Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ROBOTER

    addikt

    válasz oalex #4392 üzenetére

    Külsőre is inkább csak messziről baba.

    Többen mondták már itt, hogy a "fémes mindenes" egy hülyeség, a felületnek kb. 25%-a fém. Az akksi hátlapja. A telefon többi része műanyag, az billentyűzet alatti rész hajlik mint a nádszál. Kíváncsi vagyok mennyi idő után fog szétkopni.

    Az a fém is olyan, hogy az "Nokia E-series" logó kidomborítja a hátlapot, és ha megnyomod, kb. 2mm-t be lehet nyomni (ilyenkor egyenesedik ki)

    Szóval ezen az alapon a Trabant is fémes mindenes, mert az alváz és a felnik fémből vannak.

    Természetesen a vibrálás dolgot nem fogom annyiban hagyni, a szervizben már felajánlották az LCD cserét. Csak ugye az lenne a minimum egy ilyen típushibánál, hogy vagy azonnali csere, vagy olyan cserekészülék biztosítása, amely minden funkciót helyettesít.

    Az elképzelés szinte tökéletes, a kivitel és a cég hozzáállása = nulla.

    Lassan 7 éve, amikor a 6310i megjelent, hasonló célközönségnek készülő telefon volt. Az enyém azóta is működik. Én 4 évig használtam, majd pihent, azóta a tesóm használja. Akksi még 1 hetet kibír simán.

    Na a 6310i úgy került piacra, hogy a bluetooth DUN és névjegyküldés működött. A Nokia saját headset-jeivel is percenként leszakadt (ami azért a bluetooth elsődleges felhasználása volt akkor). A PC Suite pedig egyáltalán nem működött bluetooth-on, ami szintén erősen reklámozott funkció volt. A hiba ismert és elismert volt.

    A piaci bevezetés után 1 évvel jelent meg a firmware (a 3. vagy 4. frissítés volt ez, amit csak szervizben lehetett elvégezni) és a probléma megoldódott.

    Egy kicsit kivan már vele a nemesebbik szervem, hogy félkész termékeket árulnak. Az EU fogyasztóvédő és versenytörvényi törvényhozóinak nem azzal kellene foglalkozni, hogy a Windows-ban milyen böngésző van, hanem hogy ez a rakás kaka ne kerülhessen piacra.

Új hozzászólás Aktív témák