- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook hibák
- Azonnali notebookos kérdések órája
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Autós kamerák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
Hirdetés
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nkmedve
őstag
Vicces egy ilyen kirohanást olvasni egy engine techdemó alatt. Akkor úgy kell értelmezzem, hogy számodra az egész itteni téma érdektelen.
Amúgy azért raktam ezeket, mert itt látszanak közelebbről a karakterek (és ahogy mondtam in-game is így néznek ki). In-game képeket/videókat nehéz találni amelyeknél a karakterek lennének az előtérben és nem valami pusztítás. Most csak ezért nem fogom újra letölteni azt a 60+ GB-t hogy saját screenshot-okat lőjek, főleg hogy kevesebb mint egy hónapja törültem le.
[ Szerkesztve ]
-
nkmedve
őstag
Nekem úgy tűnt játék közben, hogy ugyan az, vagy nagyon hasonló a grafikai szint, de persze sok függ a körülményektől/világítástól. Itt van pl. egy gameplay ahol valamennyire látszanak a karakterek, csak a sok árnyék miatt az arcok nehezebben láthatóak:[link] (4K-ban azért nem rossz).
Na de kicsit elmentük off fele...
-
Tyrel
őstag
Tudom, de a Lumberyard annyi hogy az Amazon bevásárolta a CryEngine akkor épp aktuális verzióját, és elkezdte beleszórni a saját felhőszolgáltatásaihoz szükséges dolgokat, kiegészítéseket, fejlesztői tool-okat... Alapvetően CryEngine, csak erősen customizálva az Amazon által.
Szerintem ha kicsit megerőltetik magukat akkor még mindig lehet köztük átjárás is, pl. ha az Amazon akarná simán belevásárolhatná a Lumberyard-ba ezt az RT ficsőrt...
Turenkarn
-
Tetsuo
aktív tag
Már ne haragudj, de a Youtube-on található videók szerint az in-game grafika köszönőviszonyban sincs azzal a képpel, amit beágyaztál.
A lényeg az lenne, amit a folyamatos játék közben látsz. Alig van különbség mondjuk egy évtized alatti "fejlődés" folyamata során. Hogy a menü hogy néz ki, az nem a grafikai technikáknak, hanem egy esetleges jobb kidolgozottságnak köszönhető (amit akár tíz évvel ezelőtzt is kivitelezhettek volna, nem volt technikai akadálya), mert ennyi erővel a Pixar grafikáival is demonstrálhatnál, mégsem azzal játszunk valós időben. -
sb
veterán
Én meg csak arra értettem, hogy ez így is összehasonlítható szvsz, mert nincs szoros összefüggés azok között amit írsz.
Vagy én nem vagyok képben, de úgy tudtam 4K RT jelenleg diafilm.
Tehát ha ez a cucc semmit nem visz el raszterizálásra a gpu-ból és amellett fut az RT 30+ fps-sel akkor már jobban állunk összehasonlíthatóság nélkül is.1. Nem hiszem, hogy az RT-t a gpu terhelése fogja vissza. Van dedikált feldolgozó rá, gyanítom az a szűk keresztmetszet. Tehát itt úgysem játszik az RT on-off. Ill. a ram, az nyilván szűk amúgy is, de itt meg nem hiszem, hogy sokat oszt-szoroz a raszter mellett elvitt sávszélesség.
2. Gpu sebességben sem hiszem, hogy a raszterizálás lassúsága dönt. Lehet vmi 40fps adott geometriai részletességi szinten, extra shader terheléssel... meg lehet 140fps is. Az RT meg ettől még mindkettőre ugyanannyi erőforrást fog igényelni.Röviden: A raszterizálás és RT sebessége mástól függ, így a sebsség arányuk között sincs komolyabb összefüggés. Kivéve talán a ram sávszélességet.
-
hombre[EU]
veterán
Kár,hogy alig használják a Cryengine-t. Pedig a Robinson the journey a hw-hez képest impresszív látványt nyújt, igaz ez az egyetlen dolga a játékban
Life, Uh, Finds A Way
-
nkmedve
őstag
"Már ne haragudj, de a Youtube-on található videók szerint az in-game grafika köszönőviszonyban sincs azzal a képpel, amit beágyaztál."
Ahogy mondtam, közelről nézve a karakterek in-game is hasonlóan néznek ki (és pontosan úgy mint a menüben mivel az nem előre renderelt, így a Pixar-os hasonlatnak semmi alapja). Az, hogy mozgás közben távolról nem látszik minden pórusuk (ezen még a kissebb felbontás + AA + YT tömörítés sem segít), esetleg egy másik jelenetben a megvilágításuk nem olyan jó mint az adott cutscene-ben, az a lényegen nem változtat, miszerint hatalmas fejlődés volt 2005 és 2015 között. De hogyha a cutscene túl jó, akkor tessék egy másik karakter, ez már teljesen in-game: [link] (csak 1080p + AA, úgyhogy a részletek nem az igaziak, de szerintem így sem olyan rossz)
"A lényeg az lenne, amit a folyamatos játék közben látsz."
Mozgás közben is ég és föld a különbség ha mondjuk a 2004-es Far Cry-t hasonlítjuk valamelyik újabb utódához (FC 4-5). De maradhatunk az eredeti COD2 vs COD BO3 közötti összehasonlításnál is, kétlem, hogy bárki is vitatná, hogy az újabb játék fényévekkel jobban néz ki.
"hanem egy esetleges jobb kidolgozottságnak köszönhető"
Nyilván a kidolgozottság nagyon fontos, az egyik leglényegesebb eleme a grafikának (régebben is az volt csak akkor sokkal több volt a limitáció). Lehet bármilyen jó egy grafikai motor ha nincsenek megfelelő minőségű asset-ek a játékban, nem hiába éljük a nagy felbontású textúra-pakkok korát.
-
macman507
aktív tag
Ez nagyon jól néz ki!
Megint lehet gépet újítani?
1hs,.2HS,.3HS, yay! ;)
-
sb
veterán
Tehát továbbra sem a raszterizálástól függ az RT sebessége és, hogy milyen arányban lassítja az egész rendert. Ennyiről beszéltem.
Mondjuk én abból indultam ki, hogy semmilyen érdemi RT nincs 4K-ban. A BF is azután gyorsult ha jól tudom, hogy még tovább butították, de passz, hogy most milyen minőségű.
A videón se 2fps van, minőségre sem tűnik gagyinak, de majd meglátjuk. -
komi77
senior tag
Dícséretes, hogy találtak elérhetőbb megoldást a sugárkövetésre. Kérdés, hogy milyen módon jut el a felhasználóhoz. Most az Nv hardwarei a választható alternatívák. Jó lenne ha többen is beállnának a crytek rendszere mögé. Úgy tűnik ez a ficsör most a menő, és valljuk be nem volna rossz ha egyre több játék használná. Komoly kihívás lehet az Rtx kártyáknak ha ez terjed el hamarabb. Főleg, hogy meglévő, korábbi vga-k is boldogulnak vele. Bizakodjunk
Szegény ember kézzel nőz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Paraméterezhető. Itt van egy kép a voxelizációról. [link]
(#157) atok666: Nem igazán. A voxel csak reprezentáció, csupán a számoláshoz. Kirajzolás szintjén csak üres négyzetek. Az adatok, amiket hordoznak, azok a lényegesek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox One X 1TB Konzol Gyári Kontroller Nagyon szép állapot. Ajándék játékokkal.
- Új 2Drive Elektromos hoverboard, 6.5" kerekek, 15 km hatótávolság, 10 km/h sebesség, 500W (2 x 250),
- RODE smartLav+ csíptetős mikrofon okostelefonhoz
- Shelly Duo RGBW (GU10) WiFi-s, színhőmérséklet és fényerőszabályozható fehér + színes okosizzó
- Új HP OfficeJet Pro 9012E multifunkciós színes tintasugaras nyomtató, A4, ADF, Duplex, Wi-Fi, LAN, H