Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alogonomus

    őstag

    válasz Egon #15 üzenetére

    Például azért, mert a Steam-mel kötött szerződésben nem szerepel GFN-típusú közbeékelődő harmadik szereplő.
    A launcheren keresztül a játékplatformok például anonim adatokat is gyűjtenek a gépedről, amivel szintén kereskednek, mert a játékkészítőknek aranyat ér, ha tudják melyik hardver mennyire elterjedt valójában, mik a trendek. Neked nem fáj az anonim adat begyűjtése, nekik haszon. Ezt is figyelembe veszik, amikor egy kiadóval szerződést kötnek. Nagy kiadó -> népszerű játékok -> sok millió újabb számítógép, amiről pontos, naprakész és kereshető adatbázissal rendelkeznek majd -> olcsón beveszik/jól megfizetik a kiadót.
    A játékplatformokat nem csak nem érdekli, hogy a GFN éppen milyen paraméterekkel üzemelteti a virtuális gépeket, de még az adatbázisaik használhatósága is csökken, ha megjelenik benne jelentős mennyiségű GFN kamugép, amiről random - futtatott játékhoz igazított - paramétereket küld vissza a launcher a játékplatform adatbázisába.

  • Alogonomus

    őstag

    válasz Egon #23 üzenetére

    Ahhoz, hogy a GFN ne zavarjon bele az adatbázisokba, a játékplatformoknak egy egyedileg átalakított klienst kellene legyártaniuk és karbantartaniuk, ami nem küld vissza adatokat. Ezt "jófejségből" nyilván nem csinálnák meg, tehát a Nvidia kénytelen lenne azt megfinanszírozni. Ehhez viszont hivatalos kapcsolatfelvétel és szerződések kellenének, amihez viszont az Nvidia-nak nem fűlik a foga, mert "ingyen" szeretne felhasználókat szerezni.
    Ráadásul még ha meg is oldanák a kamu adatok problémáját, akkor is a játékplatformok elveszítenék azokat olyan adatokat, amiket eddig a játékos saját gépétől megkaptak, de a játékot GFN-en keresztül futtatva már nem kapnak meg.

Új hozzászólás Aktív témák