelenségből egyet és játszom, de hogy még ezt a keveset is szerinted "kazuálni" kéne, az érdekes.

Elég megnézni az éves terméseket 10 évre lebontva, hogy honnan hova jutottunk, és mikor kezdett el az egész könnyebb lenni, roppant buták és könnyűek a mai játékok hatalmas része, amik a pénzt hozzák zsákszámra.

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" Batman FOREVER!

(#45) mike1334 válasza cyberkind (#44) üzenetére


mike1334
(PH! addikt)

Én annyit írtam az elejétől, hogy csak azt nem értem, hogy miért jelentene bárki számáta hátrányt, hogy ha lehetne könnyebb nehézségen IS játszani. Nem nagyon van szamuráj játék ps-re se xboxra. Ott a Nioh meg ez...mind a kettő soulslike játék. Egyszerűen a körítést hiányolom más játékokból, a játék stílusát meg ebben a formában nem szeretem. De jön majd a fent írt játék, és betölti az űrt.
De az első mondatot többször leírtam és kb nem jött rá számomra logikus válasz, hogy miért fájna bárkinek az, hogy más máshogy játszana a játékkal. De engedjük el, én már túltettem rajta magam.

[ Szerkesztve ]

...unless the law provides otherwise.

(#46) cyberkind válasza mike1334 (#45) üzenetére


cyberkind
(PH! nagyúr)

Egyszerű, full rétegjáték és emellett soulslike, ott van több ezer más játék évente vagy ha csak az AAA-t nézzük több tucat ami csak azért van, hogy a játékosnak már a menüben sikere legyen, ebből sok évente max pár darab, ne vegyük már el ezt is, pláne úgy, hogy abszolút nem nehéz egyik se, talán a Demon's Souls az mert az első a stílusban. A Ghost of Tsushima nem tudom milyen stílust fog hozni, de így elsőnek az se a hétköznapi csak sikerre vágyó játékosnak való.

A másik az, hogy hova akarsz te is könnyebb játékot? Utolsó mondatom az volt, hogy rengeteg a buta és könnyű játék manapság csak azért mert az instant siker miatt játszanak egy játékkal az átlagos játékosok.

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" Batman FOREVER!

(#47) Scholes9 válasza macskabenzin (#40) üzenetére


Scholes9
(PH! nagyúr)

:DDD

(#48) mike1334 válasza cyberkind (#46) üzenetére


mike1334
(PH! addikt)

Nincs más szamuráj játék ebben a generációban.
Neked, és a stílus többi kedvelőjének, mennyire venne el a szórakozásodból, ha más könnyebb fokozaton játszana, denektek megmaradna ez is?
A Tsushima meg tippre olyan lesz, mint a GoW, lesz benne nehezebb fokozat, ami megizzaszt, meg lesz benne könnyebb is. Én soha nem drukkolnék annak, hogy csak könnyű/normál fokozat legyen egy játékban, de hard ne. Fordítva nem értem, ez miért baj, de nem is kell. Illetve értem én, csak nekem fura.

...unless the law provides otherwise.

(#49) cyberkind válasza mike1334 (#48) üzenetére


cyberkind
(PH! nagyúr)

Nekem talán sokat, ugyanis ezután én már nem hallanék ezekről a játékokról úgymond legendákat, ami miatt elkezdtem a DS szériát és ezt a stílust, ha az sokaknak nem ennyire nehéz, én hozzá se szagolok, aztán pedig jött a meglepetés, mert mint írtam, nem nehéz, még csak több 10 óra se kell az úgymond tanulásra. Akkor máris nem soulslike a Tsushima a stílus klasszikus értelmében, nekem a soulslike az, hogy a lehető legnehezebb módon és minden segítség nélkül játszhassak, na ez ha nem is közvetlenül de megszűnne a fokozatokkal. Ez meg nem tudom igaz-e, de épp elég szomorú volt hallani azt, hogy a DS3-nál az "újságírók" úgy írták a review-kat, hogy a játékban az ellenfelek csak testben voltak meg, de mint kés a vajon úgy szaladtak át a játékon. Szamuráj játék nincs, de sok más AAA van, ami csak azért készül, hogy ott tartsa a játékost az állandó sikerélménnyel.

Nem nehezek a játékok, csupán az újak túl könnyűek, nem is tudom melyik kritikában olvastam, de aki írta, nem egy nagy gamer, és mégis mostanság amit lehet hardon kezd. Abból talán nehezek a soulslike játékok mert semmit se mondd el, de ezenkívül nincs más, sőt a DS 3-ban kicsit illúzió romboló hogy ha meghaltál a darálás megy tovább gépiesen, még csak nem is tanul az ellenfél semmit csak tolja amit kell.

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" Batman FOREVER!

(#50) melega válasza cyberkind (#49) üzenetére


melega
(senior tag)

Jól beszélsz régen jobbak voltak a játékok.

Manapság a legtöbb mai 18 karikását úgy is végig lehet vinni hogy a Barátok köztöt nézed a tévében, és a kvantumfizika érdekességeit beszéled meg a haverokkal teamsquicken vagy skypon.

A játékmenet bennük a dark soulsokhoz képest a béka segge alatt van, és a fejtörők is a Batman Arkham Knighthoz képest.

Már az is ritka hogy egy játékban minden idegszáladdal oda koncentrálj és amíg ezt nem teszed meg a Sekiro soha nem fog befogadni.

Bár ez egyéni vélemény.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.