Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KőkorSzaki

    tag

    Én úgy gondolom, de javítsatok ki ha tévedek, hogy ez az iparág történetének legjelentősebb visszahívása. Szerintem nagyon sokan vannak, akik csak néznek ki a fejükből, hogy akkor most mi van. Ebből mindenki csak rosszul jöhet ki, és itt Magyarhonban mi a legkevésbé leszünk az Intelre gyakorolt hatásával elfoglalva. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a magyar kereskedelem fel van-e készülve egy ilyen helyzet komoly és konfliktusmentes megoldására, vagy jön az, hogy "használd a két 6GB-os portot", meg "nem lehet adatvesztés, nyugi" (csak hazugságvizsgáló ne legyen a közelben, vagy majd azt mondjuk hogy á az a kilengés valami földrengés lehetett, Richter 6).

    [ Szerkesztve ]

  • KőkorSzaki

    tag

    válasz L4mie #252 üzenetére

    1. Szerintem alapból a vásárló fog pislogni amint elhajtják azzal, hogy bevizsgálták és működik.

    2. Mo-on a garanciát a legtöbb kereskedő sem érti, hogy nem arról szól, hogy 1-2 évig garantálni kell a termék működését, hanem arról, hogy ha a gyártáskor meglévő hibák megjelennek jótállási időben, akkor nem a tulajnak kell bizonygatni, hogy az bizony a gyártó hibája, hanem ez az alapértelmezés és el kell hárítani a gyártáskor meglévő hibát.

    3. További szépség, hogy nincs jól leírva, hogy mi a "hiba": ami megfigyelhető a bevizsgálás alatt, vagy amiről egyébként "köztudott", hogy problémát fog okozni.

    Szóval lesz ott nagy pislogás és sértődés mindkét oldalról, gyűlnek majd a bejegyzések a vásárlók könyvébe amit megválaszolnak X napon belül azzal hogy a bevizsgált alkatrész hibátlanul működik (+ esetleg még azzal, hogy nincs hivatalos tudomásuk hibáról).

Új hozzászólás Aktív témák