- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A Plus modell gyengébb lett
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Angel1981
veterán
Sajnos nem vagyok meglepve....
-
7time
senior tag
Csak idő kérdése mikor mondják hogy konzolra OK de PC-re túl sok vele a meló úgyhogy sajnáljuk...mi meg vehetjük a 4-6GB kártyákat.
-
mondjuk ez a "tobb memoria megoldja" eleg vicces, Rage 2GB memmel hd6950el jatekelmeny szempontjabol szornyu volt.
az idtech5 meg k&f szempontbol remek, innovaciobol jeles, de elnezve a hibait meg mindig csodalom, hogy hogy engedtek kesz termekbe.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
raziel01
veterán
"4 GB VRAM"
Cool story bro.
Tuti inkább veszek majd Xbox One-t, minthogy a feneketlen pénznyelő PC-re költsek.
Vicc, hogy milyen igények vannak már. Mondjuk a COD: Ghost igénye se volt piskóta. -
smkb
őstag
"Ebből a szempontból egyébként az Xbox One és a PlayStation 4 konzolokra érkező verzió sem különbözik, amire a Bethesda válasza annyi, hogy a játékmenetet négy évig optimalizálták 30 képkocka/másodpercre a tökéletes élmény érdekében."
Jáj.... most már akkor a hiperszuper csoda nextgenkonzol hw is ennyire kevés (és még csak nem is 60 hanem HARMINC képkocka miatt kell rest csoffasztani), hogy már most elkezdenek a felbontással trükközni? Aztán idővel itt is az lesz mint PS3/X360 esetén, hogy egyes játékok már csak 1024*600 ban mennek és onnan skálázza fel a kiszámolt képkockát a hw... valamelyik AAA játék X360-on a végén már 554p-ben ment, ha jól rémlik.
ID már rég nincs a topban sajna 3d játékmotorokat tekintve.
-
nubreed
veterán
Erről csak az jut eszembe hogy Carmack is kiszállt az ID-ből aztán elment az Oculushoz előrelátóan, ezeket meg jól ott hagyta megatextúrázni.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Jack@l
veterán
Nehogy az legyen a butítás oka, hogy konzolon csak 30 fps-el ment stabilan a játék... (habzó szájú á rossz a pc és biztos ezé nem megy huszárok, Wolfeinstein ment 60-al)
@7time: akkor ha pc-en ennyi ram kell, szted konzolon elég az 5 giga mindere?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#52815360
törölt tag
Nézzétek a jó oldalát, nem kell 144hz monitorra költeni
-
7time
senior tag
1000 x ki lett tárgyalva hogy a konzol más tészta a low level API miatt, aki ennyi idő alatt nem értette meg az nem is akarja, kár leírni minden fórumban 100x.
Nyilván pc-n is müködne de akkor ki venné a konzoljaikat.
Nem erről van szó hanem PC-n rengeteg a változó tényező vagy neked tetszene ha csak AMD CPU-VGA esetén működne?
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Nekem magyarázhatod a low lewel api-t... Attól még nem fogsz +ramot kapni a textúráknak/modelleknek, remélem ezt nem nehéz laikusként se felfogni.
Fájdalmas lesz az ébredés, de remélem minden ilyen kis "naív" beszívja a nagy dumát és vesz 1-2 konzolt miután eladja a pc-jét.De akkor jön a keresztkérdés, mért nem jön 60fps-el konzolra, hisz ott nincs a pc-s lassítás? Várj kitalálom, nem szerették volna ha pc-n rosszabb lenne a játékélmény, persze...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
BoneDragon
veterán
Inkább csak gyávák beismerni, hogy az egész motorjuk egy talicska f*s. 4gb vram ennek???!!! Év vicce.
Ráadásul mostanában egyre elterjedtebb pc-n is ez a 30 fps limit. Konzolosok miatt van ez is, hihetetlen mennyire visszatartják a fejlődést, csak hogy eladják a sz*rukat.[ Szerkesztve ]
-
Döglött Róka
veterán
A Rage Xbox 360-on az egyik legszebb jatek volt, es hibamentesen futott. Carmack irt egy jo motort konzolokra, kevesebb lett volna a balhe, ha ki se adjak pc-re.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
Dehogy tarthatatlan, csak techdemók helyett játékokat kell venni és leszokni erről az idióta "fullfullfull" hozzáállásról. Emberek, egy HW nem akkor avul el, mikor kijön a következő! 4 éves processzor van a gépembe és köszöni szépen jól van a 7970-essel meg a "csak" 8GB DDR3-mal.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Yutani
nagyúr
A Rage lassú textura betöltési problémájára talán gyógyír az, ha SSD-ről van futtatva a játék. Egyelőre csak a kezdő jelenetet próbáltam ki így, amikor kilépünk a Bárkából, de akkor nem láttam késői betöltést, míg a másik gépemen, ahol HDD-ről megy a játék, "gyönyörűen" látható ez a jelenség.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
félisten
Most már kimondhatjuk, hogy zsákutca technológia? Vagy az még mindig tabu?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Wolfeinstein konzolon is 60 fps-sel ment.
A konzolokon a megatextúrázás nem nagy dolog. Ott az id tech 5 136 MB-ot különít el a VRAM-ra és a textúra mozaikok streamelése egy 50-150 MB-os megosztott területen történik. Már onnan láthatod, hogy másképp dolgozik az id tech 5 konzolon, hogy van hardveres és 16x-os anizotróp szűrés, illetve a címfordítás is hardveres. Ezek a PC-s verzióból hiányoznak, a címfordítás még mindig egy shader+LUT, ami miatt két egymástól függő textúra fetch kell, plusz szoftveres az anizotróp szűrés.
A sok VRAM PC-n az adatmásolás miatt kell, mert előbb a rendszermemóriába kerül a mozaik, azt kikódolja a processzor, visszaírja a rendszermemóriába és onnan megy a VRAM-ba. Ez a konzolnál annyi, hogy a mozaikot kikódolja valamelyik egység és rögtön használható.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Én az adatlapomon leírt konfiggal játszottam a Wolfot, SSD-ről, nem tapasztaltam semmilyen hibát a textúra betöltéssel kapcsolatban.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Plazmacucci #22 üzenetére
Sosem volt titok, hogy különálló VRAM-mal, szoftveres szinten megoldva nem jó az eredmény. De ettől még a megatextúrázás nem zsákutca, maximum megelőzte korát, amit bizonyít, hogy konzolon nagyon jól működik, és idővel a PC is olyan lesz, mint a next-gen konzol, vagyis idővel itt is működni fog. De addig valóban szívás, főleg úgy, hogy a javítás érdekében szabványosított eljárásokat sem használják a fejlesztők.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
djculture
félisten
wolfensteinnel nekem különösebb bajom nem volt pedig egy elég átlagos géppen nyomtam, phenom2 x4 8 giga ram hd5850. De gondoltam hogy a japánok majd szrnak optimalizálni pc-re. Minek náluk ugyis a konzolok a divat nem a pc. Többi meg egy hülye szöveg ennek az elfedésére.Masafumi Takada meg a többiek tehetnek egy szivességet.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
djculture
félisten
válasz Plazmacucci #27 üzenetére
Van van kicsi de nem vészes, a rage-ben először sokkal jobban látszott. Gondolom a doom is ezzel fog jönni szívatásnak. Amugy az se mindegy hogy ez a 4 giga videomemória a dedikált kártyán lévőt jelenti vagy az össz videómemóriát. Mert a mordornál is végül kiderült hogy az össz számít miközben indításkor a kártyán lévő mennyiségnek megfelelően állitja be a grafikát.
[ Szerkesztve ]
-
Picturemaker
őstag
Ezekkel a megatextúrás játékokkal az a baj, hogy ha "messzire" nézünk akkor gyönyörű, de közelről a látvány a RAGE esetében kb. 8 évvel azelőtti szint, a WOLF-nál kicsit jobb a helyzet, az csak kb. 4-5 év lemaradásban van. Ha jól tudom ez a "gagyi" textúra hatás a konzolon is ilyen.
Valaki említette, hogy a RAGE nyílt világú játék. Valamit elnézett, mert totál csőjáték az is, sajnos. Ennek ellenére nem rossz.A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!
-
Dilikutya
félisten
PC-n is van már low level API, sőt, az OpenGl is támogat ilyen megoldásokat. Az idTech5-öt meg nem tudom, minek erőltették, szerintem tudhatták jóval korábban, hogy nem bírnak vele. A cikkben linkelt videóban ráadásul láttam jóféle, még a Doom3-ból ismerős megoldást, a messziről szép, de az ajtóhoz odamenve ronda textúrát. Nem egy áll-leejtős a látvány, eddig nem is tudtam, ez volt az első videó.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Jack@l
veterán
Ennek ellenére pont azt vettem észre, hogy azé spóroltak ps4-en az effektekkel pc-hez képest, eléég csak kicsit jobban megnézni egy videót. A technikai rizsa nem érdekel, oldják meg, azért kapják a nagy fizetésüket. Láttunk már jóval szebb játékot futni dupla fps-el.
Akkor neked is megy a kérdés, ha annyira szuper a konzol, ott mért nem 60fps-el fut?
(a CSAK nem jó válasz , mint ahogy a szem 24 fps felett már folyamatosnak látja a képet sem )[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Twilight.666
csendes tag
Nekem mondjuk van egy olyan érzésem, hogy lesznek jócskán problémák majd ezzel a "program beállítja magának" dologgal úgy is, ha esetleg meg van az a 4 gb vmem amit akarnak. Mondjuk aki szívott a Rage meg a Wolf esetében (és van egy kis józan esze) az amúgy is kivárja, hátha megjelenés után 1-2 javítással jobb lesz valamivel a helyzet. Nem baj majd megy a morgolódás, meg hallgathatjuk hogy a ronda, gonosz kalózok miatt nem fogy úgy pc-n a játék, ahogy kéne.
(és még véletlenül sem azért, mert nem csinálnak valamit ezzel a játékmotorral, hogy használhatóbb legyen)... -
raziel01
veterán
Nem értem, hogy miért a konzolok hibásak a balfasz fejlesztők miatt?
PS4-en is van jópár játék ami 1080p 60 FPS.
Xbox One-on is. pl Forza 5 vagy most jön majd a Halo collection az is mind 1080p 60 FPS lesz.
Xbox 360-on egyébként tényleg nagyon szép volt a Rage. Büszkén odalehetne tenni a fosport PC-s mellé.Jack@l:
"Nekem magyarázhatod a low lewel api-t... Attól még nem fogsz +ramot kapni a textúráknak/modelleknek, remélem ezt nem nehéz laikusként se felfogni.
Fájdalmas lesz az ébredés, de remélem minden ilyen kis "naív" beszívja a nagy dumát és vesz 1-2 konzolt miután eladja a pc-jét."Nem értem miért járna az rosszul aki konzolt vesz. Kap egy fix hardvert amin tökéletesen mennek a játékok mivel azokat arra optimalizálják.
Amúgy meg az Xbox 360-ban csak 512 MB RAM volt és mégis megoldották azt, hogy elég legyen sok játéknak. PC-n meg 2 GB RAM kellett ugyanahhoz. Úgyhogy meg is bukott az érvelésed.[ Szerkesztve ]
-
Döglött Róka
veterán
A 30 FPS filmszerubb elmenyt kap ami egy horrornal eleg fontos szempont, 60 FPS-el az uj teveken is dicsert "szapannopera" effektet kapnad.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Duck663
őstag
Ide a rozsdás bökőt, hogy ebben az 1GB-ról 4GB-ra való VRAM igény megint egy hardvergyártó keze van. Ha kidolgoznak valamit azért, hogy valaminek az igényét csökkentsék, majd a korábbi verzióhoz képest négyszeresére nő, abban csak valami mesterséges manipuláció lehet.
Egyébként nálam minimálisan, nem zavaróan késnek a Wolfenstein textúrái.
Ez a 30képkocka/másodperc limit, meg dinamikus felbontásállítás, na ne már. Ez már így látatlanban bukta. Ha beállítok FullHD-t akkor ne buzeráljon már nekem bele abba, nem véletlen, hogy nem 640*480-ra állítom a felbontást, nem azon akarok játszani,
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
gabber01
addikt
válasz Döglött Róka #35 üzenetére
Ez filmeknél igaz, de játékoknál nem.
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
Crytek
veterán
"Xbox 360-on egyébként tényleg nagyon szép volt a Rage. Büszkén odalehetne tenni a fosport PC-s mellé."
Ezt itt a pc-sek között ne nagyon hangoztassad mert vak vagy a sok recés éltől amit ótt látsz.
Én a pc-s végigjátszás utrán raktam fel xbox 360-ra hogy ott coopolok haverokkal amint megláttam a játékot mondtam itt semmiféle coop nem lesz mert ocsmány volt nagyon.
PC-s közelébe sincs.Tudom,hogy aki életébe xbox 360-on élt azt gondolja tudja mi a szép hát nagyon téved xbox 360-on egy kezemen meg tudom számolni hány "szép" játék van és ez a Rage förtelem nem tartozik ide nagyon nem!
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Benne van a hírben, hogy van szabványos kiterjesztés az egyes PC-s gondokra. Nem tudom miért, nem használják. Ez az ő saruk.
Az id tech 5 rendelkezhet valami limitációval, ami miatt kell egy max. frissítés. Ez most 30 lett. Mivel minden gépen ugyanott van a limit, így az mindenképp szoftveres jellegű.
(#31) smkb: Konzolon nem működik a dinamikus felbontásváltás, mert az egy Intel által fejlesztett szoftver, és a konzol API-kra nincs leportolva. Ez csak a PC-s verzióban van implementálva. De konzolon nincs is rá szükség, mert az egy fix hardver, tehát arra rendkívül specifikusan lehet optimalizálni. A PC a sok hardver miatt sokkal bonyolultabb, és az említett limit miatt fontos lehet a sebesség tartása.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
remington2
senior tag
De nem kudarc, nem érted meg? Ez valójában jobb, és csak még jobb lesz
A nagybetűs NEXTGEN, 30 fps-sel futó játék fél másodperces késéssel felbukkanó "nagy felbontású" 3 évvel ezelőtti színvonalon álló megatextúrákkal
Még azzal lehetne überelni, hgy 800x600-ban megy, ezt kb. 2016-ra várom
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
xtremez
aktív tag
GCN-ben található PRT megoldást miért nem használják ? Ha jól tudom azzal tökéletes a textúrák betöltése!?
Új Doom-nál mit várjunk ami állítólag Tech 6-al jön ? A zárt demó pc-n ment és nem olvastam panaszt textúrák késésére. A másik meg, hogy igazán jó lenne ha ott illetve más tech 5 (és 6) játéknál használnának dinamikus fényeket, nem csak statikust plusz némi rombolás és fizika is elférne. Wolfensteinben is röhejes volt, hogy az asztalba voltak "ragadva" tárgyak.
Erre tudsz valamit abu ? Az új konzolok kellenek ezekhez ?
-
cskamacska
addikt
Engem az érdekelne, hogy a 30 fps az hogy engedhető meg a nextgen csodakonzolokon. Pláne ha ez a motor direkt jól áll nekik.
Vagy ez most már így megy, hogy a megatextúra után következő nagy áttörés már direkt sub-720p 24fps-re lövi be a szintet Xbox 10-en is?
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Jack@l
veterán
A szebbeket mind butítani kellett vagy 900p-re, vagy 30 fps-re.
PC-n mindig szebb volt a grafika, elég csak ha megnézel pár videót vagy összehasonlító képet a játékról, mielőtt beleolvasol a néphülyítő cikkek rizsáiba. Ha nem lett(még mindig mantrázva) volna ez a hülyítés, hogy jobban fut majd konzolon és szebb lesz mint 300e-es pc-n egy játék, szerinted akkor is ennyi eladás lenne? (költői volt a kérdés)Akinek mostani közepes grafika kell és csak be akarja tenni a lemezt, vagy letölteni ajátékot elprüntyögve esténként a gamepaddal annak jó a konzol. (feltéve ha nem sajnálja kidobni rá és a többe kerülő játékokra a pénzt) Igényes grafikához, meg komolyabb fizikai szimulációhoz viszont egy műanyag fagylaltoskanál...
@Abu85: igen, sejtettem hogy szoftveres a limitáció De eddig nem nagyon volt ez a 30-as limit annyira népszerű, még ID-éknél sem... Tehát ha jól értem nem tudsz logikus magyarázattal szolgálni. Könnyen elképzelhető hogy pár sor kóddal lehetne a két port közt állítani ezt a limitet, de valahogy mégsem alkalmazták.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
7time
senior tag
-
BoneDragon
veterán
válasz Döglött Róka #35 üzenetére
Jézusom...
-
Jack@l
veterán
Na ezért tart itt a világ, mert nektek ez a brutális. Engem meg kb egy gta4 vagy cod grafikára emlékeztet.
https://www.youtube.com/watch?v=9MDrBmhqhfM
Tomb raider pl. évekkel ezelőtt jobban nézett ki pc-n, pedig az se egy nagy durranás grafikailag.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Griff55
senior tag
Egyre pofátlanabbak a fejlesztők.... komolyan mondom hihetetlen ez a g*cizés amit művelnek mostanában. (pl AC Unity 900p konzolon, 30fps... marhára nextgen) Nevetséges!
PS5 | iPhone 13 | Xiaomi Pad 6 8/256
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Barimel károsultjai
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Fotók, videók mobillal
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A Plus modell gyengébb lett
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen