- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autóhifi
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- SSD kibeszélő
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
nem tudom, mit keresel, amit az opel nem ad meg, de mindig is volt sportos autója. akár astra opc, akár insignia opc, corsa opc nürburgring, stb.
nekem volt személyes tapasztalatom fóccvágennel, de kikezeltük. sőt, abban, hogy vectrát vettem anno, igen jelentős rész volt az, hogy előtte egy fóccvágen borát hajtottam. a borát, ha nem céges autó lett volna, két hónap után felgyújtom és belököm a Tiszába, annyira gagyi autó volt. persze, mondhatod, hogy régen volt, de utána a fóccvágen ráfeküdt a dízel vonalra, a benzines autói nullát se értek, de legalább a dízelük csalt.
úgyhogy kisebbrészt az a gond, hogy elhagytad az opelt, nagyobbrészt az, hogy fóccvágen felé. egy jó autóból átültél egy gagyiba.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
bambano
titán
A borában nem a beltér minősége fájt nagyon, különös tekintettel arra, hogy a "borám" magas felszereltségű autó volt, így a beltérre sose volt egy rossz szavam se (idézőjel, mert cégautó volt). A külseje olyan, amilyen, nem volt kedvenc, de nekem belefért.
A borámban azt utáltam borzalmasan, hogy lomha volt, mint a dög, a 105 lovas 1.6 szívó benzinest a 100 lovas 1.6 szívó benzines g astrával bármikor 3x körbeautóztam, miközben az astra több literrel kevesebbet fogyasztott. Emellett a vectrám is nagyjából annyit vagy kevesebbet fogyasztott, mint a bora, miközben nem összemérhető módon ment.
A másik, amit utáltam a borámban, hogy folyton elromlott benne valami. Hol a csomagtér zárja, hol a benzintank zárja, hol ez-az-amaz, valami mindig rossz volt rajta, és a popest ügyfélkezelése se volt a csúcson. amikor megláttam, hogy 6500 Ft/liter egységárú motorolajat kell bele önteni, elszállt az agyam. a borámat bő két évig használtam, nagyjából 3x annyi bajom volt vele, mint a vectrámmal 14 év alatt. amikor a borámat le kellett adnom, mert elmentem a cégtől, akkor vettem a vectrát, és pont a bora miatt esett bele az agyamba, hogy mégegyszer alulmotorizált ócskavas nem lesz a családban.
gti vegyes fogyija 8.5 körül. ahha. bolond vagy, ha elhiszed.
oké, legyen tartalék. a vectra 211 ló, az 1.6os turbós opel motor meg 190-nél végződik, miközben az astra, amibe belerakják, harmadával könnyebb. az utolsó német opel astrákban az 1.4-es turbós benzines ugyanolyan tömeg/teljesítmény aránnyal rendelkezik, mint a 3.2-es vectra. nem elég?
továbbra is az a véleményem a fóccvágenekről, hogy a bora egy gagyi autó volt, és azóta csak lefelé ment a konszern. mostanában nagyon afelé hajlok, hogy a vectrámat nem adom el, oldtimer játszós autót csinálok belőle.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPhone topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Horgász topik
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...