Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Resike

    tag

    válasz Abu85 #141 üzenetére

    Nem kell direkten optimalizálni? Az elmúlt 20 évben a fejlesztők 99%-ban a kis textúrákat egyetlen egy nagy fájlba töltik be és azon belül virtuálisan bontják azt kisebb részekre hogy ne kelljen lapozgatni jobbra-balra és memóriakezelő se duguljon be a reserve-commit hívásoktól.

    És nem olyan nincsen hogy egy fájlt kétszer raknak be a VRAM-ba, egyszer betöltik és utána csak a hivatkozások mutatnak ugyanarra a memóriarészre, így lesz egy nagy textúrából több kicsit.

    A nvidiát meg lehet bashelni de ők legalább tömörítik a memóriában az egyszínű pixeleket, és mindezt úgy hogy nem a többi komponenstől szívnak el erőforrást mindeközben.

    Az meg a legviccesebb az egészben hogy miután a 970 hogy le lett húzva a lassabb elérésű memórialapkái miatt, erre most az AMD eladja kvázi ugyanezt feature-ként ami még sokkal lassabban is fog működni, valamint extra terhelést dob a rendszer többi részére, csak azért hogy lespúrkodjanak pár extra gigabájtot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák