Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathulhu

    addikt

    válasz namaste #12 üzenetére

    A teljesítmény megkétszerezése történhet a sebesség kétszerezésével vagy a magok számának duplázásával.

    Ez csak akkor igaz, ha a kod minden resze tokeletesen alkalmas parhuzamositasra. Amennyiben csak egyetlen kodreszlet is meg kell varja az osszes szal futasanak eredmenyet, mar nem igaz a fenti allitas. Es akkor meg a terhelest is teljesen egyforman kell elosztani a szalakon, ami szinten ugymond a lehetetlen kategoria.

    #9, #10 Miért nem kezeli az Android a két magot? Hogy értitek? Többszálas tesztek mutatják, hogy a programok kihasználhatják. Az akadások eltűnéséhez a GPU-t kellene használni, erre már történtek lépések a 3.0-ban.

    Nezzuk pl a UI szalat: jelenleg egyetlen szal felelos pl az osszes UI muvelet vegrehajtasaert. Amig egyetlen alkalmazas fogja pl ezt a szalat, addig minden masnak is varnia kell, mig sorra nem kerul. Ha kulon szalat inditasz a UI-od adott idoben torteno frissitesere, akkor (kiveve a surface viewt) nagyon csunya hibakat tudsz okozni.
    Az hogy maga az alkalmazasod hany szalon dolgozgat, az rajtad all, egyedul toled fugg mennyire optimalizalod ebbol a szempontbol, de maga az Android felepitese ezt nem igazan preferalja.

    Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

Új hozzászólás Aktív témák