- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Steam Deck
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
hát srácok, le vagyok nyűgözve - nincs két napja, hogy felvetettem, hogy 2. gépbe dilemmázok egy llano / trinity és egy intel + dVGA között, és már itt is a full extrás teszt róluk gyorsak vagytok, mint a szél!
komolyra fordítva, nagyon jó lett a teszt - életszerű problémát boncolgat, teljesen jól lettek kiválasztva a tesztalanyok, és világosak az eredmények. ha nekem nagy vonalakban elég lenne ez a VGA teljesítmény, akkor nem kérdés, hogy valamelyik AMD APU-t venném, és szenvedne a kórság diszkrét VGA-val 20-30% miatt.
két komment a kommentekhez:
- a játékos grafikonokon elég jól látszik, hogy CPU-limitről nem nagyon van szó, az anno 2070-et és a starcraft II-t egy kicsit fogja a CPU, de az sem vészes. ezért a játékokban holt felesleges lenne 10-20%-kal gyorsabb pentiumokkal tökölni, mert érdemben semmit nem változna az eredmény. a productivity vonalon meg kijönne ez a különbség, és aztán mi lenne? a trinity úgyis messze gyorsabb.
- ebben az árkategóriában 2-3e FT-os ugrásokkal már érezhető teljesítmény-különbséget lehet elérni, ezért nem érvényesek a "dehát ez csak 2k-val drágább és mennyivel gyorsabb" mondások, mert az nem helyettesítő teszteset lenne, hanem hozzáadandó, és azért az sejthető, hogy a tesztelői kapacitás véges. nekem is lenne alternatív jelöltem (g1620 + 7750-gDDR5), viszont az a) 5e pénzzel drágább, mint az A10-5800k b) játékban gyalulná a teszt mezőnyét, míg productivity-ben ugyanolyan trágya lenne, mint a g555. szerintem a g555-tel pont a megfelelő kompromisszumot sikerült megkötni, mert a kategóriájában elég magas az órajele, és elég olcsó, hogy egy nemultraszar kategóriájú dVGA is beférjen mellé.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annak sok értelme nincs. Az i3-2220-ról írtuk, hogy 9%-kal gyorsabb, mint az A10-5800K, míg az A10-5800K+HD 6670 sokkal gyorsabb lenne a dual graphics miatt a játékokban.
A tesztjátékokon ne tudtunk változtatni, mert a régi tesztből emeltük át, de meggondolandó a WoT.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tombar
senior tag
WoW meg az utolsó call of duty? elvileg ezeket is sokan játsszák.
cpu teszteknél van létjogosultsága a moviemakernek? tudom h gyatra, meg fapados, de fapados felhasználó szerintem inkább ezt használja. lenne vmi 100-200 megás kontrollvideó, azt megnéznék h mennyi idő alatt lesz kész egy adott minőségben.Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A WoW-val az a baj, hogy borzalmasan körülményes. A CoD igazából opciós. Sok játék van, amit be szeretnénk rakni, de limitált a keret, mert vannak olyan játékok, amelyek technikai szempontból nagyon is úttörők, és ezek mellett jók is. Főleg ezekre koncentrálunk inkább, mert a kevésbé megterhelő programok nem fogják ezeket megfektetni.
Van sokkal jobb transzkódoló a moviemakernél, ami ráadásul nagyságrendekkel gyorsabban is dolgozik ezeken a hardvereken.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Peat;)
veterán
APU asztali gépben nem bölcs választás továbbra sem, szerintem ez nem újdonság. Ráadásul ha valakinek már egy ötössel több a kerete egy gépet összerakni, már sokkal jobb intel processzort tud vásárolni és cpu fronton is jó teljesítményt kap. AMD APU fronton a +5 ezerből viszont nem tud jobbat venni, dedikált vga vásárláshoz is kevés.
CPU fronton én egyébként nagyobb különbségre számítottam, elvégre csak egy minimalista intel cpu-ról van szó. Játékoknál meg kisebb különbséget vártam, annyira fel van kapva ez az APU. Ráadásul ezzel a szériával a két szék között van kicsit az AMD, mert bár már használható valamennyire játékra a csúcs változat, de nem meggyőzően így nem valószínű hogy ilyen céllal vásárolnák meg. A többi területre meg a régebbi apu is elég.
szerk.: remélem legalább az egyik next gen konzol követi a kalsszikus felépítést és csak azért sem APU-zik.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak úgy érdeklődésképpen mi a gond azzal, hogy esetleg a next-gen konzolokba APU kerül? Annyiszor olvastam már ezt, hogy ez baj, de igazából indokot még nem láttam.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tombar
senior tag
multis játékoknál a nehézséget a kevésbé konvergens játéktér okozza? értem ez alatt az előre nem kiszámítható módon viselkedő játékosokat stb. vagy nem ez a gond?
a moviemakert meg pusztán onnan gondoltam opciónak h sok laikus ismerősöm főleg ezt használja és nem fizetős/warezolt terméket. mondjuk nekem is többet mondana az ilyen és hasonló windowsos alkalmazás. bár azt nem tudom h van-e hasonlóan számításigényes applikáció a windowson belül.(#308) Abu85: biztos mert AMD aput használnának. ez a gond. ez olyan, mint nV shieldbe tegrátrakni
[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Így van ezek. Egyszerűen az MMO-k nyűgjei és komolyan megnehezíti a mérést. Eleve a felkapcsolódáshoz is a szerver válasza kell, ami azért nem mindig zökkenőmentes. Tiszta mák, hogy az MMO-k azért nem olyan gépigényes programok.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Pug
veterán
válasz #19617792 #267 üzenetére
nálam sem jöhet szóba APU, mert AMD, konkrétabban a számomra pocsék videodriverek miatt.
Éééés ismét "hallhattunk" egy szakmailag "megalapozott" hozzászólást.
Egyet a sok közül.
ELADÓ Mous S24 Ultra Limitless 5.0 - MagSafe Speckled Fabric https://hardverapro.hu/apro/bontatlan_mous_s24_ultra_limitless_5_0_magsafe_spe/hsz_1-50.html
-
Sinesol
veterán
Hat nem is tudom ..de szerintem egy Apu kicsit gyenge lenne nextgen konzolba..bar lehet ez csak az en velemenyem..mert ok hogy celhardver meg specifikus api de akkor is keves, akkor mar kb a jelenlegi pckre is lehetne hasonlo jo gameket irni es elveszne a konzolok korai elönye..mivel azert a legjobb apu vga teljesitmyeny is töredeke pl egy 7870es teljesitmenyenek ami pedig altalanosan elterjedt gamer kartya..ha nem is Magyarorszagon és oké hogy ez dx11es api overheaddel de meg igy is pariba lehet kb a specifikus apival hasznalt apu vgaval és mire kijön mar itt a hd 8000es szeria amiben a teoretikus 8870es valoszinüleg a jelenlegi 7970 teljesitmenye körül lesz.
Egyszoval Furcsa lenne ha most elöször alapbol max a PC-s jatekok szintjet elérö hardverrel nyitna egy nextgen konzol..mert hat egy ev mulva akk kb ugyanott lenne mint a mostani konzolok.[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Hat nem is tudom ..de szerintem egy Apu kicsit gyenge lenne nextgen konzolba..bar lehet ez csak az en velemenyem..mert ok hogy celhardver meg specifikus api de akkor is keves,
.....
Szerintem meg is adtad a választ a feltevésedre.ELADÓ Mous S24 Ultra Limitless 5.0 - MagSafe Speckled Fabric https://hardverapro.hu/apro/bontatlan_mous_s24_ultra_limitless_5_0_magsafe_spe/hsz_1-50.html
-
Sinesol
veterán
nagyon vicces...de figyelj azt ne mond hogy egy hd 7660d pl specifikus apival is akár, de lenyom egy 7870est ami jelenleg az atlag gamer vga.JO persze lehet ujabb vga lesz pl 8660D de akkorra lesz 8870 es a kül. hasonlo lesz. nehezen tudom elképzelni..annyira töredekea 7870-nek az apu vga teljesitmeny hogy meg dx 11el is hasonlo szintet tud a 7870/(8870majd) és akk meg ottvan a 7970, aztan egy ev eltelik es nextgen vga-k megint..
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Tessék már végre megérteni, hogy a konzolra történő programozás az optimalizálás teljesen más szintjét teszi lehetővé, mint a pc-k esetében...
ELADÓ Mous S24 Ultra Limitless 5.0 - MagSafe Speckled Fabric https://hardverapro.hu/apro/bontatlan_mous_s24_ultra_limitless_5_0_magsafe_spe/hsz_1-50.html
-
Sinesol
veterán
ja egyebkent benne volt a valasz tenyleg de azert is irtam ki esetleg mas hozza tud e szolni erdemben......de te csak visszairod azt amit amugyis leirtam mert hat nemtudom tenyleg ezert is irom ki ez csak felteves/ tezis/ gondolat vajon erted? nemhiszem..de gázos vagy inkabb hanyagold az irast ty
-
veterán
Ú, köszönöm a tesztet! Hiánypótló!
Részemről a Trinity-re szavazok.solfilo
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Értem. Viszont így visszakérdezek. Hogyan oldod meg egy CPU+VGA kombón, hogy teljesen koherens memóriát osszanak meg egymással?
Azok a mérnökök akik ezt eldöntik pontosan tudják, hogy az APU és a mély integráció teremtette lehetőségek messze meghaladják a CPU+VGA kombó technikai képességeit. Sokszor nem teljesítményre vágynak a fejlesztők, hanem sokkal inkább rugalmasságra.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Peat;)
veterán
Nagyon jó lehetőség lenne az összehasonlításra ha az egyik ezzel a másik azzal jönne ki. Erre sajnos semmi esély. Egyébként szimplán annyi a logika hogy x360 viszonylag pc közeli felépítése remekül működött. Tehát ha szimplán erősebb hardwaret alkalmaznak megvan a kívánt mértékű előreugrás és továbbra is könnyű portolni pc-re, nagyobb a piac több a játékfejlesztő. Ennyi a logika, minek változtatni olyan dolgon aminek jelenlegi alkalmazásával nem lehet bakot lőni? Mert nagyot nem lehet.
Amennyiben APU-k lesznek bennük akkor ott számomra evidens hogy nem lesz olyan egyszerű pc-re portolni az alkotásokat. Olvastam a múltkori cikked, de részemről továbbra is alkalmatlannak gondolom a pár hónappal ezelőtt már lefejlesztett ki tudja milyen APU-t a konzolokba, hiszen valószínű már készen vannak a főbb hardware elemek. Még két év és lehet nem ezt gondolnám, de jelenleg igen.A PS3-ban is hiába van ott a cell amit exkluzív címekben ki is használnak, így is kb egy szint a két konzol, hangyányit jobb ps3 exkluzívok terén mint az x360. Ráadásul sokszor jóval több fejlesztési idő kellett a picit jobb minőség eléréséhez, x360-on nem nagyon van olyan cím amit 3-4 évig hegesztettek, nyilván ennyi idő alatt ott is többet elértek volna. Kísértetiesen hasonló volt a helyzet akkor is, CELL esetében papíron hatalmas lehetőségek és nagyon szép marketing anyagok és grafikonok, hogy többet fog nyújtani mint a vetélytárs, aztán jött a gyakorlat és 5 év kellett ahhoz hogy az állítottak egy kicsiny része meg is valósuljon.
320-aosra: ezek is tök jól hangzanak. Csak nincs olyan termék még belépő kategóriában sem ami a gyakorlatban mutatná ezt, a most tesztelt APU ha jól értem még olyan félmegoldás az integráció területén. A konzol meg nem az a terület ahova vaktában kéne beleugrani, ott azonnal minőséget kell prezentálni.
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Hat ez a kerdes akkor lenne erdekes ha mar lenne koherens memoria...de még nincs. Kaveri kitudja mikor jön ki es nemhiszem addig huzzak a nextgen konzolokat es azt se feltetelezem hogy a konzolokba hamarabb lenne mivel szerintem ha lenne mar Kaveri akk minel hamarabb nyomná a piacra ki az AMD.
A nextgen konzolok mar igy is sokat kesnek de lehet meg 1 evet rahuznak?[ Szerkesztve ]
-
MaUser
addikt
Keress már rá a tesztekre könyörgöm. Itt van még egy G2120-szal és G530-cal. Számold át az eredményeiket a G555-re és a G2020-ra és ott lesz a 20% difi itt is mindhárom tesztben. A ti tesztcsomagotokban valszeg az Adobe a ludas, elég erősen optimalizálhattak HT-ra, de nem ez a jellemző a progik nagy többségénél.
Ha meg a lap/proci/vga árának kemény 3%-ért kapsz ennyi plusz proci teljesítményt, az nem kevés. Btw, még ha csak 10% is a tesztcsomagotoknál éppen a nyereség, azzal is már teljesen más a végeredmény.
A kérdésedre válaszul tehát a következőképpen változna:
- 10%-os nyereség esetén, ha a G2020 100%, akkor A10-5800 már csak 130% a CPU összesítésben
- 20%-os nyereség esetén, ha a G2020 100%, akkor A10-5800 már csak 119% a CPU összesítésbenUgye mennyivel mások így a számok? Azaz a G555-höz képest plusz 1500Ft-ért, lesz olyan géped, ami legrosszabb esetben is max. 1-100/130= 23%-kal lassabb CPU-ban (ha a 20%-os előnyt nézem, akkor meg csak 16%-kal), még játékok alatt legalább 30%-kal gyorsabb vagy (már a G555-tel is) az A-5800-nál. Mivel a többi komponens azonos, a teljes gép ára kb. 100eFt.
Te mit választanál: 100eFT-ért egy gép A10-5800-zal vagy 103,5eFt-ért egy HD6670/G2120 kombo, ami ugyan általanos proci műveletekben 20, jó esetben 30%-kal lassabb, de játékok alatt meg van 30% előnye legalább?
Ráadásul utóbbi esetben ott a biztos upgrade lehetősége, egy év mulva 10-15eFt-ért beledobsz egy i3-at és prociban is utolérted/lehagytad az A10-5800-at. A10-5800-nál nincs ilyen opció, ott vehetsz egy gpu-t ennyiért, amivel aztán vagy gyorsul a kedvenc játékod vagy nem. Meg vagy agybajt kapsz a microstutter-től vagy nem.
A vicc az egészben, hogy az AMD saját magával tol ki. Mivel nV-nek nincs érdemben itt kártyája, az ő olcsó és jó kártyái teszik ezt az árkategóriájú APU-t feleslegessé. Az A8-5600-nál már nincs ilyen gond pl. ott egyértelműen ő a nyerő.
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha egy alkotást eleve úgy terveznek, hogy kiadják PC-re, akkor nyilván nem fogják azokat az APU-knak az olyan extráit felhasználni, ami PC-n kihasználhatatlan. Szóval ezekkel a portolásokkal nem lesz probléma. Annyi marad a gond, hogy valamelyik fejlesztő szarik a PC-re, de ez nem technikai gondra vezethető vissza.
A Cell az alapvetően úttörő volt az irány szempontjából, de ugyanakkor meg voltak a maga hibái (első próbálkozás révén ez várható is volt). Azért amit most kaphatnak hardvert a konzolok már jóval hatékonyabbak és megőrzik a koncepciót.
A PS3-hoz azért vannak elég jó toolok, amivel a fejlesztés lerövidíthető. Nem mindig a hardver a probléma, hanem esetleg a fejlesztőkörnyezet. Az elején ez tényleg sok gondot jelentett.
Voltaképp a PS3 valóban jóval többet nyújt, mint az Xbox 360, de csak pár exkluzív játékban. Azok viszont ütnek, de nagyon. A multiplatform játékokban mindig a célplatformok közül a leggyengébbet veszik figyelembe. A PS3 nagy problémája itt, hogy az RSX GPU Dynamic Branching mellett egy igen gyatra megoldás. A Cell szerencsére kisegíti.Nem is kell olyan termék. Az MS és a Sony rendelt valamit, amit teljesíteni kell. Ennyire egyszerű. Vaktában ebbe nem ugranak bele. A kockázati részt már az AMD letudta, mert működik a GCN. Ez volt az egész projekt kulcsa. A többi a GCN nehézségeihez képest gyerekjáték.
(#322) Sinesol: A Kaveri az egy PC-s fejlesztés. Azt nem kell megvárniuk a nextgen konzoloknak. Azok egyedi tervezésű hardvert kapnak. PC-s lapkákra nem kell várniuk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#19617792
törölt tag
miért éreztem, hogy jönnek az elvakult fanboyok? úgyse hiszitek el, akármit is ír az ember (vörös köd és értem már miért lett elege katt777-nek is a PH fórumból), akkor meg kár a gőzért. egyébként olvass kicsit tovább. azok alapján súgom, attól, hogy nálad és X véges számú embernél működik, az még nem jelenti azt, hogy mindenkinél. de biztos én vagyok a hülye...
(#316) Sinesol: jobb esetben csak Full HD-t kell megjeleníteniük (míg az asztali PC-k már a 2k felbontás fölé mennek lassan), plusz az átlagos nézési távolságból adódóan nem feltűnően rosszabb, ha picit lejjebb vesznek a textúrák méretéből. aztán konzolon eddig csak kismértékű élsimítás volt jellemző, az az egyik művelet, ami nagy számítási kapacitást, illetve sok memóriát igényel. illetve mivel fix a hardver, konkrétan lehet olyan hardverspecifikus kapcsolókat használni akár csak forgatásnál, ami az adott architektúra utasításkészleteire optimalizáltan forgatja le a kódot. és még nem beszéltünk arról, hogy a kódot eleve is lehet úgy írni, hogy az kedvezzen az adott hardvernek. teszem azt kicsi az egyik cache, akkor nem fogunk bele nagy dolgokat belerakni, inkább folyamatos kis adagokban történő olvasás/írás lesz ott.
nézd meg a PS2-t, hogy megjelenésekor hogy néztek ki a rákészült játékok, és hogy néz ki egy mondjuk 2009-es cím. ha azt vesszük alapul, hogy az ATI HD2900 alapjául szolgáló unified shaderes architektúra hamarabb jelent meg az Xbox360 Xenos GPU-jában, így lazán elképzelhető, hogy először a konzolokban debütál az új APU, aztán jön PC-re.[ Szerkesztve ]
-
Tyler8
tag
A Trinity APU erőssége az idle/HD filmek alatti fogyasztás. Aki meg videót akar konvertálni egész nap az úgyse ilyet vesz. Játékok alatt meg a cerka +dvga is ugyan annyit fogyaszt.
Komoly játékra meg ne viccelődjünk már az i3-akkal meg ilyenek... szerintem minimum egy i5-750 kell ma már plusz egy normális dvga nem ilyen 6670.
Nyilván akit köt a pénztárca az bohóckodik közte de igazából vagy kis fogyasztású/csendes vagy akkor már nem viccelünk.
De ez csak az én véleményem.
► borders are made for the dumb ◄
-
dezz
nagyúr
válasz MZperX75 #195 üzenetére
"a táp szerintem 4-5 W max load-nál ,idle 2-3W."
Egy 250W-osnál? Nem hinném... Ha 80%-os hatásfokú, ami már jónak számít, akkor 250W-os összfogyasztásból 50W jutt a tápra! Alacsonyabb összfogyasztás mellett a táp saját fogysztása is alacsonyabb, de egyre rosszabb a hatásfok, és eleve van a tápnak egy konstans saját fogysztása is, ami lehet 10-20W.
(#194) Sinesol: Megint? Ezt azért alá kellene valamivel támasztani... G860? Régebbi proci nem jutott az eszedbe? Gyártják még egyátalán?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Komolyan nem vágom, hogy mit akarsz mutatni ezzel a teszttel. Kb. nulla gyakorlati alkalmazást látok itt, ami a mi tesztünkben szerepel.
Nem csak az Adobe, hanem a többi több szálra optimalizált program. De ha ez baj manapság, akkor tényleg nem vágom, hogy mi a jó. Ugyanis a több szálra optimalizálás előnyös a felhasználóra nézve. Az, hogy a Celeron és a Pentium itt jobban lemarad a Core prociktól. Hát most komolyan szerinted hány fejlesztőt érdekel?És min változtatna, ha "csak" 30% előnye lenne az A10-5800K-nak? Kb. semmin, akkor is az lenne leírva, hogy az AMD CPU-ja gyorsabb, mint a Pentium.
Én az A10-5800K-t választanám, mert az egy APU, ami az OpenCL szempontjából a zero copy támogatásban előnyösebb, mint a CPU+VGA. És manapság egyre több bevált alkalmazásomat cserélem le OpenCL-es verzióra. Illetve az A10-5800K-ban van VCE, ami gyorsabban konvertál videókat és van DDMA támogatás is. Ezt én aktívan használom, mert amíg én dolgozok, vagy játszok a gépen, addig a másik szobában tévét néznek. A hang viszont ezzel a megoldással nem keveredik. A tévére a film hangja megy, nekem meg a játéké. Emellett a háttérben még konvertálhatok is, aminek szinte hatása nincs a teljesítményre. De ezek az én igényeim. Nyilván nem volt ez mindig meg, de a HD 7850 óta nagyon rászoktam arra, hogy egyszerre ennyi dolgot csináljon a gép. Szimplán azért mert már megtehetem.
Az LGA1155-be az Ivy Bridge az utolsó lapka. Az viszont igaz, hogy ezt lehet bővíteni. A Socket FM2-be az AMD bevallása szerint még két lapka jön. Megnevezés nincs, de a roadmap alapján az egyik a Richland, míg a másik a Kaveri. Szóval az erős túlzás, hogy nem biztos az upgrade.
Az AMD a Radeon HD 6670-re dual graphics opcióként gondol. Ez a Trinity IGP-je mellé betársul. A korábbi tesztben ezt le is mértük. [link]
(#325) EarL 007: Nyilván azt nem érdemes magadra gondolni, hogy hülye lennél, mert ez nem így van, de ha a hivatalos tesztekben működnek a dolgok, akkor minimum megfontolandó megnézni, hogy valami esetleg lehet, hogy nincs rendben a gépedben. Ettől még nem leszel hülye, csak ellenőrződ, hogy mi az ami esetleg a gondot okozhatja. Velem is előfordult már, hogy téptem a hajam egy hiba miatt, meg konkrétan írtam a driver teamnek, hogy nézzék meg azonnal, mert szétbasz az ideg, de aztán rájöttem, hogy nálam van a gond.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Sinesol
veterán
lol persze meg is veheted pcx nel vagy barmeik boltban es csak 16k es erösebb mint a g555 de amugy eléggé barlangban élhetsz mivel ugyanaz a szeria mint a g555 es ennyi erövel mar mernem magat a cikket temeted hogy ajj gyartjak e a g555-öt..hanyagold az irast ha fogalmatlan vagy ..a g 860 is csak annyira regi mint a g555
[ Szerkesztve ]
-
MZperX75
addikt
Sajna bonyolult kimérnem a törpefeszültséges oldalt a tápnál fogyasztás szempontból,ott azonnal kiderülnie mennyi is az annyi.
A Valóságban nálam alapfeszen az az A8-3820 43W-ot eszik 1db 3.5"HDD-vel 1 db 8 cm 1db CPU venti+1db 6cm-es HDD ventivel. (a ventilátorok legalacsonyabb és leggyorsabb állapot között 8W a különbség)
A cikkben mért 29W helyett 43W,bár SSD-vel biztos lehet nyerni 4-5W-ot. és még max 1 ventivel. még egy kicsit,a kíváncsiság egy jó 120-as paneltápot is tesztelnék.
Azért gondoltam ,illetve írtam a 4-5W-os tápfogyasztás többletet maximalizálva,hiszen a cikkben egy 600W-os tápról hatott konfig volt.(gondolom csak a moduláris tápok hatásfoka nem változik annyit viszonylag alacsony terhelésen)Az is érdekes volt ,hogy ahogy folyamatos terhelés mellett teszteltem és melegedett az APU úgy nőtt mellette a fogyasztás is.,mégpedig akár jól bemelegedve(17fokos változásra) 5-7W-al is többet evett,ugyanolyan terhelés mellett.
Sinesol
Nem túl jó manust fikázol(Dezz)
(nem hiába szakértő rangot kapott,azt csak úgy nem osztogatják,bár mindenki hibázhat)[ Szerkesztve ]
-
Sennalacy
aktív tag
Nagyon jó az ilyen cikkekben, hogy megmérik a hasonló kategória egymáshoz mért teljesítményét, de viszonyítási alapnak betehetnének mellé egy high-end eredményt is, hogy mindenki lássa, hogy mennyire van az elérhető maximumtól egy ilyen konfiggal és, hogy várhatóan milyen kompromisszumokat kell kötni ha ilyen gép mellett döntenek.
A konzolokkal kapcsolatosan pedig értem én, hogy a játékok fejlesztési költségének elfogadható szinten tartása miatt kell a "harmatgyenge" hardver, ami még így is meghaladja majd a korábbi generáció képességeit, de kíváncsi lennék, ha ténylegesen belepakolnának egy elméleti konzolba mindent ami ma már legalább prototípus szinten létezik processzor, GPU és ram fronton, akkor képesek lennének akár ilyen render szintű grafikára is? Mert szerintem ez hasonlóan működne mint a iphone esete, hogy hiába drágább sokkal akkor is bőven van rá kereslet mert az a legjobb. Az meg nem kérdés, hogy ha az ilyen játékokat az újrajátszhatóság szempontját is figyelembe véve írnák meg, akkor új műfajt teremtetnének vele, és hiába dupla akkora költségvetéssel készíthetőek el, simán el lehetne adni akár 120 dolláros áron is szerintem. Ma már nem csak gyerekek játszanak, hanem nagyon sok felnőtt is akiket nem elégít ki az angry birds sőt nem fognak hanyatt esni attól sem ha az új mobilokon 10 évvel ezelőtti játékaikat láthatják viszont. Ellenben ki tudják esetleg fizetni a magasabb játék árakat is, ha megfelelő minőséget kapnak a pénzükért.Pssszt, csendet kérek BIOS-t frissítek!
-
dezz
nagyúr
"meg is veheted pcx nel vagy barmeik boltban"
Egyelőre, idén befejezik a gyártását...
"a g 860 is csak annyira regi mint a g555"
G860 - Launch Date: Q3'11
G555 - Launch Date: Q3'12
A G555 4 hónapja van a piacon, a G860 pedig 16. Csak röpke egy év a korkülönbség...Ezek után nem tudom, ki a "fogalmatlan", komám... LOL.
Mellesleg ugye annak tudatában, hogy az új konzolokban AMD APU lesz, bizonyára az Intel nem-APU-i ajánlhatók legjobb szívvel (szerényebb) játékos konfigurációkba...
(#332) MZperX75: Meglepő, hogy ilyen jó hatásfokú az ő 600W-os tápjuk, illetve ilyen alacsony a saját fogyasztása, de közel sem kizárt. Lényeg, hogy 5-10-20W is lehet a különböző tápok között, így pár W különbségen nem érdemes fennakadni.
Köszi, megjegyzem ez nem azt jelenti, hogy mindenhez értek, én speciel elsősorban a monitorok belső világában vagyok otthon, és konyítok valamicskét az elektronikához (ha már elektronikai fejlesztéssel foglalkozom privátban).
(#333) Sennalacy: Egy bazidrága játékkonzol nem valószínű, hogy olyan slágertermék lenne, mint egy menő okosteló. Más szóval kevesen vennék, így a rá fejlesztő játékkészítőknek sem lenne túl jó üzlet. A vége az lenne, hogy a gyártónak mélyen áron alul kellene adnia, azaz ráfizetés lenne. Egy Kaveri szerű chippel viszonylag olcsón is messze a mai konzolok grafikai képességei fölött lesznek, amit a low-level hozzáféréssel sokkal jobban ki tudnak használni, mint egy jóval erősebb hw-t a DirectX-en keresztül. Az utóbbinál nagyobb lehet a felbontás, stb., de igazán összetett és újszerű dolgokat az elsővel fognak megcsinálni. Erről írt már Abu nemrég.
(#334) Zeratul: Nem azt akartad írni, hogy hasonló, de nem az? A Jaguar magok alkalmazására vélhetően az energiahatékonyság miatt került sor. Így 1-1 mag (még)alacsonyabb 1-szálas teljesítményt hoz, de 8db-nak azért már van teljesítménye, miközben a fogyasztás alacsony marad.
[ Szerkesztve ]
-
arden
csendes tag
Figyelmebe veszi azt a cikk, hogy amikor az APU többetfogyaszt adott idő alatt, akkor azért a nagyobb teljesítmény miatt előbb végez?
Tomshardware-en volt olyan cikk, ahol nem azt mérték, hogy pl. csúcsterhelés alatt mennyit figyaszt, hanem adott feladatok elvégzése (ami a nagyobb teljesítményúnél rövidebb idő lehet) mennyit fogyaszt a rendszer.
-
atti_2010
nagyúr
-
SaNyEe
aktív tag
WoT-nál annyi a jóság / probléma is egyben, hogy a rögzített csatákat csak az adott kliensverzió játssza le.
Amint upgradelve lessz a kliens, a régi videokat nem tudjátok visszanézni.
Viszont mindenféle grafikai beállításokkal vissza lehet nézni egy-egy csatát-- end of transmission --
-
atti_2010
nagyúr
Elméletileg év végére módosítanak a játék motorján hogy jobban használja a CPU-t, bár legutóbb is ezt ígérték és egyre sz@rabbul megy.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz atti_2010 #341 üzenetére
egy szálat használ, ez kiváló tulajdonság 2013-ban. 2011ben mikor megjelent akkor is érdekes volt már ..
Amúgy a játék motor fejlődik, ennek örülök, viszont az új Nvidia és AMD driverek telepítése után olyan framedropokat produkál a játék néha sniper és arcade módban egyaránt, hogy hihetetlen.Ismerős az AMD-nél érdeklődött evégett, azt írták, hogy javíják a problémát éppen. (12.1 driverrel jól ment, 13. akármivel már rosszul)
-- end of transmission --
-
atti_2010
nagyúr
A tavaly a Llanon közepes beállításokkal akadás mentesen futott 1050 felbontáson aztán beígérték hogy több látvány lesz a játékban és kevesebb a hardverigény ami már akkor gyanús volt most már elérték hogy a Trinityn is akadozik ugyanazzal a beállítással, hát gratula a WG -nak, amúgy a játék nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
x_o_n
veterán
Elég nagy rétegnek bölcs választás.,indok is van a cikkben.
Persze vannak sokkal jobb processzorok de az mindig el van felejtve hogy az átlag felhasználok 95% nak még ez is sok...
Azért elég jól használható játékra is,persze kompromisszumokkal,de a régi játékoknál erre sincs szükség. -
atti_2010
nagyúr
Azon a gépen amibe a HD 6850 kártya van nekem is jól megy de inkább a Trinitys gépen tolom a fogyasztás miatt mivel szinte egész nap megy a gép.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Szipoly
tag
Köszönöm a cikket, számomra élvezet volt olvasni
Ahogyan a hsz-eket is, melyek sűrű fejrázogatásokat és mosolyokat kiváltva töltötték ki a 3 órás buszutamatEgyszer lehetne úgy elkészíteni a táblázatokat, hogy pl. 25fps alatti értéknél csak annyi jelenik meg, hogy nem játszható, míg felette, hogy játszható. És akkor nem lenne vita arról, hogy az APU csak 38fps-t produkált fullHD-n, míg az olcsó CPU+dVGA 47-et.
Másik a beállításokat érinti. Nem mindenkinek dx11+max.graf.részletesség+minden szűrő bekapcsolva a játszható szint. A cikkben szereplő komponensek már csak árukat tekintve sem az a kategória, mégis erről vitatkozni...
Mobility Radeon 5650m-em 450/690-en fut, 1080p-ben Metro 2033 dx 10 és medium grafon akadás mentesen fut, és ugyanolyan élvezettel viszem végig, mintha dx11 lenne maxon.Magatok is kimondtátok: csak játékra Intel+dVga, minden egyébre ott az APU. Akkor maradjunk is ennyiben
- http://href.hu/x/j7n5 - Halk egér mod
-
kekegsm
őstag
Szerintem abszolúte nem érdekes, hogy hány szálra optimalizált. Inkább az a lényeg, hogy többezren játszák kis hazánkban, és real-life tesztek tudnak bizonyítani. Engem az sem érdekel, hogy hány magos a proci, az sem érdekel, hogy ki a gyártó, egy a lényeg:
Egy adott konfig-on mennyire játszható a játék adott beállítások esetén.nagyon fontos az azonos beállítás. És az értelmes beállítás. Mert pl hiába vannak 1440x900-as tesztek, ha manapság elérhető monitorok 1366x768 vagy 1920x1080 felbontásúak, elvétve van 1600x900.
Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...
-
MongolZ
addikt
Az semmi... nekem P2 X4 @ 4 GHz és 6870 mellett néha kemény 25 fps-t produkál... nagyon nem szereti a AMD konfigokat. Igaz, FullHD, minden max (kivéve flóra). Szerencsére csak néhány pályán csinálja csak...
kekegsm: Igazából azt akartam írni, hogy nagyon durván nem használja ki a CPU-t, ami azért 2013-ban nevetséges. Nem éppen jellemző a mai játékokra, nem egészen releváns.
[ Szerkesztve ]