Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Auratech

    őstag

    válasz Gabor970 #12 üzenetére

    Ha a környezet engedi az akusztikus hangszert, azt kell venni, nem kétséges.
    A digitális zongora mindig kompromisszum, ha egyre kevesebb is.

    A digitális hangszerek egyik mai problémája az interfészek szerény modulációs lehetősége a hangzások lehetőségeihez képest.
    Tekerők, gombok, kerekek szalagok, csúszkák.... Csak közben leveszed a kezed a billentyűkről. Az egyiket mindenképp.
    Vagy breath kontroller, ami egy játékszaxihoz hasonlít.

    Volt egyszer egy Korg Prophecy szólószinti. Az tetszett álmaim szintije volt.
    A billentyű utánnyomás érzékeny volt, ez a jobbaknál azért adott.
    Viszont volt oldalt egy modulációs hengere a két hagyományos kerék felett, amin volt egy nyomásérzékeny szalag.

    Egyszerre lehetett a hangmagasságot, hangszínt, hangerőt, vibratot... hozzáadni a jobbkezes billentyűzgetéshez. Kiváló szólógitár hangzásokat csiholtak ki belőle. Pld. Jan Hammer.

    Ez az új kütyü inkább játékszer, mint hangszer. Esetileg azért használható.

    ARN A szimfonikus zenészek ezt nem nagyon veszik észre. :)
    Egyedül a filmzenék gyártásánál van agyba-főbe samplerezés, mert a filmhez passzoló valódi nagyzenekari feljátszás aránytalanul drága és soha nem olyan kezelhető, mint a samplerekkel megoldható pontos időzítés.

    [ Szerkesztve ]

    Auratech Field Recording

Új hozzászólás Aktív témák