- E-book olvasók
- Apple notebookok
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HTPC (házimozi PC) topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós kamerák
- Projektor topic
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pingüino
senior tag
Egy adott környezetben emberien viselkedni nem egyelő azzal, hogy teljesen emberi egy MI. Említették itt azt, hogy a játékok világa nem elég realisztikus. Ha ezekben a világokban szó szerint bármilyen tárgyat megfoghatnál, szétszedhetnél, szabadon használhatnál, oda bizony a jelenleg létező MI-k kevesek lennének. De menni egy pályán, lőni az ellenségre, esetleg fedezéket keresni, stb, ahoz már vannak elég emberien viselkedő MI-k. Csak ezeket az MI-ket nem pazarolják játékokra.