- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Autós kamerák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tatararpad
őstag
A PRO szerintem csak a terméktámogatás hosszára utal, így mivel az az Athlon 5350 a Kabini asztali változata, kb. jah
(#7) rodrigez: Mert az AMD sem áll a helyzet magaslatán, ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed menjen a hegyhez. Piacra kellene dobni referenciamodelleket, ha a gyártók nem hajlandóak terméket építeni rá.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
Véleményem szerint az AMD marketing szempontból egy nagy nulla, és nem látom, hogy ez ellen tennének valamit. Hiába vannak jó termékeik, ennél több kell. Az ár nem minden, csak egy szempont, attól hogy még az Intel olcsóbban adja a termékeit, vannak hátrányai is a dolognak, lásd vendor lock in.
(#11) Fiery: Persze az egész Intel Inside program, nem csak a matrica másról szólt mint ez a raktársöprés, de nálam a mintapéldája annak, hogy ügyes marketinggel néha hosszú távon többet lehet elérni, mintha azt a pénzt K+F-be fektették volna.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
Elvileg az Intel sem ingyen adja, csak jelentős mennyiségi kedvezményekkel, így ha az AMD saját név alatt ad ki terméket, a gyártóknak sem kell lemondani az Intel kedvezményeiről. Nem kell azért hatalmas volumenre gondolni, de szerintem elég jó módszer lenne, hogy jelenlétet szerezzenek, ami sokszor fontosabb, mint a profit. Pl. ha már van tabletbe szánt SoC nekik, de nincs rá tablet, akkor kiadni egy referenciamodellt és nyomatni az ingredient marketinget mint az Intel. Mert a gyártókra várhatnak, amíg az Intelnek jól megy és élni tud a mennyiségi kedvezménnyel, addig a gyártók nem fognak gondolkozni alternatíván, még ha hosszútávon a verseny lenne is az érdekük.
(#20) Fiery: Az Intelre nem, de az AMD-re meg pont jellemző, hogy sokat költenek fejlesztésre viszont keveset marketingre, és szerintem ez az egyik oka annak, hogy piaci szempontból sikertelenek. Mert mára nem sok szegmensben vannak jelen (szerverek, HEDT, munkaállomások teljesen kiestek), de ahol igen, ott bizonyos szempontból versenyképesek az Intellel, viszont mégsem veszik őket. Én ezt nem műszaki, hanem marketing problémának gondolom, ezért csodálkozom, hogy 2006 óta a mai napig semmit sem tettek ez ellen a Gaming Evolved-on kívül, de az meg nem ez a piac.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
Az Atom már amúgy is lejáratott márkanév, mint az Internet Explorer, nem is értem, miért nem cserélték le azóta, szóval emiatt nem kell aggódni Szerintem sokat számítana, ha lenne egyáltalán elérhető termék, mint pl. a Windows Phone-nál. Egyik gyártót sem izgatja, a célt viszont elérte a Microsoft, hogy legalább a statisztikákban szerepeljenek, és aki akar venni, az tud venni. Kiindulási pontnak nem rossz.
Mellesleg az Intel sem gyárt olcsóbban, sőt. A tick-tock másfél évente vált ütemterv szerint, vagyis elviekben 3 évente új gyártástechnológiát kell bevezetni. Már most is egybeesik a tick és tock amik között elvileg másfél évnek kellene eltelnie, vagyis problémás a kihozatal, és ez csak problémásabb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
Mobil piacon azért szerintem jobb a helyzet. Attól, hogy még a Qualcomm gyártja a legjobb felsőkategóriás processzorokat van hely bőven a többi gyártónak is az alsószegmensben. No meg aki bemegy az Auchanba és leemel egy tabletet a polcról nem feltétlen érdekli milyen SoC van benne. Notebook dettó, meg merem kockáztatni hogy a döntő többség azt sem tudja mi van a gépben, csak bólogat amire az eladó beszéli, vagy ha tudja is, lusta beírni a Google-be hogy milyen processzor is az egyáltalán. És ez a szegmens az ahol az AMD még labdába tud rúgni, ide kellene valami jó stratégia, mert szerintem magának az APU-nak a létjogosultságát sem tudták még megfelelően lekommunikálni. Pedig tolják azt is egy ideje. Persze az AMD-nek minden évben kijön egy csodaprocesszora ami elhozza a megváltást, tisztára mint a Linuxnál, de szerintem lassan ideje lenne más irányból is megközelíteniük a problémát.
-
tatararpad
őstag
Szegmensre mint fogyasztói szegmensre gondoltam, vagyis azok, akik alapvetően sötétek az informatikához. Őket meglehet fogni a gyártókon keresztül, vagy az Intel Inside-féle ingredient marketinggel. A mobil piacról nekem annyi a véleményem, hogy jelenlegi formájában nem fog megmaradni, idővel el fog tolódni az Ubuntu/Windows/ChromeOS-féle jövőkép irányába, és ott már lehet van keresni valója a HSA/OpenCL kombónak. Persze ez se két nap.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel I7 8700K processzor
- A legolcsóbb! Új bontatlan, dobozos, számlás, garanciális i9 13900K CPU akció!
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ Intel Core i5 11400F / i9 11900KF / i9 11900K tálcás processzorok 27% áfás számlával
- Beszámítás! Intel Core i3 10105 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Eladó! Intel i5 7500 processzor (csomagküldés az árban)