- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gaming notebook topik
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- OLED TV topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
PROHARDVER!
Linkek a játékosok közvetlen felvételéhez (telefonról kattinthatók): https://digitxt.blog.hu/2019/07/01/ph_hcr2_no_tuning_cup
Korábbi házibajnokság eredmények:
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
Topikgazda
Unranked Cups alatt keresd: lehet, nem triviális, de el lehet görgetni a menüt.
Ott vannak sorban a kupák, amikor azon mész, amin akarsz és nem azon, amit
a játék kisorsol, viszont pontokat nem kapsz érte: az óra ikonra kattintva jön elő
a TT, amikor az egyes kupák egyes versenyein mutatja a legjobb idődet. Bugos,
mert törölgetik az eredményeket, nekem pl. kapásból nincs világranglistás időm
az legelső TT-ben, viszont magyarok közt 450. helyre sorol. Tudom, rém gyenge.
Egy időben azzal szórakoztattuk egymást, hogy a toplistára törtünk ebben is.
Mostanában viszont egyáltalán nem TT-ztem: régen írtam, hogy az egyes autók
mit tudnak. Pontosabban, hogy én mit tudok az egyes autókkal...! Aztán ezek a
tuningok jól megkavarták az állóvizet. Szóval másodperceket javult mindegyik.
De amúgy nem tudom, mert utoljára áprilisban nyomtam, pedig az is jó móka.Szerk: ha velünk akarsz versenyezni, akkor megoszthatnád a neved és linked.
Szerk2: na tessék, belenéztem az áprilisi fájlba. Bottom Gear-en 18.411 volt elég
jó idő, magyar 8. hely, természetesen Forumulával. No Skiddingen meg a 17.003
magyar 58. helyre volt jó, most meg a 16.265 is csak 355? Szóval gyorsulás van.
De ahogy Freddy írta, pont a legjobb idők hajszolása teszi egysíkúvá a játékot.
Mert ugyebár a Super Diesel nagyon jó mindenes, de jellemzően "csak" második
legjobb időre volt jó. Az első jellemzően a Formula. Vagy ugrabugránál a Monster.
Sajnos a többi fun járgány abszolút nem versenyképes időben. De pont azért fun!
Praktikusan ahol a Sports Car volt a nyerő, ott a Formula átvette a szerepét... így
a Sports Carral ha csak nyerni akarsz, sose mész... Kivéve a saját kupánkon, lol.Szerk3: Tricky Drive-on 17.932 a legjobb magyar idő volt. Most van 17.536-om, de
az is csak a 127. helyre elég. Ezek mondjuk pont Super Diesel-es idők...
Nade a barátlistámon 6-an előttem vannak: Formulával (kivéve Freddy Sports Car).[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
A hólánc laza talajra jó, az összes földes, homokos, füves, havas, jeges pályán jó. Az aszfaltosokon kb. nincs értelme. Hiába van a leírásában hó meg jég. Teszteld le mondjuk a mocsaras pályán ami sima föld, sokkal jobban fog lánccal.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!