Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Noukoum #26 üzenetére

    "véletlen sem az van benne hogy a Tesla a semmiből megalkotta a piac legjobb autóit"

    mármint a legjobb elektromos autó akkumulátorait, ami köré építettek egy aránylag jó autót, de a legjobb autónak azért nem lehet nevezni. Beülve szerintem nem a legjobb autó élményét adja. Kétségtelenül eszméletlenül gyorsul, de nagyjából ennyi. A kényelem, az anyaghasználat stb nem feltétlenül adja a high end érzést.

  • válasz Pingüino #38 üzenetére

    Nem a kényelem irányából közelítettem meg, az csak egy példa volt. Tulajdonképpen semmilyen irányból nem közelítettem meg, vagy inkább minden irányból megközelítettem, ha úgy tetszik, mert a kijelentés az volt, hogy "a piac legjobb autóit" alkotta meg a Tesla. Ez a megfogalmazás pedig azt jelenti, hogy minden szempontból, minden irányból, általánosan megközelítve, hiszen az első kommentjében Noukoum fórumtárs még nem szűkítette le.
    Szóval nem vitatom, hogy a Tesla sok dologban előremutatót alkotott, (bár a szoftverben a minden ülésre használható fingó effect nekem infantilis). Az elektromos autó műszaki alapjai tekintetében kiemelkedő (szerintem leginkább az akkumulátorban) de jelenleg kezdenek mellé felérni a versenytársak. Kiváncsi leszek mi lesz a következő nagy dobása a Teslának az autói tekintetében, mert ha elektromos hajtás és üzemidőben lemorzsolódik az előnye, akkor kelleni fog valami...

  • válasz Pingüino #43 üzenetére

    Hát tényleg nem veszünk össze ezen :)
    Már csak azért sem mert előnyben Te is elsőként az akkut emelted ki. :) meg azért sem mert Veled lehet értelmes hangnemben beszélni. :R
    A présöntvény alváz olcsóságát nem vitatom, de ezt nem tartom igazán olyan előnynek, ami "piacvezető pozíciót" garantálna. A SUC hálózat szintén ilyen. Lehet, hogy elősegíti, hogy a versenyben legyen egy kis előnye a Teslának, de ahhoz, hogy a versenytársak ne tudják megfogni, ehhez önmagukban és együtt is kevesek.

    Az önvezető autó, úgy ahogy a vevők elvárják, egy nagyra fújt lufi ígéret még csak, és nem csak a technika lesz az, ami a széleskörű alkalmazást fékezni fogja. Már most elkezdték feszegetni a felelősségi kérdéseket (baleset esetén ki a felelős) például, amikről kérdés, hogy hova fognak kifutni. Húzós perek fognak indulni, Amerikában főleg, amik jó nagy összegekről fognak szólni, és szinte biztos, hogy a gyártó felelőssége vastagon téma lesz.

    Továbbra is azt gondolom, hogy a Teslának kelleni fog egy újabb nagy dobás, ami kilővi őket megint a versenytársak elé pár évvel az elektromos autók kulcsműködési területén (akku, hajtás) méghozzá belátható időn belül, mert jelenleg sok-sok ígéret, és a Model 3 évekkel ezelőtti bejelentése idejére már kialakított technikai megoldások előnye az, ami még tartja a Tesla körül a hypeot, és biztosít most nekik bizonyos területen előnyt.

Új hozzászólás Aktív témák