Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #19617792

    törölt tag

    válasz Pug #313 üzenetére

    miért éreztem, hogy jönnek az elvakult fanboyok? úgyse hiszitek el, akármit is ír az ember (vörös köd és értem már miért lett elege katt777-nek is a PH fórumból), akkor meg kár a gőzért. egyébként olvass kicsit tovább. azok alapján súgom, attól, hogy nálad és X véges számú embernél működik, az még nem jelenti azt, hogy mindenkinél. ;) de biztos én vagyok a hülye...

    (#316) Sinesol: jobb esetben csak Full HD-t kell megjeleníteniük (míg az asztali PC-k már a 2k felbontás fölé mennek lassan), plusz az átlagos nézési távolságból adódóan nem feltűnően rosszabb, ha picit lejjebb vesznek a textúrák méretéből. aztán konzolon eddig csak kismértékű élsimítás volt jellemző, az az egyik művelet, ami nagy számítási kapacitást, illetve sok memóriát igényel. illetve mivel fix a hardver, konkrétan lehet olyan hardverspecifikus kapcsolókat használni akár csak forgatásnál, ami az adott architektúra utasításkészleteire optimalizáltan forgatja le a kódot. és még nem beszéltünk arról, hogy a kódot eleve is lehet úgy írni, hogy az kedvezzen az adott hardvernek. teszem azt kicsi az egyik cache, akkor nem fogunk bele nagy dolgokat belerakni, inkább folyamatos kis adagokban történő olvasás/írás lesz ott.
    nézd meg a PS2-t, hogy megjelenésekor hogy néztek ki a rákészült játékok, és hogy néz ki egy mondjuk 2009-es cím. ha azt vesszük alapul, hogy az ATI HD2900 alapjául szolgáló unified shaderes architektúra hamarabb jelent meg az Xbox360 Xenos GPU-jában, így lazán elképzelhető, hogy először a konzolokban debütál az új APU, aztán jön PC-re.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák