- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- E-book olvasók
- iPad topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Androidos tablet topic
- Dell asztali gépek
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rebourne
aktív tag
De igen, különböző játékfejlesztők már írtak is a kiosztott devkitekre, de az eredményt nem tehetik közzé. Kb. annyit tudni, mint amit itt is írtak, hogy lassabb, mint az Xbox 360. De különben meg a szintetikus tesztekből csak a nyers erőre derül fény. A jelenlegi konzolos alkalmazások portolására elég erő van a dobozban, a fejlesztők aggodalma a jövőre vonatkozik. 2013-ban jöhetnek már az MS és a Sony konzolai, és ha a Wii U CPU-ja már most aránytalanul lassú, akkor a portolás a jövőben nem lesz könnyű (cserébe drágább igen). Az exkluzív, közvetlenül a Wii U-ra fejlesztett címek várhatóan továbbra is remekül fognak teljesíteni.
Teljes terhelés alatt 33 W-ot eszik a Wii U, abból csak korlátos mennyiségű kakaót lehet kisajtolni, csodára a Nintendónál sem képesek.
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
Idő = pénz. Meg kell tanulni programozni, de a tanult programozónak a bére is nagyobb, mert kisezer helyen van igény ügyes kóderekre.
A Wii-nek hatalmas sikere volt, de nem a core játékosokból csábított át magához tömegesen, hanem új közönséget talált magának, akik csak korlátozott mennyiségű, Nintendo játékot vásárolnak, és nagyon kevés külsős játék került bele a slágerlistákba. Szóval a Nintendónak nagyon megérte a Wii, de mindenki másnak csak sokkal kevésbé. A kiadók (=befektetők) meg kell, hogy győződjenek, hogy megéri-e nekik a portolás, és minél drágább a portolás, annál kevésbé valószínű ez. Wii-s tapasztalatokból kiindulva jogos a fejlesztők aggodalma, és ez csak annyiban látatlan, hogy nem tudják, mennyire fogadják el a core játékosok a Wii U-t. A Nintendo a Wii U indulására nyilván kedvezményezte a külsős fejlesztőket, ezért viszonylag gazdag a felhozatal. De a részleteket nézve már érezhető az óvatosság: míg a Mass Effect 3-at kiadták Wii U-ra, a Leviathan és az Omega DLC-ket jelenleg nem tervezik, és a hamarosan megjelenő Trilogy kiadást sem.
Ami neked látatlan okoskodás, az másnak üzlet és komoly piackutatás
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
Az egyik tervezési szempont az volt, hogy ne legyen túl nagy a konzol, és hogy olcsó legyen gyártani (kicsi és egyszerű legyen az alaplap), mert a tabletes kontroller önmagában megdobja a gyártási költséget. Ezért választották azt, hogy egy lapkára teszik a CPU-t és a GPU-t. Ez sok hőtermelő kis helyre, az a hűtőborda, ami a Wii U-ban van (és a helyszűke miatt nagyobbra nincs lehetőség) talán még a 3.2 GHz-es Xbox processzorra se lenne elég, nem hogy a GPU-ra mellé. Nincs kizárva, hogy éppen emiatt szimplán alul van hajtva processzor .
Lehet nem egyezni velük, de valami miatt a Nintendónak fontos volt, hogy kicsi legyen a doboz
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
A külső memória sebességét 17GB/s-ben maximalizálták a csipek katalógusadatai alapján. A grafikus mag tartalmaz 32MB saját eDRAM-ot. A felhasználói programoknak - játékoknak - "csak" 1GB éhető el a 2-ből. Némileg gonosz összehasonlításként:
360: 22.4 GB/s + eDRAM for framebuffer
PS3: 25.6 GB/s main memory BW + 22.4 GB/s graphics memory BW, no eDRAMGTX 680: 192.2 GB/s
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Toyota topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...