Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #89 üzenetére

    A FLOPS az egy megfogható adat, de valójában csak azonos, vagy hasonló architektúrán belül összehasonlítható az elméleti maximális érték. Azon belül sok függ attól, hogy a lapka belül mennyire hatékonyan működik. Nyilván a lapka képes lehet arra, amit az elméleti adat lehetővé tesz, de kérdés, hogy az esetek nagy részében képes-e rá. Tehát túl sok abból, hogy x chip x GFLOPS-ot tud nem derül ki. Lehet jobb egy y chip kevesebb elméleti GFLOPS-sal. De mondom ez bonyolult. Senkinek sem ajánlom, hogy GFLOPS szerint vásároljon. Olyan urban legend ez, mint a több memória mindig jobb.

    Igazából a PC-n is van kiút. Ha nem akar a fejlesztő a grafikával törődni, akkor lépjen be egy partnerprogramba. Az AMD, az NV és már az Intel is kínál erre lehetőséget. Lehet, hogy az AMD és az NV többnyire telített, de az Intelnél sincsenek hülye programozók, és biztos segítenek. A Modern Warfare 3 hivatalosan Game-On cím. Teljesen ok a gépigény és a grafika viszonya. A DX11 is számít nekik, hiszen az Ivy DX11-es. Lehet, hogy nem az extra effektek felől közelítik meg a kérdést, hanem inkább a gyorsításra gyúrnak, de ez is egy alternatíva.

    Nem tudom, hogy szabad-e felfedni pár titkot, de van egy játék, amivel az Intel készül jövőre. Nyilván nem saját lesz, csak partnerprogramos. [link] - Itt van róla videó. Nem írtam alá semmilyen kussszerződést, így megosztottam. :D

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák