Hirdetés
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- Házimozi belépő szinten
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Asztrofotózás
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
ph A felfrissült, teljesen moduláris Core GX sorozat két színben kínálja a 650-től 1000 wattig terjedő palettát.
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tavaszra sosem volt időzítve a GK100. Lehetett sejteni abból, hogy május közepén lesz a GTC. Ha nem törölték, akkor nyár elején lehet a kereskedelmi start. Ha törölték, akkor 2012 végén lehet új lapka.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valószínű, hogy itt a rebate-ek miatt megy a problémázás. A gyártók nem akarnak kiöregedett termékekkel dolgozni, de ha nem építenek rá megfelelő mennyiségben, akkor kevés lesz a rebate. Ez a piac így döglődik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kell visszamenni az időben 3-4 évet. 1280x1024-ben max részletességgel már a Modern Warfare 3 is megy az A8-3850-en. A DiRT 3-at is vitte High-ban. Ez is egy probléma. Sok játék nagyon jól optimalizált. A VGA-gyártók szerencséjére azért akadnak ellenpéldák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem, az IW már a Cod 2-nél átírta a motort. Az IW engine most az 5-ös verziónál tart. Nincs neki konkrét jelentősége, mert az ActiVision nem számol a motor licencével, így állandóan átírják az igényeknek megfelelően.
Egyébként minél régebbi a motor, annál nagyobb az esélye a magas gépigénynek. Az új technológiák gyorsítanak is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #72 üzenetére
Wut? A HD 5870 a legtöbb DX11-es játékban veri a GX 480-at, amikor anno a GTX 470 árbeli ellenfele volt. Persze ebben benne van, hogy a legtöbb DX11-es játékot Cypress GPU-n fejlesztették, de a végeredményben ez a HD 5800-nak akkor is előny.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #74 üzenetére
Egy játék van, ami erősen épít erre. Az pedig a Crysis 2 DX11 patch-csel, de tudjuk, hogy felesleges geometriákat rajzolgat. Ha azokat a geometriákat feldolgozná, akkor mindegyik GPU-nak vége lenne, mert egyik sem tud feldolgozni 32 pixelnél többet órajelenként. Elég nagy gáz, hogy felesleges számításokkal kell növelni a gépigényt és csak úgy lehet megverni a Radeonokat. Ez a piacnak sem jó, és nem csodálkozom, hogy a gyártók elégedetlenek. Ha ez így megy tovább, akkor ennek hamarosan vége lesz. Remélhetőleg ráébrednek a gyártók, hogy ez így nem jó.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #76 üzenetére
Szerinted nekünk nincs tapasztalatunk?
Nem érdekel a gyártó, de a felhasználók érdekeit védeni kell a kizsákmányolástól. Nézd meg a Gaming Evolved játékok gépigényét és a TWIMTBP játékokét. Óriási a kontraszt. Megértem az NV-t, hogy a magasra állított gépigény fontos a VGA-k eladásához, de a felhasználóknak ez hátrány. És ettől a VGA-piac minősége is csak esik. Egyszerűen nagyon sokan váltanak azért konzolra, mert elegük van a PC-s gépigényekből. Reform kell a piacnak, nem trükközés! Én a reform híve vagyok 100%-ig, bár kétségtelen, hogy reformot egyik oldalt sem látok.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #77 üzenetére
Ez rég volt így:
[link]
[link]
[link]
Az utoljára megjelent három játék eredménye. Mindenhol veri a HD 5870 a GTX 480-at.(#79) Cybertrone: Ez tény. A Cypress azért tartja a lépést még az elméletben erősebb Caymannel is, mert a játékok nagy részét az előbbi GPU-n fejlesztik. Amúgy a hszben említett három játékban is a GTX 470 körül lenne a HD 5870. Nagyjából a rendszer technikai ereje oda elég.
Szerintem felesleges a vádaskodást erőltetni (főleg neked). A tesztek elég világosak. A Cayman és a Cypress viszonya nagyon beszédes. Erősebb a Cayman, mint a Cypress, de egyszerűen sokat számít, hogy a Cypressre írják szinte végig a kódot, míg a többi kártya csak később kap optimalizálást. Ez a Cypress előnyét eredményezi, még az AMD termékskáláján belül is.A komplex cuccokkal elbukod a PC szabadságát. Tudom sokaknak ez nem számít, és meg is tudom érteni, de én egy ős-PC-s vagyok, és szeretem a részegységeket külön-külön kiválasztani. Amerre tartunk az egy gyártóhoz fog kötni téged, és nincs AMD+Intel+NV párosítás, akármilyen leosztásban. Ez nem tetszik.
Persze. A Crytek is hibás, amiért befeküdtek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #82 üzenetére
Sajnos nem sok olyan, új játékokat felvonultató teszt van már, ahol szerepel a HD 5870 és a GTX 480. Ezért adtam ezt az orosz oldalt. Egyébként ezek a tesztek is fosok, mert több konfig alapján mérték.
Kéne valami ultimate összehasonlítás, hogy mi változott azóta.Egon: Neked is ugyanezt tudom mondani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyszerűen a konzolra van igény. Innen senki sem fogja ezt megváltoztatni.
A befenyítés is sokat árt a piacnak. Értem a gazdasági vonzatát, hogy el kell adni a drága VGA-kat, de akkor ne mesterségesen növeljék a gépigényt, hanem legyen látható is, amiért odaadod a sebességet. Na meg az sem ártana, ha nem jönne ki hibás DX11-es kóddal egy játék, lásd az új Batman. Ha már egyszer nem fut jól, akkor vegyék ki, vagy tiltsák le és rakják bele később. A hibás kódból az jön le, hogy már megint a PC-seket szopatják.
Aztán meg a VGA-gyártók sírnak, hogy nem megy a piac. Hát persze, hogy nem, amikor majdnem minden nagy cím PC-s verziójával volt valami gubanc az ünnepi hajrában. Tisztelet a kivételnek persze.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A FLOPS az egy megfogható adat, de valójában csak azonos, vagy hasonló architektúrán belül összehasonlítható az elméleti maximális érték. Azon belül sok függ attól, hogy a lapka belül mennyire hatékonyan működik. Nyilván a lapka képes lehet arra, amit az elméleti adat lehetővé tesz, de kérdés, hogy az esetek nagy részében képes-e rá. Tehát túl sok abból, hogy x chip x GFLOPS-ot tud nem derül ki. Lehet jobb egy y chip kevesebb elméleti GFLOPS-sal. De mondom ez bonyolult. Senkinek sem ajánlom, hogy GFLOPS szerint vásároljon. Olyan urban legend ez, mint a több memória mindig jobb.
Igazából a PC-n is van kiút. Ha nem akar a fejlesztő a grafikával törődni, akkor lépjen be egy partnerprogramba. Az AMD, az NV és már az Intel is kínál erre lehetőséget. Lehet, hogy az AMD és az NV többnyire telített, de az Intelnél sincsenek hülye programozók, és biztos segítenek. A Modern Warfare 3 hivatalosan Game-On cím. Teljesen ok a gépigény és a grafika viszonya. A DX11 is számít nekik, hiszen az Ivy DX11-es. Lehet, hogy nem az extra effektek felől közelítik meg a kérdést, hanem inkább a gyorsításra gyúrnak, de ez is egy alternatíva.
Nem tudom, hogy szabad-e felfedni pár titkot, de van egy játék, amivel az Intel készül jövőre. Nyilván nem saját lesz, csak partnerprogramos. [link] - Itt van róla videó. Nem írtam alá semmilyen kussszerződést, így megosztottam.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valójában semelyik linkelt teszt sem hazudik, csak az Ipon low-on mért. A Guru3D magasabb beállításokon mér, ahogy a PH teszt is. Az Intel IGP-je sokat esik a növekvő grafikai terheléstől, míg az AMD-é csak keveset. Ezért a két teszt között a nagy kontraszt. Nem az asztali és a mobil termék az oka, szimplán csak a tesztkörülmények mások, illetve a játékok terhelése is nagyon eltérő. A Resident Evil 5 és a Street Fighter 4 nem valami megterhelő. Gondolom a STALKER is DX9-ben futott, ami kapásból kilövi a motor megvilágítását, így a legmegterhelőbb grafikai elem búcsúzik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen