- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPad topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Blizzard is hozzáfoghatna modernizálni a Dx9-ről
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Dr. Bubó
tag
Akkor lehet hogy mégis döcögősen fog indulni a DX12?
Várni kell kb ~1/2 évet még mire a jókkal elkészülnek?
Hajrá. -
jedis
senior tag
Aj aj Abu ! Két ilyen hír egymás után Van egy olyan érzésem, ma is "virtuális darstábla" leszel a zöldeknek !
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
-
Lustább fejlesztőgárdát nem sokat találsz (najó, a PC-s optimalizálásért felelős UBI csapat talán felveszi velük a "versenyt"), a tartalom simán elad náluk mindent. Bár erre az évtizedre már ellőtték a muníciót, a következő nagy dobás ~15év múlva a régijó diablo+starcraft VR kiadása lehet.
#6: "heroesban bevezették a 64bitet" - LoL Még jó, hogy az XP-kompatibilitásról tovább tudtak lépni
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
nagyúr
Még hogy nincsenek elkésve? A fenéket nem. Megint ott tartunk, mint anno a Dx9, majd a Dx10, majd a Dx11 esetében. Kijött az új Dx verzió, majd utána egy-másfél évvel már elkezdtek megjelenni is a játékok, amelyek támogatták, kihasználták őket.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
ViZion
félisten
+1
Megint lehet pixelvadászkodni a videókon, mert a 11/12 verzió tök egyforma lesz első körben...
anno dx11-re váltásnál is keresni kellett, h akkor ez most mitől lett dx11... ha nem látszik a különbség, akkor én le... ehh.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
nagyúr
De nagyot nevetnék, ha jövő ilyenkorra kiderülne nagy zsákutca az egész.
De azért optimista vagyok még mindig...
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
veterán
Szerintem igenis el vannak késve,megint várjunk másfél évet mire jönnek a valódi dx12 játékok? Lehet mire megjönnek addigra már a dx12.1 is megérkezhet.
duree54
-
válasz FollowTheORI #9 üzenetére
Buktatói vannak, elég komolyak: mivel alacsonyszintű elérést adtak minden mezei fejlesztő kezébe, nemigen lehet megjósolni milyen gyakran látunk kékhalált az amúgy se stabilitásbajnok win10 alatt.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
MongolZ
addikt
Egyre pesszimistább vagyok a DX 12-es cosdával kapcsolatban.
Ezeknek (a fejlesztőknek) elmondta valaki, hogy ezzel dolgozni kell? Ráadásul nem is keveset? Innentől kezdve bukta... -
Solten
addikt
Jo volt a hype es marketing mindenesetre: a DX12-vel eljon a kanaan tokegyszeru lesz konzolrol portolni, hu a fejlesztoknek tokegyszeru lesz az elete bla bla bla... Aztan jon a valosag: "...de a helyzet azert ennel bonyolultabb..."
Saor Alba
-
-
pkornel
aktív tag
Ahhoz képest mekkora nagy csodának indulta dx12 és hogy ez megváltoztat mindent és jó irányba ehhez képest mostanában csak az ilyen csalódást keltő hírek jönnek. Kezd kifulladni az ms-amd marketinggépezet és ilyenkor jön a valóság...
-
Cassi
senior tag
Nehéz dió ez egy olyan játéknál, mint a WoW, amely folyamatosan megy több mint 10 éve, miközben állandóan legalább 2 folytatáson dolgoznak. Egy ilyen rendszer alatt kicserélni a motort pokoli feladat.
-
-
Jack@l
veterán
Mitől lenne más? Nincs benne semmi új feature alapból, csak a procihasználaton segít. DX12.1-ben van pár újítás, de az is inkább memóriahasználaton segít, mint a látványon.
Lehet hogy beégett a nagy low level mantli hype?A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Fred23
nagyúr
Pedig kell az a DX12, de nagyon. Vulkan is kéne. Az olyan játékok, mint az AC-k vagy a GTA-k bizony meghálálnák.
-
őstag
Minden DX váltásnál kellett 1 -1,5 év mire "érezhető, szagolható, tapintható" lett a különbség. Nem tudom miért kell most ezen meglepődni, hónapok óta mondva van, hogy szép lesz, jó lesz, de kb. jövőre jönnek az első olyan játékok, amik tényleg DX12-esek.
