Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #32839680 #6 üzenetére

    Nem. Azt a legyet amúgy sem számolná ki. Arról van szó, hogy a textúrázás abból a szempontból történik, hogy a végső képkockát mennyi információból lehet előállítani. Ne feledd, hogy pár DX11-es játékban vannak 16384x16384 texeles textúrák. Ehhez képest még mindig Full HD-s képeket számolunk. Ha van pár ilyen részletes textúra a képen (márpedig van, és nem kevés), akkor a texelek zöme egyszerűen csak a helyet foglalja a memóriában, mert bilineáris szűréssel például 4 texelre van szükség egy pixel számításához. A megatextúrázás csak azokat a texeleket rakja a VRAM-ba, amelyekre szükség van, míg a többi ott van a rendszermemóriában.

    (#7) MCBASSTION: [link] - ez a klaszteres. A többire nincs linkem. Azokat kaptam. Ha valami érdekel, akkor az előadó oldalán idővel fent lesz. Vagy mondod, hogy mi érdekel és elküldöm.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák