- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Angel1981
veterán
Nem a stop and go-t említettem, hanem ha valaki manuálisan ki-be kapcsolja a motort.
És jobb ha tudod, a motornak sokkal károsabb a ki be kapcsolgatás, mint a folyamatos járás - és ez sok más mechanikus gépre igaz.
Találó az 5-10 nagyságrend, csak épp abba az irányba, amit én mondok. Ha 1 órán át ki-bekapcsolgatsz egy motort, az legalább olyan káros, mintha 10 órán át folyamatosan menne.[ Szerkesztve ]
-
Roxbury
őstag
Mint gépészmérnök, ki kell, hogy javítsalak.
A belső égésű motor kopásának 90, ismétlem 90%-a indításnál és leállításnál keletlezik, mivel ilyenkor még nem tökéletes a fémes alkatrészek közötti olajfilm, így sok mikro részecske érintkezik és olvad össze, szakad le.
Ha pizzafutár vagy és napi 50 km-et mész csak, de 50 címre, az rosszabb sokkal-sokkal, mintha napi 1000 km-et mennél egyhuzamban. Amikor már jár a motor, gyakorlatilag elhanyagolható a kopás, mivel a hajtókar csapágyak, a vez tengely, és a dugattyú egy olajfilmen fut, így nincs fémes érintkezés (normális olajat használva és rendszeresen cserélve, szűrővel együtt).
Csak egy tipp: kerüljétek a folyamatos indítást és leállítást, meg a gyakori hideg üzemet. Az nyírja ki a motorokat. Opel ECOTEC blokk például a sok "türelmetlen" ember miatt van úgy méretezve, hogy a felső dugattyú gyűrű sokkal puhább más blokkokhoz viszonyítva még házon belül is, hogy hidegen hajtva ne eresszen el annyi olajat a gyűrű mentén, és ne legyen akkora kopás, de sajnos emiatt meg eléggé szeretik enni az olajat.
De ez iszonyat nagy OFF, ahogy nézem.
A vinyóra visszatérve, ahogy látom Linuxos rendszereknél van ilyen probléma.
[ Szerkesztve ]
| Galaxy S23 | Watch5 Pro |
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...