- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Ahogy általában, úgy most sem konkrét márkára, típusra kerestem. Amit nekem fontos, hogy az autóimban legyen "tartalék", dinamikus menetteljesítményekkel bírjon, elegendö helyet biztosítson 2-4 embernek, megbízható legyen, és praktikusan használható a hétköznapokban.
Pluszban jött ezek mellé, hogy most automatát akartam/kellett vennem egy kiújuló gyerekkori sérülés miatt. Elsö gondolatok között végigmentem az Opeleken is elhiheted, közel 15 éve használom a márkát, mindig nagy megelégedéssel, és továbbra is tartom, hogy ár/érték arányban a piac egyik legjobbjai között van.Sajnos mind a Corsa, mind az Astra OPC kizárólag 3 ajtósként létezik, az pedig valamennyire megöli a praktikumot, ha mondjuk bövül a család, hasonlók. Az Insignia OPC pedig valóban egy dögösen kinézö családi autó, tetszik is nagyon, ültem is olyanban, és bár sokan szidják a bunkerszerü belsöt, alapvetöen nem éreztem magam vacakul benne.
Ami nálam végül kizárta az az, hogy a dinamikája elmarad attól, amit az ereje sejtet, köszönhetöen a szintén sokat szidott sárnehéz saját tömegnek (1800kg körül van), és automata változatban még rosszabb a kép.
Nyilván a hangja a V6 miatt pazar, de 325 lóeröhöz képest pl. a GTI 230 lóval minden tekintetben gyorsabb nála, míg a vegyes fogyija ennek 8,5 liter körül megáll, az OPC-knek meg 11-12 liter körül van, ami azért elég szignifikáns különbség.
Sokat bújtam az Insignia fórumot is, és - nyilván, bármely autónál összerakható ilyen lista, tudom - számos olyan típusbaja van, amivel nem szerettem volna bajlódni egy ilyen értékü autónál. A leömlö repedés csak apróság persze, de a gurunál nem egy OPC-t borítottak szét, mivel relatíve könnyü megfözni különösen a hátsó hengersort. És ez a "csomag" így már nem volt elég vonzó sajnos.
Azért a Bora és a 7es Golf némiképp más korszak terméke, így alaptalannak tartom az összehasonlítását. Elfogadom, hogy neked nem jött be a Bora minösége, de ahogy írtam is, nem az alapján veszek autót, hogy mennyire esik jól nyomkodni a müszerfalat, vagy milyen mélységig van anyaggal burkolva az ajtó. Én a Vectra egyébként sokat szidott belterével is tökéletesen elvoltam, ahhoz képest pedig pl a Golf beltere komoly minöségi elörelépést nyújt szerintem.