- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mini PC
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából úgy lenne a jó, ha a cikkeket is belinkelnéd, hogy el tudják olvasni az emberek, mert például rögtön a "Az NVIDIA fizethet a GeForce GTX 970 hibás specifikációi miatt" cikkben megvédem az NV-t azzal, hogy gyenge lábakon állt a vád. Most arról nem tehetek, hogy inkább fizettek, ez az ő döntésük volt. Nem mehetek oda Jensenhez, és adhatok neki egy tockost, mert inkább fizetett.
A többi pedig igazából tény. Vagy jelölj meg olyat, ami nem tény. Az lenne a lényeges. Mert azzal nem tudok mit kezdeni, hogy hol működik az aszinkron compute, és hol nem, vagy hol használnak külön shadert Radeonra, és hol nem. De egyébként beszámoltam a World War Z-ről is, ahol már nem külön shadert használ a játék wave terminológiára, hanem a Vulkan szabványos subgroup képességét. [link] - tehát az is meg van írva, ahol szabványosan történik a működés, igaz egyelőre a World War Z az egyetlen ilyen játék, de ha jön több, akkor megírom.
"A ordered count egyébként egy nagyon hasznos funkció, mivel lehetővé teszi, hogy az elvégzendő operációk a wavefrontok kreálásának sorrendjében történjenek meg. – Ezt sem sokszor halljuk a másik oldalon…" - ne gondoljátok, hogy én megtiltom az NV-nek, hogy wave terminológiára vonatkozó shader kiterjesztéseket fejlesszenek. Nem az én döntésem, hogy nem hoztak ilyeneket. Ők a shader modell 6-ra, illetve a Vulkan subgroupra lőttek. Valahol igazuk volt, hiszen látod, hogy itt a World War Z, ami már szabványosan csinálja azt, amit régen pár játék csak Radeonra tett meg. Most már eleve nincs értelme ezeknek a kiterjesztéseknek, mert tényleg ott a szabvány. 2016-ban még nem volt ott.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest