- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából úgy lenne a jó, ha a cikkeket is belinkelnéd, hogy el tudják olvasni az emberek, mert például rögtön a "Az NVIDIA fizethet a GeForce GTX 970 hibás specifikációi miatt" cikkben megvédem az NV-t azzal, hogy gyenge lábakon állt a vád. Most arról nem tehetek, hogy inkább fizettek, ez az ő döntésük volt. Nem mehetek oda Jensenhez, és adhatok neki egy tockost, mert inkább fizetett.
A többi pedig igazából tény. Vagy jelölj meg olyat, ami nem tény. Az lenne a lényeges. Mert azzal nem tudok mit kezdeni, hogy hol működik az aszinkron compute, és hol nem, vagy hol használnak külön shadert Radeonra, és hol nem. De egyébként beszámoltam a World War Z-ről is, ahol már nem külön shadert használ a játék wave terminológiára, hanem a Vulkan szabványos subgroup képességét. [link] - tehát az is meg van írva, ahol szabványosan történik a működés, igaz egyelőre a World War Z az egyetlen ilyen játék, de ha jön több, akkor megírom.
"A ordered count egyébként egy nagyon hasznos funkció, mivel lehetővé teszi, hogy az elvégzendő operációk a wavefrontok kreálásának sorrendjében történjenek meg. – Ezt sem sokszor halljuk a másik oldalon…" - ne gondoljátok, hogy én megtiltom az NV-nek, hogy wave terminológiára vonatkozó shader kiterjesztéseket fejlesszenek. Nem az én döntésem, hogy nem hoztak ilyeneket. Ők a shader modell 6-ra, illetve a Vulkan subgroupra lőttek. Valahol igazuk volt, hiszen látod, hogy itt a World War Z, ami már szabványosan csinálja azt, amit régen pár játék csak Radeonra tett meg. Most már eleve nincs értelme ezeknek a kiterjesztéseknek, mert tényleg ott a szabvány. 2016-ban még nem volt ott.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Okos Otthon / Smart Home
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- Xbox tulajok OFF topicja
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Marvel Snap
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- További aktív témák...
- Beszámítás! Intel Core i5 6500 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Intel Core i7-11700K processzor (használt)
- Beszámítás! Intel Core i5 4690K 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- i3 8100/ ingyen automata