Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Szada85 #5 üzenetére

    nem tudom, mit keresel, amit az opel nem ad meg, de mindig is volt sportos autója. akár astra opc, akár insignia opc, corsa opc nürburgring, stb.

    nekem volt személyes tapasztalatom fóccvágennel, de kikezeltük. sőt, abban, hogy vectrát vettem anno, igen jelentős rész volt az, hogy előtte egy fóccvágen borát hajtottam. a borát, ha nem céges autó lett volna, két hónap után felgyújtom és belököm a Tiszába, annyira gagyi autó volt. persze, mondhatod, hogy régen volt, de utána a fóccvágen ráfeküdt a dízel vonalra, a benzines autói nullát se értek, de legalább a dízelük csalt.

    úgyhogy kisebbrészt az a gond, hogy elhagytad az opelt, nagyobbrészt az, hogy fóccvágen felé. egy jó autóból átültél egy gagyiba.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • válasz Szada85 #10 üzenetére

    Én viszont úgy néz ki távozom az Opeles ligából jövőhéten. Hétfőre kértem időpontot a szervizbe ,lesz egy átfogó átvizsgálás hogy makulátlan legyen. És meghirdetem.

    [ Szerkesztve ]

    A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

  • bambano

    titán

    válasz Szada85 #9 üzenetére

    A borában nem a beltér minősége fájt nagyon, különös tekintettel arra, hogy a "borám" magas felszereltségű autó volt, így a beltérre sose volt egy rossz szavam se (idézőjel, mert cégautó volt). A külseje olyan, amilyen, nem volt kedvenc, de nekem belefért.

    A borámban azt utáltam borzalmasan, hogy lomha volt, mint a dög, a 105 lovas 1.6 szívó benzinest a 100 lovas 1.6 szívó benzines g astrával bármikor 3x körbeautóztam, miközben az astra több literrel kevesebbet fogyasztott. Emellett a vectrám is nagyjából annyit vagy kevesebbet fogyasztott, mint a bora, miközben nem összemérhető módon ment.

    A másik, amit utáltam a borámban, hogy folyton elromlott benne valami. Hol a csomagtér zárja, hol a benzintank zárja, hol ez-az-amaz, valami mindig rossz volt rajta, és a popest ügyfélkezelése se volt a csúcson. amikor megláttam, hogy 6500 Ft/liter egységárú motorolajat kell bele önteni, elszállt az agyam. a borámat bő két évig használtam, nagyjából 3x annyi bajom volt vele, mint a vectrámmal 14 év alatt. amikor a borámat le kellett adnom, mert elmentem a cégtől, akkor vettem a vectrát, és pont a bora miatt esett bele az agyamba, hogy mégegyszer alulmotorizált ócskavas nem lesz a családban.

    gti vegyes fogyija 8.5 körül. ahha. bolond vagy, ha elhiszed.

    oké, legyen tartalék. a vectra 211 ló, az 1.6os turbós opel motor meg 190-nél végződik, miközben az astra, amibe belerakják, harmadával könnyebb. az utolsó német opel astrákban az 1.4-es turbós benzines ugyanolyan tömeg/teljesítmény aránnyal rendelkezik, mint a 3.2-es vectra. nem elég?

    továbbra is az a véleményem a fóccvágenekről, hogy a bora egy gagyi autó volt, és azóta csak lefelé ment a konszern. mostanában nagyon afelé hajlok, hogy a vectrámat nem adom el, oldtimer játszós autót csinálok belőle.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • válasz Szada85 #14 üzenetére

    Aligha csináltál rossz vásárt. Nem vagyok német autó fan de azért a VW jobb autókat készít mint az Opel. Nem véletlen hogy nekik nagyon megy míg a villámos márka majdnem csődbe ment csak szerencséjükre a franciák (PSA) megvette a céget.

    Més que un club!

Új hozzászólás Aktív témák