Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekem is egy Xonar DS adta a hangot. Semmi baj nem volt belőle. A TrueAudio hardver csak számol.
(#4) schawo: A fejlesztők egy része ezt akarja használni. De igazából ez csak egy módszer a sok közül. Ma a legnagyobb problémának azt tartom, hogy amióta az MS kivégezte a DirectSoundot, azóta a kutatást is visszavették a cégek. Most, hogy mindkét konzolban dedikált hangproci van erre a feladatra és PC-re is elérhető egy ilyen, újrakezdődtek a kutatások. Ha ez így folytatódik, akkor igazából rengeteg alternatívával állnak majd elő ezek kihasználásra.
Amit jelenleg én nagyon jónak tartok az a Killzone MADDER rendszere a PS4 TrueAudióhóz. [link] - ez valszeg terjedni is fog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A dedikált DSP-t a fejlesztők évek óta kérik vissza, de a Window audio stack a Vista óta nem teszi lehetővé egy ilyen egység hatékony működtetését. Az AMD is a WDDM-en keresztül eteti a hardvert gondosan elkerülve a Windowsba épített korlátokat. A Creative még elméletben csinálja az EAX-et és a saját DSP-t is, de a gyakorlatban már nem támogatják a fejlesztők az ALchemy bevezetése óta.
A dedikált hangkártya ma csak hangot ad, mint az alaplapi. Jobb minőségűt persze, mert nyilván ez sok tényezőtől függ, de maga a számítás az adott programon belül ugyanaz dedikált és alaplapi hangkártyával is. Tehát az immerziós hatás is megegyezik. A dedikált hangprocesszor pont itt változtat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ma publikus lesz, de az amcsi időzóna szerint számolj. Ez lehet, hogy nálunk holnapot jelent.
(#13) grunge: Az fontos, hogy a TrueAudio nem akarja helyettesíteni a hanghardvert. Vegyél mellé olyat amilyet akarsz, vagy ott az alaplapi, az USB-s hangszóró, esetleg a HDMI/Displayport. Bármilyen opcióval kompatibilis. Ez a hardver csak számolni akar, méghozzá azt, amitől a Vistában bevezetett változások megfosztották az ipart. Persze más módon, leginkább úgy, hogy "GPU-nak hazudja magát", de a cél szentesíti az eszközt. Kihasználni pedig Middleware-ken keresztül lehet. Például az Audiokinetic Wwise, a Firelight fmod és a Microsoft XAudio2 támogatja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mármint az, hogy az XAudio2 támogatja a TrueAudiót? Az egyszerű. A Microsoft ezt a middleware-t rengeteg fejlesztőnek licenceli. Ha valami fejlesztői igény, akkor az bekerül ebbe is. A TrueAudio pedig ma igény. De egyébként Microsoft is tudja már, hogy elperecelték anno. Az elvett éveket már nem tudják visszaadni, de a Windows 8.1 update1 támogatja a dedikált audio DSP-ket a Windows saját hangjaihoz. Szóval menetelnek ők is vissza a dedikált hardver felé, még a Windows 9-ben az sem kizárt, hogy lesz valami általános API ezekre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #72042496 #25 üzenetére
Core 2 Quad Q9550. Tök átlag. Az ment tuninggal 4 GHz-et. Bár egyszer belefagytam, de ez most mindegy.
(#26) dergander: Nem csak azoknak. A TrueAudio működik Kaveri APU-n, illetve a 260-as VGA-kon is. Később minden hardvernek a része lesz.
Az AMD útiterve, hogy a konzolba fejlesztett új generációs technikákat hozzák át PC-re is a fejlesztők. Ennek a módja, hogy olyan hardvereket kapjon a PC, amilyeneket a konzolok. Egyszerű a koncepció mint a faék.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #72042496 #29 üzenetére
Ezért jött a dedikált hardver. Egyszerűen a konvolúciós reverbet nem ideális processzoron végrehajtani. Erre kellene szerintem egy butított mód a Thiefbe, ami csak 1-2 másodperces anyagokkal számol. Ott sokkal kedvezőbb lenne az eredmény. A full minőségre pedig ott a TrueAudio. A mostani szoftveres mód lényegében nem ér semmit, mert nem létezik olyan CPU, ami ki tudja szolgálni a számításigényt. Bekapcsolhatóvá tették, mert miért ne, de jelentősége nincs.
Itt inkább az lesz majd a téma hosszabb távon, hogy a konzolokban hasonló dedikált hanghardver van ... és abból mennyit lehet átmenteni PC-re sima processzorra, mert a komoly hangeffektek zabálják a CPU-erőforrást.
Az MS is léphet, mert kell egy API is, hiszen tudjuk, hogy az Intel is audio DSP-t rak a Broadwell mellé a vezérlőbe.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz dergander #33 üzenetére
A Mantle az egy nagyon olcsó projekt. A GPU-ra költött szoftveres büdzsé 1-2%-át ha kiteszi. Abból a szempontból pedig rég visszahozta az árát, hogy top fejlesztőket húzott magához az AMD azzal, hogy meghallgatta a gondjaikat és megoldást kínált azokra.
Igazából az a kérdés, hogy minek erőltessenek egy olyan effektet CPU-ra, amit képtelen kiszámolni. Egy dolog változott pár év alatt, hogy nem kihasználható koncepciókat fejlesztenek, hanem igényelt koncepciókat. Megkérdezik a stúdiótól, hogy mi a gondjuk? Ők elmondják, és csinálnak rá egy megoldást. Legyen szoftver, hardver, vagy ezek keveréke a partner örül, mert megoldották a gondját.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Lacccca87 #44 üzenetére
Nem lehet sajnos. Az 5 GHz-et a belső tesztek alapján állapították meg. De még az is kevés lehet néhány helyen. A Thiefben az átlag az tényleg 5 másodperces impulzusválasz, és mivel ugyanazt az algoritmust használja a CPU, illetve a DSP is az adott térségben mindkét koncepcióval négy ilyennel dolgozik párhuzamos kalkuláció céljából a rendszer. Illetve bizonyos térségekben 8 másodperces impulzusválaszokat is használnak, ami már extrém. Ide dedikált hardver kell mindenképp, vagy az impulzusválaszok hosszát 1-2 másodpercre kell redukálni.
Nekem még a nem publikus béták is fent voltak. A mostani 14.3 is felment simán, és semmi gond nem volt vele. Még VGA-t is cseréltem a gépben. A ZeroCore is úgy működik, ahogy régen, mindkét VGA-val kipróbáltam.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Lacccca87 #46 üzenetére
Ha nem indul a CCC az egyértelműen telepítési hiba. Nem biztos, hogy az aktuálisé, hanem valami régebbi bejegyzéssel kapcsolatos, amit azóta hordoz a hátán a rendszer. Esetleg .NET probléma.
Ilyen esetre van az AMD-nek uninstallere. [link] - épp most frissült. De egyébként kézzel is el lehet távolítani ezeket, de ez talán könnyebb.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A nyers számítási teljesítmény sajnos itt nehezen használható ki. A legnagyobb problémája a koncepciónak CPU-n, hogy rengeteg másolást igényel a cache és a memória között, illetve a memóriaigénye óriási. Ha csak számolni kellene, akkor marha jó lenne, mert a TrueAudio hardver is csak ~20 GFLOPS, amit egy átlag proci lazán szétver, de a háttérben a hardver strukturális működéséből eredő problémák miatt hiúsul meg a koncepció használhatósága.
Persze bizonyos sebességű procinál a százalékok változnak, de ettől még a szűk keresztmetszet mindig megmarad. A CPU felépítése egyszerűen nem jó erre a feladatra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha segíteni akarok, akkor azt írom, hogy vegyen konzolt. Nem bántásból, de a saját ismeretségi körömből kiindulva is 10-ból 9 cimbinek nem ajánlom a PC-t, mert a játékok telepítése is gondot okoz nekik.
Tökéletesen egyetértek az NV-nek egy korábbi előadásával, hogy a piac elkényelmesedett. Ők pontosan látják, hogy a vásárlóbázisuk 90%-a képtelen az 1024x786 pixeles alapbeállítást megváltoztatni. Egyszerűen nincs meg hozzá a tudásuk. A különbség az, hogy a PC-s gyártók ezen programmal akarnak segíteni, míg én azt mondom, hogy ennek a rétegnek a konzol való.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Whysperer #64 üzenetére
TrueAudio hardveres blokk kell. Akkor azon történik a számítás, és nem vesz le semmit a processzorról. Olyan hardvert kell tehát venni, amiben van TrueAudio. Kaveri APU, vagy a VGA-ból a 260/260X/290/290X. Ha nincs ilyen, akkor processzorerő kell. Borzalmasan sok.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia GeForce RTX 3060 TI AMP White Edition Videókártya
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel