- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Autóhifi
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
k.
őstag
Az egész az imidzsről szól.
Hogy ő megteheti, az ő ismerősi körében ez számít jónak, hogy mutatja a világba, hogy Handras-t idézzem: " Nem szarral gurigázik".
Ez a lényeg, többnek látszani. Komolyabbnak, profibbnak.
Mesélte ismerősöm-elég komoly cége van a családjának-, hogy elmennek egy tárgyalásra, és azonnal lesik az öltönyt, a cipőt, hogy milyen a névjegykártya anyaga, hogy azon ne ingyenes mail cím legyen-pl gmail és tsai, hanem pl jozsi@jozsinakacége.hu.
A Brand képes az embert komolyabbnak mutatni, és ez a lényeg.
Nem vitatom vannak igenis jó dolgok, amik azért annyik, mert tényleg fullprémium, de ez az egész alapjában erről szól.A legtöbben azért nyavajognak, mert mégtöbbet szeretnének. Valakinek egy autó pl 20on évesen nagy dolog, valaki pedig azon sír, hogy miért Peugeot-ja van, és nem BMW-je.
Többet akar az ember, természeténél fogva, és ha nem elég neki, akkor nyilván valóan szegénynek fogja magát érzeni, pedig simán lehet, hogy jobban él mint 100 másik.[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
Ismertség/marketing.
Hogy egy napjainkban tárgyalt téma legyen:
Beats fülesek: Nem szólnak messze úgy mint az áruk, de drágák, annyira azért jól szólnak, hogy az átlag ember igényét kielégítsék, igy pont jó mutatni, hogy ő már milyen szinten tolja.
Ezzel szemben ugyan annyiért ott a Bower&Willkins fejhallgató, ami mondjuk fele annyira sem ismert az átlagnak, de épp hülyére veri hangban az elöbbit. Az emberek nagyrésze divat/marketing/brand miatt az elsőt fogja venni. -
gabor85
őstag
Én azt gondolom hogy megéri néha többet áldozni.
Jól tudod te is, és a többi olvasó is hogy semmilyen termékazonosító cimke nem takarja mondjuk egy ruha valós anyagfelhasználását.
Vettem már100% pamut felsőt7000 forintért, és a negyedik mosásra olyan bolyhos lett hogy öröm volt tapizni. A legszebb az egészben hogy érintésre is elég jó volt aztán mégis...
A minőségben is vannak észrevehető különbségek: pl el nem vágott cérnaszálak jóval jellemzőbbek az olcsóbb ruhaneműkön.Szerintem a legfontosabb hogy soha ne úgy menjünk vásárolni hogy most "szükségem van rá" mert nincs cuccom a holnapi buliba, hasonlóan ahhoz mint aki éhgyomorral többet vesz, mert "kell".
-
JoeYi
őstag
két dolog van, az UV szűrés és a polarizáció. A cimkét amit a mostani szemcsiddel el tudsz olvasni azért van, mert polarizált. A régi nem volt az. De ez a tény nem befojásolja az UV szűrést. Attól hogy nem polarizált egy szemcsi még lehet UV szűrő képességű (igazából egy egyszerű üveglap is az)
Amúgy én azért nem kedvelem annyira a polarizált szemüveget, mert a telefonom kijelzője is polarizált így ha nem jó szögben tartom, akkor semmit nem látok a képéből. Ugyanez a fényképezőnél
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztalos klub
- Xbox Series X|S
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Parfüm topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Autós topik
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest