Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz LurkerSheik #109 üzenetére

    "A kipufogó rendszer évek óta egy kémiai labor, aminek a szintentartása brutális összegekbe kerül végfelhasználói szinten."

    Vagy nem. Meg kell nézni ki a gyári beszállító és abból kell utángyártott részecskeszűrőt vásárolni a márkaszervizes gyári alkatrész listaár negyedéért. Ezek 1:1 megegyeznek a gyári alkatrésszel ugyanarról a gyártósorról kerülnek le annyi különbség van köztük, hogy nincs belepréselve a márkanév. A részecskeszűrő tisztítás is sok éve létező kiforrott gyakorlatban is működő dolog. Egy ilyen tisztítást követően egy az önregenerálásra már csak korlátozottan képes motorhiba lámpát dobáló szűrő elmegy újabb minimum 50ezer kilométert de a tapasztalat azt mutatja, hogy jellemzően inkább többet. Két taxi fut a családban (C-Max és Focus III). Mindkettő részecskeszűrős dízel szóval fogalmazzunk úgy, hogy rossz embert kezdtél el győzködni.

    "Persze ki lehet ütni a DPF-et, adblue se kell, és átlag józsit amúgy se érdekli mi jön ki ott hátul"

    Ez átlag józsi hibája és nem az autóé, már elnézést. Aki majmot tart annak legyen pénze banánra is. Vagy járjon gyalog.

    "Egy alap VW Golf alulról csapdossa a 10milliót ma már!"

    Nem kell túlárazott Golfot venni. A belépő benzines Kia Ceed minden szempontból egy teljesen korrekt autó és csak 4,7M forint.

    #112: Ne ferdíts! Én azt írtam, hogy ha egyetlen darab villanyautó sem lenne a világban az egyre környezetkímélőbb belsőégésű motorral hajtott járműveknek hála akkor is nagyjából a felére esne vissza a polgári civil gépjárművek okozta környezetszennyezés 2040-re. Nem hasonlítottam semmit semmihez. Pont. Az, hogy te ebbe mit igyekszel belemagyarázni már megint az más kérdés...

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák