Hirdetés
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Desktopon 7870-7850 szintén zenész. De milyen jófejek, hogy az árakat már előre bemondták, viszont a specifikációról meg megy a hallgatás, biztos most találják ki mit kamuzzanak
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Prof
addikt
válasz antikomcsi #34 üzenetére
Sajnos teljesen igazad van, a llano 4magos mobilt hazavágja az alacsony CPU órajel. Még az A4 versenyezhetne az I3-al, de abban meg gyengébb a gpu rész is
-
priti
addikt
Szomorú, hogy lekéste a karácsonyt.
Egyébként a piaci elemző egy fontos dologgal nem számolt. A monitorok fejlődésével. Egyre gyakrabban látok magas felbontású monitorokat. Főleg az Eyefinity térnyerése óta jönnek gyártók frémnélküli 3 megjelenítőnyi széles monitorokkal. Lássuk be mindenkinek tetszenek ezek.
Ha az áruk esik az IGP azonnal a helyére kerül GPU fejlődés ide-oda. 5760x1080-hoz csak asztali VGA jöhet szóba. Az élet kegyetlen. Ne temessük a VGA-kat ideje korán. A -mondjuk így- "multimonitorok" ára esni fog, így piacuk nőni fog. Szerintem ez nem is kérdés, csak ügyesen kell ütemezni és újra viszik majd a VGA-kat, mint a cukrot.Hardverlesen
-
Kantorpe
tag
Mekkora konnyebbseg, hogy nem jatszom. Igy magasrol teszek a vga milyensegere. Nekem az amd a6 tokeletes eddig arra amire hasznalom. Talan dio3 ha tetszeni fog akkor veszek uj gepet.
Minden élő megöregszik, minden tulajdon elenyészik...
-
Jack@l
veterán
válasz Oliverda #103 üzenetére
Ha neked nem gond, vegyél sokat
Személy szerint a gddr5 pocsékolását látom a legnagyobb bűnnek, és hogy ide kell tök feleslegesen lebutítani a kártyákat, nehogy már 10e-ért valami használhatót is adjanak az alsó szegmensbe, még a végén nem érné meg APU-t venni..
Gusztustalannak tartom hogy 5-6 éve már a középkategória is 128 bitet kapott, és hogy azóta nem lehet ezt leadni az alsó szintre.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Prof
addikt
válasz Cybertrone #76 üzenetére
most akkor azt mondod egy 120ezres kártya gyorsabb mint egy 60ezres? nane
Nem 2szer gyorsabb az viszont biztos -
Oliverda
félisten
Nekem nem kell. Nem is utaltam erre.
GDDR5 pocsékolása? Ez mégis mit jelent?
Látom te is csak abszolút értékekben tudsz gondolkozni. Egy GDDR5 64 bit sávszélességben hozza a GDDR3 128 bitet órajeltől függően, ráadásul mindezt olcsóbban.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Jack@l
veterán
válasz Oliverda #110 üzenetére
Aztat jelenti ifjú barátom, hogy 64 biten csatolják a rohadt gyors és minden bizonnyal elég drága ramot az amúgy erős 480 shaderes gpu-hoz, pont neked kell ezt magyarázni?
Utolsó mondatod nem tudtam értelmezni, my fault.
UI: nem a 64 bit vs 128 bites sávszélt nem értem[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
priti
addikt
válasz Low Noise #100 üzenetére
Nem szoftver kell, csak egy relatíve olcsó, gusztustalanul magas felbontású monitor. Ha belegondolsz itt van az igazi piac. Csak egy-két kattintás a grafikus menüben és a játék máris kétszerakkora grafikus erőforrást akar. Ha a mai napig 640x480-as VGA monitorok lennének se az lenne a festés a GPU piacon, mint ma.
Ha azt mondanák, hogy ez a monitor 80k-ba kerül a 2880x900-as felbontásával szerinted elég lenne az a VGA, ami FullHD-ben tud 42FPS-t? Az 5760x1080-as típus meg mondjuk 120k? Na ugye hogy ugye. Lesz itt még VGA piac...[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
Low Noise
senior tag
A Fullhd felbontás semmi problémát nem jelent egy korrektül összerakott 3 éves gépnek.
1980x1200 as felbontásban mindent vitt az előző 280GTX-em ami már nem mai darab, értelme nem volt 580-asra cserélni, én úgy gondolom, hogy itt csak akkor lenne indokolt a VGA-k cseréje és maga a pc játék célú felhasználása ha Cryengine2 szintű játékok jelentek volna meg az elmúlt években és most is ilyenek készülnének. Mert ezzel ugyan lehet sokan vitatkoznak, de annak azért volt régen nagy a hardver igénye mert az indokolt is volt. a Mai napig nincs olyan engine ami annál szebb lenne.
Most dobtak egy csontot a pc-seknek a BF3-at, de valójában az nem szebb a Crysis-nál.No meg arra pc-t tartani ,hogy 5 évente jön egy játék ami kihasználja a képességeit valamelyest hát, van értelme? Én már elbizonytalanodtam.
[ Szerkesztve ]
-
havasa
aktív tag
Ezt a hülyeséget amit írtál, úgy látom eddig mindenki ignorálta, de én nem tudok elmenni mellette. Tessék egy kis olvasnivaló. Még csak nem is PH-s teszt, nehogy elfogultságról legyen szó.
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
priti
addikt
Csak nézem az aprót, hogy 60k-t is elkérnek egy 480-ért, míg egy 6870 az 1.4-es HDMI-vel (lásd 3D) meg az akár 6 monitort is támogató kimeneteivel 40k és nem nagyon értem hogy azért a 20k-ért miat adnak az NV-nél, mert én a 6870-em simán egy ref. 5870 teljesítménye fölé húzom feszemelés nélkül a TRIXX-ben. A fogyasztásról meg inkább ne is beszéljünk. A hődisszipációról meg pláne ne. Az a 480 jó választás sose volt, ma meg... hát no comment. Persze amíg van madár aki 60k-t ad érte, addig lehet hogy néha megéri megvenni, mert nem buksz rajta eladáskor...
(#115) Low Noise
A FullHD már a múlt. Nézz már körül miket hajtanak a mai csúcskártyákkal. 3D monitorokat (élből pont a fele FPS-t kapod 3D-ben) meg multimonitorokat a FullHD felbontás sokszorosának megfelelő felbontással. Ettől persze még nem rossz a FullHD pici megjelenítőn, de 32" felett elkezd látszani. A konzolok meg örülsz ha a FullHD-t tudják akadozás nélkül...
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
havasa
aktív tag
válasz FireKeeper #118 üzenetére
Ott ugyanez a helyzet. Játékokban sokkal jobb az AMD IGP, de CPU igényes munkánál alulmarad.
[ Szerkesztve ]
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
-
Low Noise
senior tag
Sajnos én pár éve vettem egy ips monitort nem olcsón, 3D-s re nem fogom a közeljövőben kicserélni, de ezek szerint ha egyszer eljutok oda akkor lesz értelme ezeknek az erő kártyáknak. És valljuk be nem kis előre lépés lesz a 3D-s élmény.
Közületek, kinek van 3D-s monitora?
[ Szerkesztve ]
-
Prof
addikt
? notebookról volt szó, erre te linkelsz asztalni llano a legdrágább típus tesztjét..
Az asztali Trinity-t én is várom már az A8-3850 is szépen mutatja benne potenciált.
Bár a buldozer fogyasztását nézve egyelőre szkeptikus vagyok az alacsony fogyasztással kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
az asztali FX-ben egy csomó olyan rész volt, ami csak a chip szerveres háttere miatt maradt benne, ezeket a Trinity-ből mind kihagyják.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 VI || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
priti
addikt
válasz Low Noise #121 üzenetére
Szerintem a hangsúly nem a cserén van, hanem a fejlődésen, pontosabban az árszintre vetített piaci kínálat fejlettségén. Ha bemész egy boltba azzal, hogy szerenék venni egy új generációs TV-t, de olyat, amelyik nem tud 3D-t az eladó azért megvakarja majd a fejét. Ha visszagondolsz nem kellett ehhez a piaci kínálathoz olyan sok idő. A monitoroknál jelentős keresletet képez a vállalat, aki minimális költségre törekedéssel munkafeltételeket teremt a droidnak, de ennek a munkafeltételnek nem része az erős VGA, vagy a 3D monitor, vagy a FullHD fölötti felbontású monitor, emiatt a monitorok piaca picit bonyolultabb, mint a TV-ké. Nem lesz ennyire látványos a kínálat átalakulása, de nem is kell, hogy az legyen. Az ár a lényeg, az meg lefelé megy. Tény hogy egy huszoncolos FullHD monitorhoz nem kell csúcsVGA-t venni, de a kérdés is jogos, hogy "Naés? Nem is arra van, hogy ilyet használj vele."
Hardverlesen
-
Prof
addikt
Akkor szerinted az Ipon teszt hazudik? llano noti teszt
Nézd meg az Acer 5750-es HD3000 VGA-s gép fpseit és akármelyik A4-A8-as notebooknak az eredményeit. És akkor ez csak a játék, a többiben az intel sajnos lealázza.
Elbaszták, a fogyasztás miatt nagyon visszavették az alapórajelet. Ettől még a Trinity majd lehet jó. Meg a Dual Graphics is nagyon jó, ha működik.[ Szerkesztve ]
-
havasa
aktív tag
Lassan mondom, hogy megértsd: mobile platformon is ugyanez a helyzet.
Idézet a tesztből: "If we look at the competition, A8-3500M is anywhere from -3.5% to 167% faster than Intel’s HD 3000"Te CPU limitről írtál 720p-ben Intel HD IGP és AMD IGP-nél...
Hagyjuk inkább, innentől skippelem a postjaidat.mod: nem olvasok ilyen "komoly" szakmai oldalakat, mint az Ipon. Anandos tesztet linkeltem, ugye érzed a két oldal között a különbséget. Egyébként nézd meg élőben és rájössz majd. nekem az a tapasztalatom, hogy játékokban láthatóan gyorsabb a LIano és alkalmazásokban láthatóan lassabb.
[ Szerkesztve ]
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valójában semelyik linkelt teszt sem hazudik, csak az Ipon low-on mért. A Guru3D magasabb beállításokon mér, ahogy a PH teszt is. Az Intel IGP-je sokat esik a növekvő grafikai terheléstől, míg az AMD-é csak keveset. Ezért a két teszt között a nagy kontraszt. Nem az asztali és a mobil termék az oka, szimplán csak a tesztkörülmények mások, illetve a játékok terhelése is nagyon eltérő. A Resident Evil 5 és a Street Fighter 4 nem valami megterhelő. Gondolom a STALKER is DX9-ben futott, ami kapásból kilövi a motor megvilágítását, így a legmegterhelőbb grafikai elem búcsúzik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kotomicuki
senior tag
Ha nem fejlődtek programkódírás terén a játékfejlesztők, akkor a nagyobb méretű kódban annyival több hiba lehet, mint a méretnövekedése a régihez képest. Ezenkívül, ha a méretnövekedéshez nem kapnak arányosan több fejlesztési időt, vagy annyival több programozót, akikkel az adott idő alatt is végezhetnének a megnövekedett tárhelyigényű munkával, akkor borítékolható a minőségvesztés és a hibák gyakoribb előfordulása a kisebb kódmérethez képest is. Ez a része nagyjából tiszta matematika.
Szerinted, fejlődtek a programozók, több időt, vagy létszámot kapnak a fejlesztésekhez a "válság" idején, hogy csökkenhessen a játékokban előforduló hibák száma?
Szerinted, a manapság megjelenő játékoknál kell több időt és patch-t kivárni, míg "tökéletes" lesz az, vagy a régebbi, 1 CD-seknél, és ennek lehet-e oka az indokolatlanul megnövekedett programkódméret? (Abu #88-s hozzászólásának utolsó 1,5 bekezdése segít a kérdés helyes megválaszolásában.)
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
Prof
addikt
Akkor nézd meg, hány A8-as llanoval szerelt notit lehet kapni, nézd meg hány hd 3000 szereltet és konfigként melyik milyen jó vétel. (méret,fogyasztás stb.)
Azt senki nem vonta kétségbe, hogy a llano GPU-ja jobb játékra mint a HD3000, pláne az A8-ban lévő.
Én komplett konfigot nézek és a néhány fps különbség amit egy A4 GPU-ja tud felmutatni a néhány játékban az intel HD3000-eséhez hez képest az nem számottevő.
Viszont a hátránya az i5 cpuhoz képest igen is az.Ha meg újabb játékok, high beállítással való futtatására vesz valaki dGPU nélküli notit az meg is érdemli, hogy szívjon.
[ Szerkesztve ]
-
Pikari
addikt
már számtalanszor belöktem ide ezt a linket http://legendgrafix.buzz.hu/archives/2011/09/12/Valtozasok_a_PC-s_jatekiparban , szerintem nincs arról szó hogy szándékosan növelnék a gépigényt, inkább ez lehet a helyzet.
btw, kevés ez az intel gpu még mindig. nagyon.
[ Szerkesztve ]
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
Jack@l
veterán
válasz Kotomicuki #130 üzenetére
Szerintem valaki valamit félreértett, nem a programkód nagyságáról beszéltünk, hanem magáról a játék méretéről, amibe a legnagyobb részt a videók, hangok, textúrák nyomják, semmivel nincs konkrétan azokban több hibalehetőség, mint ami régen volt.
A programozók igen, fejlődnek, ahogy a technikák is, minél öregebb a motor és a vele foglalkozó emberek, jobb esetben annál kiforrottab lesz valami.
Mostanában a gyorsan olcsón a fő irány, kár lenne tagadni, de ez nem a kóderek hibája, hanem a kiadóké, vezetőké(nameg a kapzsiság)...UI: lehet kevesebb kód van egy mostani játékban, mint egy régi doom3-ban vagy quake-ben, mert full API-kat használnak már szinte mindenhez, nem kell kézzel fizikát, megjelenítő cumókat írni.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Cybertrone #58 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe ezt a fórumot az ezelőtti és ezen hsz-edet figyelembe véve, ha kérdésed van szólj nyugodtan. Váh
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
havasa
aktív tag
(I)"A notik többsége nem fullhd-s, ergo 1366x768-ban bizony a szar gpu-s intel sokszor gyorsabb mint az amd apu, mert proci limit van. Az Ivy ellen meg abszólut nem lesz elég a llano apu egymaga ezen a felbontáson a gyenge procirész miatt."(/I)
Ismerős, ezt Te írtad 35 hsz-el ezelőtt. De mostantól leszálltam a témáról tényleg.Commodore 16 Hyper-V cluster
-
Cybertrone
veterán
válasz gordonfreemN #134 üzenetére
Ez van... ha nem tetszik ne olvasd
"Pisztolycsővel a szájában az ember magánhangzókban beszél" ~Harcosok klubja! Origin: Cybertrone, Steam:nLali85 * HTC One X white...
-
priti
addikt
Jahh, nem kicsit. Nézze már meg hogy a COD századik része milyen rekordbevételt hoz. Pont úgy néz ki, mint ami kihalófélben van. Persze szar lehet tudomásul venni, hogy iparosodott a játékgyártás és manapság filmszerű grafikával és profi fizikával együtt vagy csak versenyképes ami hatalmas beruházást jelent, meg rengeteg melót így szegény kis csöppnyi garázsoknak maradt a telefon. Oda még elég az, amit fel tudnak mutatni, de nem sokáig. Hát ez van srácok. Én is kerülném a dx11-et, mint a leprát ha játékírásból kéne élnem és jönne a számla. Mennyivel könnyebb repülő tojásokat elkapdosni lepkehálóval, vicces hangokat alátenni azt szevasz, jön az emelt díjas sms érte amiből legalább esik egy kis lóvé. Írunk belőle százfélét oszt az egyiket csak letöltik. Kirakósat is, olyat is írjunk peersze. Az a multkor bejott, sexképeset megin' az kell a sok droidnak... Nagy karrier.
Hardverlesen
-
Löncsi
őstag
-
Kotomicuki
senior tag
Hát pont ez az! A nem saját fejlesztésű kódokban lévő hibák javítása/javíttatása sokkal több időt - és ezért pénzt is - vesz igénybe, hiába 'eccerűbb' vele dolgozni. Ha a fejlesztőkörnyezet gazdája nem hajlandó foglalkozni a problémáddal - mer' pl. kevés zsét dobtál neki - , akkor jóval több meló megkerülni a hibás részt, mintha a sajátban kéne kotorászni, amit legalább ismernek és tudják - jobb esetben - mi, hol van benne.
Azért a több videó, hang és textúra is hibalehetőség - meg munka van vele - , még ha nem is fog hibaüzenetet küldözgetni, amikor nem jó.
A programozók és a technikák (pl. a DX, na ne?! ) - esetleges - fejlődéséről meg mindent elmond az az egyre több hiba, amit egyre hosszabb idő alatt tudnak - ha egyáltalán tudnak - kijavítani a mostani játékoknál.
Ahogy a kiadók a fejlesztésen spórolnak (idő, létszám), úgy omlik össze a PC-s játékpiac is, mert az egyre ócskábbat - évente alig 1-2 normális (programozás szempontjából is) jelenik meg - , hiába nézne ki az jobban, már nem óhajtja megvenni senki sem azért a 10-20 óra játékidőért, amit nem szándékozik pár hónap múlva sem újrajátszani, ellentétben a régi, nagyobb címekkel.A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
kisbalázs
tag
Köszönjük konzolok!
Johnny Mnemonic 2021:320gb-t töltött az agyába és majdnem meghalt, inkább pendrive a s?ggébe!
-
priti
addikt
Mé' filmszerű grafika létezik? Pont attól vagy velük versenyképes. Mással (ha az nem egy egyedi ötlet, ami meg marha nehéz mert ahhoz motor is kéne) nem tudod a multikat lenyomni akik ha kell párhavonta tojnak egy új COD-ot. Most ki az aki egy garázsban belekezd egy dx11-es FPS-be? Esélytelen. Ha csak azt nézem, hogy mekkora marketing épül manapság egy játékra. Régen hol volt ilyen? Úgy kellett vadászni a vonatkozó weblapokon, hogy mi jelenik meg, különben ha a haver éppen nem azzal játszott nem is tudtad hogy létezik. Most meg már a híradóban is benne van, hogy megjelent az új COD. Hol tudsz ezzel versenyezni?
(#143) Kotomicuki
Ezzel az egyre több hibával jönni akkora egy kiqrt nagy faxság hogy hihetetlen. 8GB egy játék telepítője könyörgöm. Hosszú játékidő legyen, izgalmas legyen, de ne multi legyen mert akkor laggolok meg csíterek meg Úr Isten, gyönyörű legyen, fizika legyen, új ötlet legyen... A játékosok azok, akiknek már semmi sem elég jó lássuk be. Olyan lehúzásokat olvasok játéktesztekben, hogy kvázi már szinte azt írják le, hogy szégyelljék magukat a készítők, hogy a gém megjelent. Azér' kapjatok már magatokhoz... Nézzétek már meg a Fallout1-2-őt hogy nézett ki azt mégis jó volt. Éééérdekes, talán mert nem elkényeztetett "ami nem 3D-s az szar" értékrendű 10 éves átlagéletkorú köjkök döntötték el, hogy egy 16+, 18+ karikás játék jó e vagy nem.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
priti
addikt
-
oxox
addikt
"Radeon HD 7900-as sorozaton belül kerül felhasználásra"
tudtam volna nem adom el jopar eve a 7900gt, meg 7950gt-metKi gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
-
priti
addikt
Nem diktálják, inkább támasztják. Vannak sémák, amikre rá lehet feküdni nyugodtan dollármilliókkal, száz emberrel, mert tuti siker. Kb. úgy vannak vele a "garázsok", hogy ezekben a sémákban készülő játékok grafikai megjelenésével stb. nem lehet versenyezni, mert ha most elkezdjük talán készen leszünk 2017-re.
Ráfekszünk a dx11-re fejlesztjük a garázsban ezerrel, közben indul egy fejlesztés 2016-ban dollármilliókkal és kijön készen 2017-ben a miénk mellé az a játék amit dx13-ban fejlesztettek 2015-ös motorral mi meg kjövünk mellé dx11-el 2010-es motorral 5 év meló után és le vagyunk fikázva, hogy mekkora egy szar a játékunk, mert mindenki a nagy beruházáshoz hasonlítja és bukjuk az összes belefeccolt pénzt, időt, munkát a legjobb esetben, rosszabb esetben a felénél elhúz a programozónk, mert kap egy állást mi meg ottmaradunk egy félkész szarral és sosem lesz kész semmi.Hardverlesen
-
hallari
tag
Régóta azon a véleményen vagyok, hogy szét kell válnia a PC és a konzolpiacnak. A gyártók sok pénzt vesztenek a letorrentezett játékokkal, ezt csak konzolon tudják jobb hatásfokkal elkerülni. Azt is fel lehet törni persze, csak akkor nincs hálózati játék, ami ugye az egyik legnagyobb húzóereje. Akkor jobban tervezhető lesz a bevétel, biztosabb a pénzügyi terv és MERÉSZEBB a játékírás! Mert mitől haldoklik a piac? AZ ÖTLETTELENSÉGTŐL! Xboxon én is kizárólag a független fejlesztők játékai közt vettem észre jó ötleteket, a nagy gyártók nem mernek ilyenekbe belefogni, mert már egy bukás is elég, hogy hazavágja a cég pénzügyi stabilitását. gyhogy ne haragudjatok hardcore VGA fanok, én nem bánom, hogy a VGA piac átalakulóban van. Félteni mondjuk nem kell őket, mert a Sony és a Microsoft is tőlük rendel, ráadásul pénzügyileg az egy főnyeremény, hiszen 6 évvel ezelőtti fejlesztésért söprik be az extraprofitot. Akárcsak a Windows vagy az Office.
Valamint ott a mobilpiac, a Tegra 3-tól is igen sokat várnak, és amilyen ütemben fejlődik a smartphone biznisz, nem is csoda.
Ráadásul videokártya nemcsak játékhoz kell, hanem CAD/CAM, videóvágó stb. szoftverekhez is, úgyhogy bőven van potenciál abban a szegmensben, nem kell temetni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen