- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- OLED TV topic
- Házi hangfal építés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- iPad topik
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Köszönöm a kedves szavakat, ugyan lassan két hónap eltelt, de még mindig megvan az "újdonság varázsa". Nagyon más világ sok tekintetben, nem csoda, elvégre tizenX év van az elözöhöz képest, számos dolog tetszik benne, de vannak dolgok, amik annyira nem (vagy legalábbis még nem másztam bele VCDS-sel, hogy ki lehet-e kapcsolni. ), majd lesz erröl is poszt természetesen.
Hidd el bambano, nekem is fura, hogy 15 év Opelezés után most más márka a napi szaladgálós, de sajnos a márka nagyon elengedte ezt a sportos vonalat, vagy ami meg van, az nem az a csomag, amit kerestem. De ki tudja, mit hoz a jövö, majd meglátjuk, a GSi megvan, és meg is lesz, szóval félig mindig villámos maradok.
-
Szada85
aktív tag
Ahogy általában, úgy most sem konkrét márkára, típusra kerestem. Amit nekem fontos, hogy az autóimban legyen "tartalék", dinamikus menetteljesítményekkel bírjon, elegendö helyet biztosítson 2-4 embernek, megbízható legyen, és praktikusan használható a hétköznapokban.
Pluszban jött ezek mellé, hogy most automatát akartam/kellett vennem egy kiújuló gyerekkori sérülés miatt. Elsö gondolatok között végigmentem az Opeleken is elhiheted, közel 15 éve használom a márkát, mindig nagy megelégedéssel, és továbbra is tartom, hogy ár/érték arányban a piac egyik legjobbjai között van.Sajnos mind a Corsa, mind az Astra OPC kizárólag 3 ajtósként létezik, az pedig valamennyire megöli a praktikumot, ha mondjuk bövül a család, hasonlók. Az Insignia OPC pedig valóban egy dögösen kinézö családi autó, tetszik is nagyon, ültem is olyanban, és bár sokan szidják a bunkerszerü belsöt, alapvetöen nem éreztem magam vacakul benne.
Ami nálam végül kizárta az az, hogy a dinamikája elmarad attól, amit az ereje sejtet, köszönhetöen a szintén sokat szidott sárnehéz saját tömegnek (1800kg körül van), és automata változatban még rosszabb a kép.
Nyilván a hangja a V6 miatt pazar, de 325 lóeröhöz képest pl. a GTI 230 lóval minden tekintetben gyorsabb nála, míg a vegyes fogyija ennek 8,5 liter körül megáll, az OPC-knek meg 11-12 liter körül van, ami azért elég szignifikáns különbség.
Sokat bújtam az Insignia fórumot is, és - nyilván, bármely autónál összerakható ilyen lista, tudom - számos olyan típusbaja van, amivel nem szerettem volna bajlódni egy ilyen értékü autónál. A leömlö repedés csak apróság persze, de a gurunál nem egy OPC-t borítottak szét, mivel relatíve könnyü megfözni különösen a hátsó hengersort. És ez a "csomag" így már nem volt elég vonzó sajnos.
Azért a Bora és a 7es Golf némiképp más korszak terméke, így alaptalannak tartom az összehasonlítását. Elfogadom, hogy neked nem jött be a Bora minösége, de ahogy írtam is, nem az alapján veszek autót, hogy mennyire esik jól nyomkodni a müszerfalat, vagy milyen mélységig van anyaggal burkolva az ajtó. Én a Vectra egyébként sokat szidott belterével is tökéletesen elvoltam, ahhoz képest pedig pl a Golf beltere komoly minöségi elörelépést nyújt szerintem.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #7 üzenetére
Ugyan, 1 Opel így is marad a családban, és bár az utóbbi idöben inkább olvasom csak a fórumot, még nem távolodok el.
-
Szada85
aktív tag
Nincs is ezzel baj, egymástól eltérö vélemények találkoznak, Neked az a tapasztaladot a VAG családdal ami, nekem eddig Opeleken kívül nem volt más, így most mondhatni kísérleti jelleggel kipróbálok valami újat, aztán meglátjuk, mennyire válik be, mennyire fog tetszeni.
A gyári, papíros értékeket én is fenntartásokkal szoktam kezelni, így a GTI-re írt 6,2-6,5-ös vegyes átlagot én sem hiszem el, amit írtam 8,5 az a saját utolsó ~3000 km átlaga, tankolással is nagyjából kijött, tehát nem légböl kapott.
Néztem 1.6-os túrós Astrát is 200 lóval, de a GTI még így is jobb tömeg/Le aránnyal bír (Vectra 7,7/ Astra 7,1, Golf 6,7kg/Le), plusz a sperr miatt induláskor is van elönye.
De mégegyszer írom, semmi gond, neked nem jött be a dolog, én meg majd most kipróbálom. Hidd el, elég sok olyan vas van az autonörd listán, amit szívesen kipróbálnék, csak egyelöre nincs elég macisajt hozzá, így elsö körben maradt ez.