- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Hobby elektronika
- OLED TV topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- Autós kamerák
- Bluetooth hangszórók
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tatararpad
őstag
Véleményem szerint az AMD marketing szempontból egy nagy nulla, és nem látom, hogy ez ellen tennének valamit. Hiába vannak jó termékeik, ennél több kell. Az ár nem minden, csak egy szempont, attól hogy még az Intel olcsóbban adja a termékeit, vannak hátrányai is a dolognak, lásd vendor lock in.
(#11) Fiery: Persze az egész Intel Inside program, nem csak a matrica másról szólt mint ez a raktársöprés, de nálam a mintapéldája annak, hogy ügyes marketinggel néha hosszú távon többet lehet elérni, mintha azt a pénzt K+F-be fektették volna.
[ Szerkesztve ]