Ha addig csak 2-3 olyan dx11 játékot kapunk, mint pl. a W3, akkor eltelik hamar ez a várakozási idő.Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
nagyúr
Egen, csak eddig hurráoptimizmus volt, hogy jó lesz, gyors lesz és igazából könnyű lesz implementálni, mert hát konzolra fejleszt úgy is mindenki. Most meg ott tartunk, hogy nem biztos, hogy gyors lesz, nem biztos hogy könnyű lesz implementálni, és a végén még az is kiderül, hogy annyira jó sem lesz...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Televan74
nagyúr
A Microsoftnak azonban szerencséje van itt is, mivel közel 150 olyan fejlesztőstúdió van a piacon, amelyek a konzolon alacsony szintű elérést használnak, vagy 2014-ben előre gondolkodtak és portoltak maguknak egy Mantle leképezőt, ahonnan gyorsan át lehet lépni DirectX 12-re.
Persze fontos megjegyezni, hogy még senki sem késett le semmit, egyszerűen csak annyi történik, hogy a DirectX 12-re való átállás mesterségesen fel van gyorsítva. Ez nagyrészt annak köszönhető, hogy több mint 100 stúdió kísérletezett a Mantle API-val, amit nagyon sokan arra használtak, hogy még a DirectX 12 előtt felkészítsék az adott videojáték-motort az alacsonyabb szintű eléréshez.
Én olvasatomban ez annyit jelent,hogy ezek a fejlesztők használni fogják a alacsony szintű apikat.Akik meg az Unreal és a Unity használják ők DX11 -re fognak továbbra is játékot kiadni. Náluk nehezebb lesz az átállás.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Fiery
veterán
Azert a DX12 vedelmeben azt erdemes megemliteni, hogy ez az egesz alacsonyszintu API tema eleg komoly paradigma valtas. A fejlesztok szamara ez egy igazi sokk. Oke, hogy 100+ studio (ami lehet 100 emberes studio meg 1 emberes studio is, de ez most lenyegtelen) kiserletezett a Mantle-lel, de honnan tudjuk, a kiserletezes meddig jutott, es hanyan mondtak azt, hogy:
a) Ez tuti cucc, ez a jovo, alig varjuk a DX12-t, es mar csinaljuk is a portolast
b) Nem rossz ez, de nagyon mas, mint a regi paradigma, nem kell ezt elsietni, van munkank boven
c) Ez csak egy rossz vicc, nem is erdemes addig foglalkozni vele, amig a DX11 kitartArrol meg ne is beszeljunk, hogy az ilyen 100+ studios szamok altalaban eleg szepen fel vannak inflalva Nem mindenki komoly erdeklodo, aki ilyenre feliratkozik. Ismerek olyan ceget (eleg kozelrol), ami bekerult a Mantle programba, pedig semmi koze a jatek (vagy epp jatekmotor) fejleszteshez.
-
Jack@l
veterán
válasz Televan74 #24 üzenetére
Két kattintás átrakni dx11-ről dx12-re a játékot UE4-ben pl.(gyanítom unity-ben is) Mért fejlesztenének only dx11-el, akik ezzel dolgoznak?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
nagyúr
-
Kristof93
senior tag
Unity csak erős jóindulattal nevezhető videojáték motornak, sokat nem kell tőlük elvárni. Unreal 4-en viszont csodálkozom, nekük nem a Microsoft csinálja a dx12-t Fable Legends miatt?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Kristof93 #29 üzenetére
Nem. A Microsoft is csinált egy implementációt és az Epic is. A Microsoft tervezi, hogy az elkövetkező egy év során bizonyos újításokat visszaírnak a main branchbe. De az nem volt tervben, hogy az Epic implementációja köhögős lesz, így az sem kizárt, hogy egy az egyben berakják az MS DX12-es leképezőjét, és az Epic kidobja a sajátját.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GodGamer5
addikt
Október van és még egy tetves játék sem jött ki dx12-vel! Vicc! Mindenki csak tákolja az engine-jét, de ez így csak kínlódás. Azért remélem nem csak a Fable jelenik meg ebben az évben dx12-vel.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Sanchez638
addikt
Én Glide-t akarok! Fejlesszenek abba. Aztán lehet elő venni a Voodoo2-es kártyákat és sli-be kötni.
[ Szerkesztve ]
Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!
-
miresz
veterán
Én nagyon remélem,hogy lesz valami a DX12, Mantle,Vulcan,API-ből valami,mert ez a DX11 vicc kategória,egyhelyben topogás 2015-ben. Az átállás lassúsága, meg a fejlesztők lustasága megint.
-
Fiery
veterán
válasz Sanchez638 #32 üzenetére
Voodoo2: 0,09 GigaPixel/s
2 db Voodoo2 SLI-ben: 0,18 GigaPixel/s
Fury X: 67,2 GigaPixel/sSok sikert az SLI-be koteshez
-
nagyúr
válasz Televan74 #35 üzenetére
A wikis lista nagyon mókás, például a szerint már megjelent az Ashes of the Singularity.
Az ARK talán most, holnap fogja megkapni a Dx12 patch-et (ha nem csúszik megint), és ezzel az első Dx12-es játék lesz, rajta kívül talán a Fable jelenik meg idén, és kész...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Early Access szinten megjelent. [link] - itt lehet megvásárolni a FOUNDER'S LIFETIME EDITION verziót 100 dollárért, és ez a licenc később az összes verzióra, DLC-re és kiegészítőre jó lesz. Ugyanaz, mint a Steam Early Access, csak a Stardock saját áruházat használ.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Milgram1
aktív tag
En nem ertem mit turelmetlenkednek nehanyan, kesik meg minden de majd meglesz es szep es jo lesz minden.
Nem tudom miert olyan nagy baj az hogy DX11 alatt kell jatszani addig. -
do3om
addikt
Abu szerint az éven 30 játék jön DX12-re és mindenki erre fejleszt és erre ad ki mindent, brutális sebességgel terjed.
2 hónap van még az évből, bár lehet ő kap 13. havi fizut és ez kavar be.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt az MS mondta, és egy éves időtartamra van számolva az API megjelenésétől.
Én azt mondtam, hogy hozzávetőleg két tucat low-level játék lesz egy éven belül.Ezek a játékok (patchek) jönnek low-level eléréssel:
Adr1ft
Aquanox Deep Descent
ARK: Survival Evolved
ARMA 3 Tanoa
Ashes of the Singularity
Battlezone
Call of Duty: Black Ops III
DayZ
Deus Ex: Mankind Divided
DOTA 2
EVE: Valkyrie
Fable Legends
Far Cry Primal
Gears of War: Ultimate Edition
Just Cause 3
Hitman
Mass Effect: Andromeda
Mirror's Edge Catalyst
Need for Speed
Plants Vs. Zombies: Garden Warfare 2
Rise of the Tomb Raider
Robinson: The Journey
Sea of Thieves
Star Citizen
Star Control
Star Wars Battlefront
OVERKILL's The Walking Dead
The Assembly
Tom Clancy's The Division
World War ToonsEz nem mind, viszont én ezekről tudok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kronos3000
senior tag
Vagyis aki erre fente a fogát,ráér a vid.k vásárlással,ha a jelenlegi nem támogatja a dx12-t,ezáltal a w10-el sem kell sietnie.Kár,én siettem mindkettővel.
Wasabi...
-
Interceptor
addikt
Lehet hülye kérdésnek tűnik, de engem érdekelne, hogy a Bethesda hogy áll a dx12-es motorral? Lehet erről tudni valamit?
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
ViZion
félisten
Mitől lenne más? Gondolom a nagyobb karikat ezután is el akarják adni, tehát lehet gyúrni a fizikára, AI-re, akármire, amivel a felszabaduló kraftot hasznosíthatják. Attól még jó lehet a cucc, h baCCnak rá programot írni... de a kedvedért legyen ez is az AMD sara, várjuk az Intel mit tesz hozzá. Így megfelel?
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Jack@l
veterán
Azt eddig is megtehették volna, mert összességében nem sokkal több erőforrás szabadul fel. Ott az a bazi sok mag, láttál e már 100% körüli prociterhelést játéknál?(mondjuk egy közepes 4 magoson, i5 pl)
Ha nem akkor bőven maradt volna kraft fizikára, ai-ra, stb...Nem mondtam hogy az amd hibája(csak a hypekeltés az övé), azt mondtam hogy egyelőre egy pofáraesés a nagy beharangozásokhoz viszonyítva a low level. Ki lehetne baromi bonyolult modellekkel, rombolható környezettel használni a benne levő lehetőségeket, de mégse nagyon teszik az új játékokban.
Pl az új battlefield dx11-el szalad 100fps-el nálam kicsutkázva. Pedig ők aztán nagyon low level úttörők, mégis egy közepesen buta játékot adtak ki egy valóban next-gen helyett.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs