Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz lenox #102 üzenetére

    Lényegében nagyon kicsi esélyét látom annak, hogy lesz valaha, mondjuk olyan fájltömörítő, melynek OpenGL-ben lesz írva a GPGPU-s kódja. Ezt az API-t nagyon nem erre találták ki. Ez olyan dolog, hogy írhatsz egy szoftver rendert a CPU-ra, és ellátja azt a munkát amit a GPU. De ettől GPU lesz? Én nem hiszem. A lehetőség még nem tesz alkalmassá egy terméket az adott feladatkörre.
    Az SB-re kétlem, hogy bármi normális születhet OpenGL-ben. Szegénykémnek olyan gyenge az OpenGL támogatása, hogy még a grafikai programokkal is baja van, pedig azok nem éppen egzotikus igények szerint születnek. A hardver technikailag megfelel az OpenGL 3.3-nak és támogathatná a GLSL 3.30-at is. A gond az, hogy az Intel nem lája értelmét. Ezért van csak OpenGL 3.1-es driver GLSL 1.40 támogatással. Túl kevés OpenGL-es játék születik, így ezzel a felülettel a cég annyira nem törődik.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák