Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Andralin

    aktív tag

    válasz Andralin #48620 üzenetére

    Örömmel jelentem, hogy meg van javítva a felpúposodott akksi. :DD

    Beadtam a szakszervízbe, négy nap alatt kész lett. Fel sem merült, hogy nem csinálnák meg garanciában, pedig már másfél éve vettem a készüléket, a második éves garancia terhére kérdés nélkül megcsinálták.
    Sőt, egy ugyanolyan S7E cserekészüléket kaptam a javítás idejére, szóval le a kalappal a Samsung előtt! :R

    Azért vannak érdekes, kicsit furcsa dolgok.
    A bejelentett hiba csak a hátlap felpúposodása volt. Ennek ellenére érdekes módon cserélték a kijelzőt is! :Y

    Mikor döbbentem kérdeztem, hogy azt miért kellett cserélni, hiszen semmi baja nem volt, azt mondták, azért, mert csíkozodott. Mondtam, hogy másfél év alatt semmi ilyesmit nem vettem észre, a kijelző mindig tökéletesen működött. Erre azt mondták, hogy műszerrel bevizsgálták a telefont és hibás volt a kijelző, csíkozódott, ezért azt is cserélték. És hogy örüljek neki, hogy lett egy új kijelzőm is. :U

    Valamint abban biztos vagyok, hogy a nyomógombok is cserélve lettek, mert a hangerő le gombon volt egy apró kis benyomódás, ami most már nincs ott. És szerintem az USB csatlakozója sem a régi, de ebben nem vagyok 100% biztos.
    Mielőtt elhoztam, meg is néztem az IMEI számát, hogy tényleg jó készüléket kaptam-e vissza, de az jó volt, a hátlapon és a szoftveres menüben is a régi IMEI szerepel.

    Ez amúgy tényleg így működik? Beviszed garis akksicserére a telefont és amit találnak rajta szerintük hibát, azt mindet javítják egyúttal?

    Szeritetek tényleg örülnöm kellene, hogy a tökéletesen működő kijelző helyett kaptam egy újat? Vagy inkább gondom lehet belőle később?

Új hozzászólás Aktív témák