- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- HP notebook topic
- ZIDOO médialejátszók
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen alaplapot vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- 3D nyomtatás
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
2. Fejpozíció? Ez tuti? Eddig azt gondoltam, hogy a két szemnek szánt apró szemszögbeli különbség generálása miatt jó ez az egész, vagyis ahhoz, hogy a jelenet egy adott pillanatát 3D-ben lássuk 2x kell kiszámolni a képkockát: egyet a bal, egyet a jobb szemnek. És mivel a jelenet pillanata simán lehet ugyanaz a két szem számára, ezért elég csak a szemszög különbséghez szükséges számításokat elvégezni (vagyis pl. a cpu totál ki is maradhat ebben a körben).
Most viszont, ha jól értelek, akkor a fejed elmozdulásának gyorsabb lereagálására való a dolog, nem a fentire.
(amúgy thx a válaszokat )
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078